2019年12月31日 星期二

年又過年~~

人多事做,特別覺得時間快過,今年有冇咩做過呢?!反而覺得每日都係差唔多,要數今年自己的十大事件簿都唔易,日日月月都冇咩分別,霎下眼又到年尾~~

好多人都會今天定下一些個人目標,希望來年可以向著目標前進,稚嫩的森伯以前都有,但到新一年漸漸都忘記了,所以今年都唔會定咩大目標!!可能人漸漸老邁,反而每日可以充充實實已經係最大的願望!!

入冬時節天朗氣清,晚上更顯得很舒服,在橋上看看夜景都相當寫意!!!

初時以為個假期都幾長,但放下放下又差唔多放完,今個假期都不外乎食、食、食,都冇咩所謂啦!!新一年對於森伯伯的森願都不外乎老當益壯,身心康泰,更望早日脫貧,不過脫左咁多年都脫唔到~~~~~XXXD

所以今年都唔求什麼,唔尋什麼...總之樂在其中就好了!!!!

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 賣懶 賣懶 賣到年卅晚,賣晒啲懶未吓!份臨尾大功課如果唔拖到2020應該交咗畀阿Sir啦!畢業戴自造四方帽啦!

      後生仔要年年進步,學業、家庭、事業由冇到有,係向上發展階段,老人家乜都做過晒,身體會隨DNA控制而衰退,各方面係走下坡階段,目標都係身體健康,棺材本愈滾愈大,唔會臨老過唔倒世。

      手機畀錢、人面識別、網購、轉數快呢啲網絡衍生都係大趨勢,走唔甩必要學識如何保障自己,現今社會生存必須嘅。

      刪除
    2. 森伯都唔算懶啦...邊有懶要賣呢?!!份年尾大功課一定要跨年完成,亦都唔需要太過趕,幸好年尾有這個假期可以做~~

      一爺你真係懶極,人老左都可以畀自己一些目標去做下,否則你同條鹹魚冇咩分別~~哈哈哈!!!一爺兄咁識諗相信份棺材本都幾可觀,起碼臨老都可以住洋樓養返幾隻番狗仔喎,令仲要為生活打拼的森伯羡慕!!就係現今的人貪方便,樣樣都相信網絡處理一切銀行事務,所以一唔留意好易中招~~

      刪除
    3. 我係回應上篇森文話:『明日唔需要早起可以暖在被窩中,又食又訓仿如一條大懶蛇,』 森哥都提醒自己 要開動放假mode,證明我用心睇森文, 唔係敷衍了事,抵讚啦! 懶係放假代名詞,即係話森哥已經放假完喇!2號要返工。

      話我係鹹魚都唔差,森哥知唔知一條靚鹹魚賣幾多錢呀?都尚算有價值。好多人都喜歡食 鹹魚雞粒炒飯、鹹魚蒸肉餅、 煎鹹魚、蒸咸魚 …………,總算有人要我啦!

      我不是天才,又不是人才,我只是個廢材。天生一條廢柴,仲愈老愈廢,你話一條廢柴值幾多錢?冇人要呢條廢柴,仲要係老廢柴添!原來,零價值都算好,更差係病到半殘廢,要人照顧,拖累人哋,正一負資產,所以,唔好睇低我話目標係身體健康,確實很重要。

      刪除
    4. 哦,原來回應上一篇呀!!

      我隨時都要啟動放假mode架啦,突然有咩風濕骨痛都休你十日八日閒閒地~~森伯幾時都讚一爺兄認真睇博文,認真詳細覆博文!!!
      我連你一個聯絡電郵都冇,想send啲E-Card畀你都唔得啦~~

      我諗好多人都在1月2日返工!!當然森伯都唔例外~~

      以前的人好興食鹹魚,間中都會食些蒸鹹魚,現在又話鹹魚冇咩益,所以都甚少食,外出食飯唔會叫鹹魚~~~

      新一年開始,你唔好睇到自己咁低,我總相信每個人都有過人之處,只睇你有冇好好去發揮所長啫!!好好好老土講句:天生我才必有用嘛!!

      你好似講啲曾經滄海往事畀森伯聽,多謝你當森伯係你的聆聽者,我認為一個人唔可以用價值來形容,好好好老土講句:人是無價!!邊個人都唔可以用價錢或價值來形容,一個人最有價值之處就係一顆善心,好好好老土講句:好人自有天助嘛,正所謂吉人自有天相!!

      刪除
    5. 呢篇回覆等如我寫成篇博………😒

      刪除
    6. 驚森哥覆我太攰, 畀幾日你唞下啦!

      刪除
    7. 先多謝一爺兄畀幾日老人家唞吓~~
      呢排真係幾攰吓,而且病病哋嗰類……遲些少先出Blog喇!!!

      刪除
    8. 森哥仲有十日就係除夕,辦好年貨未呀!
      店舖都放年假,新年冇餸賣,要儲定糧草!

      刪除
    9. 都冇咩年貨要辦~~
      儲定糧草……唔驚啦,到時去一爺度黐餐,買包嘉X餅送禮,順便向一爺兄逗利是XXXD…不過講明星期幾係你斷食日喎!!!!

      刪除
  2. 迎~2020
    新一年願
    香港安定
    各業興旺
    家家和諧
    人人樂業
    💚💚💚

    回覆刪除
    回覆
    1. 新一年願你事事順利!!
      所有的祝賀句,都承你所願……

      刪除
  3. 新年快樂萬事如意身體健康^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,祝Gael兄生活愉快,健康過人!!!!

      刪除
    2. 森兄的功課應該七七八八了吧,順利嗎?

      刪除
    3. 現在份功課才叫剛剛開始,可能要等一段時間才能完成~~

      刪除
    4. 就來過農曆年要小心身體健康過新年^^

      刪除
    5. 一定啦,唔健康點逗gael兄封利是呀~~哈哈
      都要多謝你的關心…😊

      刪除
  4. 祝:新年快樂!事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝man man有個快樂新年,身體健康~~

      刪除
  5. 森少新年好!祝君安泰,順心如意,萬事大吉!
    知足常樂情常在,希望社會可以在未來浴火重生,安定與和平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝秋葉有個開心新一年,事事順利~~社會安定和平!!!
      知足最重要,尤其是當人越年紀大就會明白人生這個道理!!

      刪除
    2. 承你貴言,秋都希望在新的一年開開心心 ! 周圍行都無障礙。
      希望武漢肺炎不要擴散 ! 否則出行的意欲又受到打撃了 ! 又會令人更宅。
      吃啦,唯有煮些合意的東西自己吃,這樣取悅自己。

      刪除
  6. 回覆
    1. 祝願Amour新一年事事順利,身體健康…

      刪除