2023年2月15日 星期三

"民主"迷思...

講到民主,總會令人們聯想起,什麼都以人民的意見行先,而領導層又能夠接受意見,從而獲得所謂的民主自由...這是最理想的諗法!!但事實又是兩碼子的事......

在最近留意的國際新聞,發覺所謂的"民主"地方,都仍有無日無之的示威遊行(最近多了)...今篇不是講政治那一層面,而是以民為主的事件...

還記得不久前,就有「黑人的命也是命」的大遊行,但經過一輪的大型示威遊行後...結果又是怎樣呢?仍然都有黑人被不公平的對待,被打,被取命...等等的事件發生!!!

就好似槍枝案聽了很久很久,當中亦有人走出來高舉要強烈管制槍械...結果又是怎樣呢?到現在都仍有很多完全無辜的人們,受到槍械的牽連而傷亡~~~

某國在不同的地方都有大型遊行,目的是要求加薪抗通脹,甚至以罷工來做籌碼...而結果又是怎樣呢?是時時有大型遊行,又時時有大型罷工潮~~~

正所謂,你有你不滿,政府就依然故我!!!!仿佛完全沒有聽到大眾的呼求!!!

膚色的歧視、槍械無管制,都與人的性命攸關...物價狂升、薪水不夠,都與民生溫飽攸關...

民主並不是用來欺壓他國的藉口,而是應該以民生出發為之重要!!!

22 則留言:

  1. 依我看,西方的民主是有分時候的,選舉的時候很民主,候選人會留心傾聽你的訴求,無論貧富都是一人一票。不過,選舉過後就不必民主了,你有你提出訴求,政府有政府的處理方式,這時候可以影響政府施政的就只有大財團而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,其實真正的民主對她們來講都總有限制的,不能話民主就是以人民作主導...

      美其名就稱為"民主"好讓他國的人士趨之若鶩想加入其中,因為在眾多人眼裡"民主"呢個朵才是最最最好...想的當然是好,但實際又如何呢!!!

      哈哈,以資本論資本,當然一切都以財金行先喇!!!!!

      刪除
  2. 這個善於營銷包裝的國家,一副唯我獨尊的態度,民主是個漂亮的口號,極權才是本質。由掠奪印第安人的土地開始,攻城打仗殺人從不手軟,竟然常把 “人權”放在嘴邊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必個個都好似秋葉咁識諗,想通她們有偽善的一面...

      其實人民想過的生活很簡單,總之能安居樂業得溫飽就足夠,基本上政治都懶得理~~

      刪除
    2. 因為小時見父親透露想重回大陸老家,由此令我留意中國的時事。當然一般人民都是想過太平的日子啦。
      要不是米角的橫行霸道太過張揚,可能很多人都還在吹捧他,不知道這根本是個假民主的國家。

      刪除
    3. 也會這樣的,當你常留意國內的消息,或多或少都會對此地方有種關切感...
      一般的普羅大眾只是想生活過得安好,所以國富也要民生做得好,近幾年,米角的一舉一動實在令人咋舌!!!!!!!

      刪除
  3. 年青時候很接受西方的民主,2019後明白了西方的民主意義。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是一樣呢!!未有19年,都未有對西方"民主"的定義,有更深的認知........

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 言談過激所以刪除?!!...........XXD

      對呀,要保持言詞的輕重...否則森博被google停用!!!!

      刪除
  5. 大騙局。

    仲不知廉恥話自己有幾好,罵他國 人權 自由 種族滅絕 好差。壞透了!

    話自己係上帝揀選最優秀民族黎掌管世界。邪惡教徒,神會懲罰佢。天國近了,應當悔改。

    幸好東方蘇醒中,正掙脫魔爪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必個個好似一爺咁精伶......睇通睇透之餘,仲會認真思考......

      不過現在資訊發達,每個人接收的資訊都有不同,衡量吓真偽才入腦,這才是現代人看新聞的應有態度,不能看單一面,否則人就變偏頗了!!東方甦醒固然重要,而人民甦醒更重要......

      刪除
    2. 感謝台灣新聞開眼通,又可以練聽力,一舉兩得。跪求咪係學台灣囉!佢哋語文表達能力係高三籌。
      各大媒體係國家/財團工具,一定要篩過。
      咩制度都係假,要睇執行人係行善/行惡。即係森哥畫人像一定走偏好卡通化。
      西方大多係律師治國,係得把口,執行力/ 判斷力 不足,中國係理化工人治國,實幹型有成果效益。

      刪除
    3. 通常講呢類時事評論,多數聽廣東話,比較明白...好少聽台灣新聞,有冇link可以給我?!!咁我又冇分財團工具等等,啱聽就聽~~~~
      其實領導層本身是什麼出身都不在意,對平民百姓來講,好直接...好就係好,不好就不好!!!

      刪除
    4. 有2個睇開喎!入油管搜尋:『全球大視野』或『頭條開講』,由其喜歡 郭正亮 介文汲 賴岳謙 呢3位評論員。

      自由民主意義係只有佢一個獨享自由,其他人係冇架。佢唔會跟國際規則,佢自由話咩,咩就係規則,唔講道理,袛講私利。軍艦自由航行等同住喺沙頭角老遠走去森家門口揮刀,斬黎斬去, 痴線佬行為威嚇人,咁樣佢都話自己好啱,一啲都唔尊重他人。

      刪除
    5. 謝謝推介,這兩個節目來講,「頭條開講」比較啱我聽,「全球大視野」似新聞片……

      自由大國講有自由就有自由,總有人信,冇人咁出句聲,你反對,就話你係對敵陣線,即係制栽你,等你冇運行……這些把戲近幾年看得太多!!

      刪除
    6. 兩套新聞片每日晚上直播,2hr(頭條)後1hr有時屬台灣新事情我會唔睇,1hr(視野)偏多國軍武器介紹我都會飛過。我會用1.25~1.5速度快播。

      制裁到人心惶惶,拋美債、美元、美資產,換人民幣…美元霸權退減中。

      刪除
    7. 原來你每日睇咁多時間……
      我都係直接睇標題才click入去睇,有興趣的話題才聽,其他雜聞都係飛走……資訊基於聽完有得著,是事實多於虛假!(俗語話:無料到!)是真的可以夠膽同人講!

      美元結算都好耐啦!啲國家都要衡量過對自己有冇著數……

      刪除
    8. 老人瞓少咗多啲時間。
      網絡爆發資訊海嘯,我挑,亦改我習慣,冇睇報紙,少咗睇電視,活用好多碎片及等待時間…上大號都聽。

      刪除
    9. 係呀,可能這些時事內容,是新鮮新聞,每天都會聽聽...
      資訊實在太多了,我是會選擇...想聽的就聽,想睇的就睇~~基本上晚飯後才睇電視!!!

      刪除