2019年2月20日 星期三

不夜城...

早前收工的時候,已經見到外面漆黑一片,正正是日短夜長的時候,呢排收工見到天色還亮,証明日照時間開始長了,天氣都漸漸暖起來,不過農曆年期間幾離譜,竟然在人多時要開冷氣,真係好誇張今個新年好有Summer Feel~~


大節過後,一切回復返正常軌道,其實對香港來講,無論是否大時大節,街上都總是人來人往有時會覺得夜晚街道都會比較靜,原來有些地區仲幾旺下,有晚經過油尖旺區,人頭湧湧真係幾熱鬧,要食野真係仲有好多舖頭仲營業,那晚又係情人節所以人都特別多查實尖沙咀區特別多食肆,一條普通街差唔多間間係食肆(遲下可以再講下),到夜晚又係另一個覓食世界

有時外出見人多都會有種熱鬧氣氛,尤其在節日的時候,但若果要住在呢類不夜城,那就真係麻麻地,居家環境都係靜靜地比較好

80 則留言:

  1. 居住的地方,最好就是靜中帶旺,旺中帶靜。
    如果住得太過偏僻,交通可能不便,出外覓食艱難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港住的環境不能太多要求,可能外國地方大就可以選擇吓…
      偏僻地區,日常買嘢都唔方便啦…

      刪除
    2. 如無必要也不會上街覓食。方便購買日常食用品至為重要。

      刪除
    3. 係呀!一個地方能夠安居,先要條件係要買日常用品,買餸菜都方便,否則同荒島差不多…哈哈

      刪除
    4. 如果住在荒島,就要懂得野外求生。從海上捕魚,在島上找可吃的野果,捉小動物。
      錢,已是不再需要的東西。結蘆而居,或者住在洞穴裡。日久就要披樹皮,穿獸衣。呵呵~~

      刪除
    5. 我們都市人習慣了城市生活,樣樣都方便…住到荒島未必可以適應,除非島上資源豐富,有魚捉,有水果充飢,有獸皮穿…否則都好難撐……

      刪除
    6. 在電視上看過一齣黃百鳴拍的舊片,講一群人~包括開心少女組,因風雨船隻壞了,流落在一個無人的荒島上。很惹笑好看。
      *
      現在的Ju台,也常有放一套一班人(有男有女)在一個島上覓食,求生的紀錄片。
      我快看得膩了。

      刪除
    7. 一班人淪落到荒島都冇咁驚,俗語有話一人計短,二人計長,多人就好辦事~~
      我成日覺得求生片集似拍戲多…冇乜耐看性,睇耐了覺得差唔多…

      刪除
    8. 當然是為了拍戲而做作的。但久不久會看看他們又找些什麼東西做住所,又去找到些什麼東西吃之類。上次看到他們做廁所,有趣。
      都有點戲假情真的感覺。

      刪除
    9. 印象中都唔係太多看呢類片,記得以前有齣湯漢斯飾演的劫後重新,講一個人流落荒島的電影…對於城市人來講就覺得很有趣味~~

      刪除
  2. 香港人怕熱真係怕得好誇張…

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 同周公一齊蒲!!哈哈

      刪除
    2. 童言:每晚同個男人一齊上床蒲。哈哈!

      刪除
    3. 做咩無啦啦將你自己啲私生活爆咗出嚟呀~~哈哈哈…

      刪除
    4. 森少你答得真係好妙 ! 哈哈哈…

      刪除
    5. 誤會咗,周公係女的。

      刪除
    6. 秋葉:

      哈哈…未必個個回應都好似秋葉咁得體…
      一爺講嘢唔經大腦,少啲EQ應對都唔得…唉~~

      刪除
    7. 一爺:

      周公的意思解作訓覺覺豬…

      刪除
    8. 森少:
      我的回應有時太長篇,不夠簡而妙,要向你多多學習!
      *
      一爺兄:
      你化身作周公,就可望夜夜親近森心啦。

      刪除
    9. 回應都冇話冗長定簡短,應講則講為大前題,總之講笑得嚟又帶啲意思就OK喇…

      化作周公夜夜親近森心…咪講到咁驚驚啦~好似先人報夢…

      同秋葉,一爺兄大家都係森伯的好博友,對森伯嚟講這已經足夠……

      刪除
    10. 森伯一定得罪咗秋葉阿姨,要揾我晚晚嚇到你飊尿,臨瞓前要著定尿片。😁

      刪除
    11. 一爺,你都嚇咗森心好耐啦,早已訓練到佢百毒不侵。
      森少,先人都係保家宅平安啫 ! 唔使驚。

      刪除
    12. 唔想我個『靚』樣嚇瓜森伯冇得同大家玩,都係留畀阿姨親近。

      刪除
    13. 一爺:

      照你邏輯思維咁推論,我應該得罪了秋葉,而且唔輕架喎...
      希望秋葉有大量饒恕小小森伯~~XXD
      畀你激瓜多過嚇瓜啦!!!新年流流仲叫森伯著定尿片~~~唉~~~

      刪除
    14. 秋葉:

      唔緊要啦,一爺兄份人講得笑!!!留言隨心寫係最好玩,都唔需要太認真~~
      夢中見到先人唔驚,只係用來打個比喻啫!!!

      刪除
    15. 森少:

      你同我咁好傾,點會話有乜嘢得罪吖!
      一爺兄講笑啫! 叫人著定尿片都有嘅,咁唔知下一回會說些甚麼呢?

      刪除
    16. 一爺兄:
      *
      想親近森少爺的,恐怕不是我。唔使擺我上檯啦。拜託。

      刪除
    17. 秋葉阿姨:

      去揾啲越傾越開心嘅人傾偈啦!唔好浪費時間喺啲唔啱傾嘅人身上。

      我上網留言一直都係自由自在講笑尋開心,唔會好似工作時咁多束縛,必須慎言謹行,閒時放鬆自己,做個開心快活人。

      刪除
    18. 係呀,我久不久都有睇梁思浩的“風騷快活人”0架。八吓D娛樂舊聞,溫故又知新。咁唔阻你尋開心嘞。

      刪除
    19. 一爺:

      我懷疑未必我得罪秋葉姨姨喎,可能係你...由始至終秋葉都係咬住一爺兄唔放...XXXD
      我諗你日後post回應都係要諗諗先打出來~~~XXXD

      刪除
    20. 秋葉:

      很讚賞你之前回應的一句話,四海之內皆兄弟,能夠有容人之心也是好重要的~~
      大家博友的留言都係抱輕鬆心態回應,好似同大家傾下偈,不需要太認真~~
      每個人回應或留言都係要諗過先post比較好...

      刪除
    21. 森少:
      就是啦,我是抱持著:「四海之內皆兄弟也」的心態行走博海的。
      沒有啦,一爺兄與我素無來往,何來會得罪我呢? 你們太過敏感了。
      反而,我覺得一爺兄的留言最精彩! 這次我真是為了森少的回應一流,才忍不住插咀的。其實如無必要,切忌插咀。我為此向一爺兄道歉!

      刪除
    22. 件舊事咪已經喺昨天完結咗囉,結案係我們三人都無罪,無人做錯咪冇人需要道歉。冇必要再評論了,係時候放低,迎接精彩嘅新一天,希望大家都快樂健康。

      刪除
    23. 秋葉:
      只要玩玩博客,要搞到秋葉道歉,真不好意思呀…
      有這種「四海之內皆兄弟…」的心態不錯,唔好話博海,就算平時生活待人接物都一樣,先不要把任何人存有敵意,再用善意去認識身邊每一個,便可廣結善緣…想別人怎樣待你,你先怎樣待別人的道理一樣~

      秋葉過獎…覆得一爺兄的留言多……你自自然然就會對應一流架嘞……XXXXXXXD

      刪除
    24. 一爺兄:
      估唔到一爺又幾正面,明天又係新的一天嘛,迎接新鮮事~~

      刪除
    25. 森少:
      網上屏幕後原是虛無的,不能過於認真,人不犯我我不犯人,四海之內皆兄弟也。我不會輕易去指責一個人。正所謂退一步海闊天空,才是明智之道。

      刪除
    26. 當然屏幕後位位都是活生生的人,分別是有多少人是戴上一個或多個面具而已。
      有錯要認,我不會賴皮死頂,或者委過於別人。

      刪除
    27. 秋葉:
      網上屏幕後原是虛無的……這個我就唔算太認同,就是太多人認為網上只是講講笑,就算說出一些刻薄的說話都冇問題,以為只要不顯示樣貌,想講乜就講乜,想講粗口鬧人都冇問題,這就正正反映網上欺凌的問題有多嚴重,所以不應低估在網上說話的影響性…

      秋葉的做法就正確,能夠對問題正視,不會逃避…

      刪除
  4. 森兄如果去掃街通常會買咩食??

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯唔會掃街,如果真係掃…都好睇當時想食乜…

      刪除
  5. 大節我都幾鍾意去人旺的地方行下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂湊吓熱鬧嘛…而且人多都格外有節日氣氛…

      刪除
  6. 住存附近又慣早睡話,太光照入屋不易睡著都未定啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果成晚都燈火通明,就真係唔駛訓…現今城市的光污染都嚴重…

      刪除
  7. 大時大節怕人擠,我會選擇留在家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗阿摩都會比較喜歡寧靜的生活...

      刪除
  8. 油尖旺人來人往咁…實在太多人喇!
    我總覺得太多人的地方不宜久留,每次去到人多的地方,
    總是有不安的感覺,想快快逃離現場…:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,夜晚都咁多人可想而知早上更加人來人往!!
      我又唔係認真太怕人多,反而驚人太擠迫會造成意外~~所以從遠處見到人多,就會掉頭走...

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉 :
      一下子看了你多段的留言,有時我們寫blog好難逐筆逐筆篩選過才顯示出來,而blog友更好難去要求怎樣怎樣~~

      不過也算興幸,我玩了咁耐blog,個個對森伯都很好,唔會寫些不堪入目的留言或說話,當然啦!!如果有都可以刪除掉~~

      所以我就說,有很多人以為唔出樣,講乜都得,人身攻擊,講粗皮說話,講色情淫穢...都唔出奇!!若然是純粹講笑,我覺得冇問題,可能對女blog友的網誌來講好難為情,平時成個公主Blog咁,忽然見到又乜又柒,真係大煞風景!!若然發覺有問題就可以把留言刪去,做到息事寧人~~

      所以有時都好難講,玩社交媒體,唯有四字珍言...隨機應變!!!!

      刪除
    2. 秋葉客氣了,也不敢有什麼贈言,只是純粹個人己見而已…其實我都明白為何不會刪去別人的留言,感覺對留言者不尊重,若然不是太過份都會算數,寧願自己不去到訪對方的網誌…
      乜秋葉會令到兩位博友受辱…咁嚴重!!又睇唔出…總言之做人何事都要看得開才好啦!!

      刪除
    3. 這位博友又真係有點問題…若然遇到這樣的一位博友,當然越來越少人到訪啦!好多人都會怕左佢…老人家玩博寫博通常都比較正經寫,正經答,如果有博友寫出離譜的說話,又咒長者,又話亂倫,真係嚇C年長博友~
      你講到咁得人驚,仲邊敢惹呢位博友呢!!!!!

      刪除
    4. 我勸秋葉釋懷…畢竟寫blog啫,只要自己冇立心不良,又何須驚咒罵,怕被人講閒話呢?長者當然要尊重,但又未致於不堪一擊嘛…長者好多都閱歷豐富,見慣人事世面,憑些說話就嚇到面青青,一定唔會啦,就好似森伯伯歷盡滄海桑田,冀盼自己能解開心鎖,豁然面對…

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確有些Blog友的文章你會多關注的~~隨自己喜歡的吧!!
      你想刪除的我就把它一一除掉…

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  12. 要學會記住美好的事物,希望那些醜惡和不公義,都會成為過去,一切雲淡風輕......

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到秋葉姨姨逐筆寫留言,又逐筆留言刪去,真係令森伯好羨慕秋葉有呢份生活中的閒情…哈哈哈

      所以每次留言真係要想清楚才按確定…

      刪除
    2. 都為了不吐不快,從不後悔。不是為了留言不能確立,是為了不想這樣醜惡的事項沾污了貴博吧了。被奸人激得我反擊,中計啦! 不值得。

      刪除
    3. 多年來我都是用鍵盤打字,不是逐筆寫的。以前做過兩年英文打字的工作,比中文打字容易。不過打了七年多的中文,都已經成為習慣了,速度不會慢。
      聽說用手寫板很容易耗損,久不久就要換過新的。

      刪除
    4. 其實博客本意都係畀Blog主同Blog友互動溝通…所以設立留言跟回應~~~
      你都係有你的意見或見到不平事想講講,至於影響到第三者就不便多講,所以你認為刪除就刪除吧…

      習慣係講寫blog…就好似講人未食, 相機食先…唔通真係相機有把口食先?!...哈哈哈

      刪除
    5. 自言歷盡滄桑的森少:本來春天不是讀書天,難得有人勤奮力學! 相信成就可期。前排多雨潮濕,如今又說麻疹流行,請多保重!

      刪除
    6. 謝謝秋葉來探探森伯,近來真的趕完一樣又一樣,所以都未有時間寫blog,就係近排時涼時熱,早排都病住返工…大家都要保重!!

      刪除
    7. 上個月底病住都要返工,真係慘情 ! 今天見到新post, 恢復談笑風生,真係恭喜多賀了!

      刪除
    8. 係呀,冇咁多假請…唯有頂硬上 !!
      邊度有談笑風生,森伯份人都出名奄悶…牢騷又多…哈哈哈

      刪除
    9. 發吓牢騷,可以減壓。哈哈......

      刪除
    10. 聽你咁講, 真係要發吓牢騷先得…

      刪除
    11. 係呀,森少要盡訴心中情,唔好鬱鬱埋埋喺心裡面。
      開博七八年以來,我都好有修養,甚麼都忍耐,這一兩年終於爆發了。
      對一些從不知錯的人,實在不能姑息養奸,否則後患無窮!
      幸好,這樣無品而懂得變臉的人,多年來只見過一個。

      刪除
    12. 平時又好少鬱鬱埋埋在心裡面,通常都會搵到些方法應對…
      寫博對我來說:暫時都好好彩,遇到的Blog友都好好,可能知森伯伯老人家唔敢太唔禮貌…
      希望秋葉口中的只見過一個,而嗰個唔係森伯喇………哈哈

      刪除
    13. 當然唔係平易近人的森少啦,如果“係”我都不來了。聽說對於不喜歡的人,都是不要提及,而且不關你事,也沒有同感,不提也罷了。再說此人也太沒有意思,徒然浪費我的時間。就讓一切雲淡風輕。

      刪除
    14. 對呀!!事情已告一段落變為過去,都無謂再諗太多…
      每日都有可能遇上不濟的人,每個都要激氣咪好唔掂…哈哈

      刪除