2019年2月4日 星期一

森伯向大家拜年…

新曆年過後,霎一霎眼又到農曆新年,來到這裡…都要跟大家拜個年:祝願大家事事如意,新春大吉大利…恭賀說話就等同金錢,相信大家都唔會嫌多…雖然老土,但先有傳統氣氛~

呢排實在幾唔得閒,返到公司都可以話唔多野做,因為每逢過年都老俸唔會做野等收爐!!但係放工後反而要做功課…最麻Q就係要做本Book…新正頭呢個字唔可以講……XXD要成本自己創作,都唔易架!!

所以都冇為過年前做過什麼,除左執個丐幫look之外,我覺得今年市面的過年氣氛都好一般…

近排常經過半佬酒店,見佢地的新年裝飾都好靚,遠看有很多燈籠懸掛空中,吸引很多人影相,以森伯影相技術都算OK喇…

過年的指定動作係逛花市,屋企附近都有個小型花市,不過冇行…變了在商場內行個摩登花市,當行左…哈哈

今年係豬年,通常豬畀大家印象都係蠢,俗語都有講蠢豬,蠢豬…呢樣又幾似森伯都係蠢蠢地,希望來年個人變得醒D啦…今云有金豬過年,真係富貴又吉祥!!

另一指定動作年夜飯,餐飯來來去去都係差不多,不過志在大家屋企人相聚食一餐,今年都幾多人…

過年對大食懶森伯來講都係食…食…食…不過又唔敢食太多真矛盾!!

40 則留言:

  1. 祝大家(見者有份)

    豬籠入水 龍馬精神 出入平安 心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. 你巴閉喎……Number One~~哈哈

      恭祝你好運連連,事事大吉,豬年旺相,想嗰樣得嗰樣……

      刪除
    2. 咁啱啫!

      你呢門學問喺中學時叫『呃錢』,Arts 即係藝術,份功課係要森少『要為藝術而犧牲』,Book係咪森少個人驚艷『寫真集』,『最麻Q』係太多靚相,選擇困難。有興趣想知係乜嘢內容?

      我覺得你呢份功課好好玩喎! 勾起讀中四時嘅古時代回憶,有2份好有趣嘅(我對功課正面過你)特別Project,一份係英文科,另一份係生物科,要自行分組完成。英文科係二男三女,生物科係二男一女,我同另一個哨牙肥女好搶手,二膽拖幾個。英文科係要 揸住 卡式錄音機(古古物)去啟德機場(古代 灰飛煙滅 建築物),揾啲鬼鬼訪問錄音,將英文對話內容用文字寫番出黎,而生物係溪澗水生態,要上山採藥咁摘啲植物同捉虫,查番係乜生物學名,整理份報告交畀先生。個哨牙肥女最叻設計封面同包裝,我就係最快打字員用打字機( 出土文物 )打晒成份報告,每份要打2個幾星期架。

      封面整咗個有側蓋紙盒藏磁帶,盒上五個面畫上卡式錄音機個樣,好鬼立體,平面畫上拖線咪高峰連接部機,巧妙設計貼題又實用。







      刪除
    3. 以為你新一年來到,個人會大個左成熟左,殊不知個腦筍仲未生埋,講野好似有智力障礙咁...XXD
      想像中份功課幾好玩,但都有少少壓力,雖然做本書平時都知來龍去脈,但係主題都係問題,既要似模似樣又要易做,因為製作的時間有限...

      你以前的課堂習作都幾認真,現在你講我都覺得麻Q...如果呢種功課畀我地現在的同學做,肯定個個都冇心機做,因為個個都係工餘時間讀,所以功課都唔敢太繁複...

      封面就唔會立體,求其似本書就算架?!!

      刪除
    4. 哈哈!低低哋……白痴 ……痴痴哋……痴心當玩偶……哈哈!最緊要好玩,豬年扮珠。老人森唔好咁緊緊,鬆鬆啲。

      深信森伯能力絕對係易過借火啦!正所謂 睇餸食飯,唔夠時間咪要求低啲,學吓做人有時係低低哋,合格就算啦!。

      刪除
    5. 哈哈哈...想講的形容詞都畀你講中曬!!不過過年就唔敢講太多啦……

      老人森有D神經質,比較易緊張~~做唔到鬆弛森!!!
      你講得最0岩,唔想要求太高分,合格就算~~~~

      刪除
    6. 心理學家話神經質嘅人聰明過人。
      相由心生,心緊則身緊,想肥都難。
      好嘢黎喎!

      刪除
    7. 心理學家真係有講過?!!做人蠢蠢地仲好喎…
      可惜人到老年就會容易肥呢!!俗語有話:老年發福…哈哈哈

      刪除
    8. 真討厭,唔好寫到自己咁優秀喎!已經夠叻,仲要有謙虛識得適時扮蠢。

      刪除
    9. 森伯幾時寫到自己優秀先?!我唔識扮野,係真正蠢嗰類…
      不過謙虛幾時都要架啦~~

      刪除
    10. 因為本身太優秀,就算不經意地輕描淡寫都好易浮現出來。

      冇扮,即係面懵心精。

      刪除
    11. 把口咁乖乖…因住人哋以為畀咗做枚費你…森伯伯優番條褲就有份,優秀就冇得旨意嘞…XXXXD

      森伯份人內外一致,面懵森慒嗰類…

      刪除
    12. 合法喎!我駛乜驚,新年收利是都係咁樣操作啦。好多人會問森少攞枚費,你先要因住。

      森少想瞬間轉移都唔好寫『優番條褲』,令人好有畫面,焦點就放喺森少冇著褲上,真係『一枝獨秀』,係有意展示吓定無意呢。

      我喺森伯呢度係體現『相對論』,講乜嘢都我相對嘅,哈哈!

      刪除
    13. 事實上又冇乜人問森伯攞做枚費…因為全世界得你講嘢咁浮誇咋喎~~啲做枚費當吟口費…XXD

      估唔到森伯伯一個老人家講句『優番條褲』,令血氣方剛的年青人一爺兄咁有畫面,真係罪過,罪過…XXD

      乜森Blog咁有學術性?!!…能夠體現相對論咁高層次!!

      刪除
    14. 如果森老頭喺金紫荊廣場『優番條褲』,唔駛血氣方剛都引起羣衆一場騷動,果真罪過,仲可能畀差人拉,幾多吟口費都冇用。哈哈!

      森伯一向都好有內涵,高森莫測,有高層次嘅學術知識都唔出奇。

      刪除
    15. 乜唔係優番條褲先至對個場合莊重咩…哈哈哈~~
      你講開又講,森伯好似未去過紫荊廣場…搵日真係要去睇吓~~
      你咁講咪叫浮誇囉~~咩好有內涵,咩高深莫測…完全兩回事!!!!!!

      刪除
  2. 森伯﹗祝豬年大吉大利﹗身體健康﹗出入平安﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Bonnie咁早嚟跟森伯拜年…
      我都祝你身體健康,事事如意,豬年順利!!

      刪除
  3. 祝豬年快樂,身體健康,事事如意,Happy New Year 🎊🌹🍾️🎉

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝願恕兄事事如意,家庭和睦愉快,當然最重要係身體健康,日日有食神...

      刪除
  4. 森兄:早晨!
    大年初一,祝您新春大吉!萬事勝意!
    身體健康!恭喜!恭喜!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝KaKa初一日來跟森伯拜年~~

      祝你心想事成,新年進步,日日開心,當然實有身體健康啦~~

      刪除
    2. 大年初一百花開 老少平安坐幾檯
      迎春納福心如意 富貴由天重人才

      刪除
    3. 大夫果然好文采,而且文中有理,多謝你祝願,我都祝大夫事事順利,投資獲利多旅遊...

      刪除
  5. 豬來了!祝你諸事大吉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話~~
      我都祝你事事順利,諸事大吉大旺!!

      刪除
  6. 祝事事如意,身體健康,學業有成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝阿摩~~我都祝你事事如意,工作順利,身體健康...

      刪除
  7. 豬年大年初一,祝森源身體健康,學習、生活一切順利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝small U祝願~~
      我都祝你身體健康,豬年順利又開心,遊山遊水多逍遙~~~

      刪除
  8. 恭賀新禧!商場花市,係咪只得展覽,不作買賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Key Case…我都祝你今年勝舊年~~
      商場內的舖頭有年花賣…

      刪除
  9. 最後係咪都有去剪個靚髮先XXD
    想知係乜book喎,係咪森作品珍藏集?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年又唔需要等好耐,好快就可以剪...
      因為整的時間有限,所以用手頭上的散文整本book...

      刪除
  10. 森少,點解唔見我有留言嘅? 真大懵!可能近日谷歌取消 G+,搞到啲留言唔見晒,去開得會議多失魂之故。不過有心唔怕遲,十月都係拜年時。
    在此恭祝森少豬事大吉!安康順遂!一年好過一年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然不遲啦!!!我也祝願秋葉新一年事事順利,安康快樂…
      其實都好少理G+的版面,我只係用個網誌寫吓Blog覆大家留言之類…
      只要對平時的版面冇什麼大影響,都冇咩問題…我又好少發生消失留言喎~

      刪除
    2. 因為你一向沒有與 G+掛鉤,所以不受牽連影響。我們凡有同時上G+留言的,隨著宣佈G+將會關閉,先清理與網誌掛鉤的舊留言,所以我們在網誌的舊留言全部被撤走了。

      刪除
    3. 我其實都冇咩用到G+的版面,所以在我的角度影響不大~~
      藉著版面的關閉,順便清一清理自已的資料也不錯...

      刪除