2018年7月4日 星期三

森伯收藏之figure匙扣…

以前的人們娛樂方面冇現在的人咁多樣,一有些大型的國際盛事都會十分哄動,一個奧運,另一個當然係世界盃啦,四年一次,捱通宵都要睇…舉行前幾個月已經有宣傳…相反而家世盃打到嚟都未必知,又或者唔係大台播又會差得多,雖則話世盃係盛事,但又真的唔太關森伯事,大家都知森伯份人好直架啦…XXXD,唔講大話,一向都冇睇足球賽事,所以要摷啲同足球有關的物件寫下博都唔易,結果都要出動埋啲珍藏匙扣…
呢個figure公仔匙扣買了都有十多年了,個size 4.5cm到咋,跟手指差不多而且做工精細,記得當時都有其他球員,不過冇個識,買1個都夠啦…
唔知有冇有識之士知道呢位球員係乜水?!解開呢十令年之謎,身穿藍色球衣,背後印有20號,知道就告知森伯,寫寫吓好似警訊尋人~哈哈

43 則留言:

  1. 華朗,來自阿根廷的老將,已退役^^

    回覆刪除
    回覆
    1. gael兄果然勁喎, 一post就知係邊位球星...都咁多年已退役都唔奇~~

      刪除
  2. 森兄,我都同你一樣冇睇波 最近一次世界杯都係因為工作地方而有得睇,都係2002年嘅事了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然話世界盃係盛事,總相信未必個個喜歡…自己覺得現在睇球賽的人,也冇之前的熱烈,睇波都好講氣氛,又要電視台肯揼本攪吓氣氛先得…

      刪除
  3. 我都冇睇.
    個球員唔識你都買嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時又係熱播世盃,雖然唔多識,見佢咁QQ,就買番個…

      刪除
  4. 買了十多年都KEEP得唔錯.今年真的沒睇過任何一場球賽.今年只認識兩個球員一個C朗及美斯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上呢啲匙扣用來儲,通常都會keep得好好…figure匙扣唔及你多…
      你講的美斯同C朗上屆已經認識…

      刪除
  5. 你問我十幾年前做過乜就唔記得。
    記得呢個塞豆窿放喺邊好叻。
    記得係大約幾時買又好叻。
    保存得咁好真好叻。

    不過,矇查查買乜都唔知就…………點解會買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 公仔球衣上有佢個名,上網查吓都知啦!

      刪除
    2. 呢啲就係你跟森伯老人家的分別,我唔記得近嘢,反而遠嘢就好記得…哈哈
      通常儲匙扣都會用個防潮袋保存…
      呢個匙扣在大型百貨買,質素好好…

      畀個包裝吸引,而且製作精細Q爆…

      森伯不是常常攞出嚟,冇留意到…而且又可以考吓大家…

      刪除
    3. 老花眼就會近嘅矇糊、遠嘅清楚,老花記憶即係高錕嘅腦退化症,忘記最近發生事情,只記得以為嘅嘢,最終會退化到吞嚥同抖氣都唔識,要插晒喉管餵飼同呼吸,森伯人生真悽慘,又多一樣嚴重嘅老人病,依家有藥食可以減慢退化時間,快啲去揾醫生協助啦!

      願主保佑 可憐嘅森伯, 命途坎坷。(搖哂頭)

      刪除
    4. 老花就易搞啦,戴個老花眼鏡…
      有時唔係你揀腦退化症,而係腦退化症揀你,邊個想有病呢…當然唔想啦,咁真係祝君健康,生活安好…

      你都知森伯命途坎坷呢…等你仲激森伯…哈哈

      刪除
    5. 邊個咁叻搞到森伯激凸了。😁

      刪除
    6. 哈哈哈…咪係一爺兄~激到森伯眼都凸~~

      刪除
    7. 激凸森伯惹人愛,我都算做點好事。
      你知啦!森伯 胸襟太深可撐船,係丞相之才,要激嬲都要施展渾身解數。

      刪除
    8. 平時的森伯都未必惹人愛啦~何況凸眼的森伯…你講得咁好聽,想唔認都唔得~你要施展渾身解數,都放在有聊事上啦…

      刪除
    9. 當我嘅弱項碰上森伯強項,當然要付出全力啦。

      呢個係我喜歡嘅無聊事,可減工作壓力,付出多多都唔覺累。

      刪除
    10. 話時話,我都唔知自己有咩強項…真係要等一爺兄發掘吓…
      認同,有時處於壓力下,做啲無聊嘢會輕鬆啲嘅~~

      刪除
  6. 因為無興趣,我一向都冇睇足球賽事架!

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. KaKa:
      kaka咁問,一定有啲嶢崎…乜有個球星個名有個ka字咩?!未必估到喎…

      刪除
    2. 大夫:
      英文歌都畀你諗到……

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 陣間…我點知會答咗咩,到時KaKa又畀個氹森伯踩…哈哈

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 森伯出得嚟行,梗係醒目啦…哈哈哈
      講笑咋…講笑咋…就係蠢先費事得罪人…

      刪除
  8. 聽說梅艷芳生前很喜歡碧咸,原來碧咸嫂都很矚目!
    除咗碧咸,梅姐又很喜歡西城秀樹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀~碧咸嫂本身係外國樂壇組合辣妹成員之一,之前已經很出名…
      秋葉是梅姐的歌迷?!…

      刪除
    2. 梅艷芳的身世坎坷,但早已鍛鍊出不凡的歌影生涯,她的歌影迷很多,我只是一個旁觀者。森少不大認識球壇,也認識碧咸嫂,顯然對外國歌曲更有興趣吧?

      刪除
    3. 秋葉一向對足球沒有興趣,只聽過一個萬人迷“碧咸”和碧咸嫂,就想起已故的名歌星“梅艷芳”,聽說她是很喜歡“碧咸”的。
      “西城秀樹”在今年已經作古,駕鶴西歸了,名藝人又少一個。

      刪除
    4. 以前的歌星,總會有些人生歷練,其實人都係,有過不一樣的經歷才造就出不一樣的人生…而我相信秋葉也是個有經歷的人…
      除咗碧咸之外,森伯仲識好幾位球星,至於碧咸嫂Victoria應該好多人都知,除非流落荒島啫…
      平時對外國樂壇好一般…

      其實生老病死是人生必經之路,名人也不例外,總之在有生一日就要學會多多珍惜眼前的事與人…

      刪除
    5. 森少早晨! 你說得不錯,每一個人或多或少,都會有不同的個人經歷。
      有輝煌的日子,也有平淡的日子。有驚險的旅程,也有風和日麗的時刻。現在秋變了一只井底蛙了。坐井觀天,只見到天空的一角。

      刪除
    6. 早晨,人生就是這樣,人越大經歷的事情多了,人生閱歷都豐富得多,當人在風平浪靜時,看不到什麼…但人在苦難前,就會磨煉出鬥志,所以從另一個角度睇苦練都係好事…

      點會呀~有森伯井底蛙都未到秋葉啦…

      刪除
    7. 是不是說:人越成熟成長,就越會籌謀? 有時我倒是很笨,很喜歡關心周圍的事物,對於自己,倒是不夠周到。看來自己要改善的事情仍然很多。靜坐常思己過。

      森伯一向多往外走動,點會係井底蛙吖...

      刪除
    8. 森伯就唔會乜都關心,正所謂:事不關己,己不勞心…因為煩自己都未煩得完啦~
      如果唔係有要事出街街,森伯都好宅吓……

      刪除
    9. 所關心的是電視、電腦上報導的消息,並不是去八吓隔籬左右屋啲人。
      說得好:事不關己,己不勞心。可能我有過多的同情心。自私一點更快樂。是達人還是宅人都好,祝福安康!

      刪除
    10. 關心吓身邊的人們有時都需要架,在這個冷漠的世界裡,發揮吓關愛精神嘛…
      都好多謝秋葉時時來關心老人家森伯…^^

      刪除
    11. 以最近世衛的標準,65歲算是中年人,看來森少都未夠65歲,只能算是年青人吧。
      通常我對有病的人,總是充滿同情心。雖然有些是不能接近,好像沙士的病人。更值得同情的,是該些藥物對病人的影響是深遠的。但願人人都懂得:保守到個人的身心健康!

      刪除
    12. 你真係好心,話森伯伯係年輕人真有點兒那個,中年人就差唔多啦~
      能夠對病者伸出關懷之手,這個人壞極都有限,或者一個人最脆弱,最無助的時候,就是在病榻中…
      如果個個人都懂得互助互愛的精神,人間就充滿暖意……

      刪除