2018年6月27日 星期三

森伯未戒奶…

或者森伯伯仍想保有一份乳臭未乾的感覺,心境上就永遠停留在牙牙學語的階段,人都細路啲啦…哇咔咔,所以選擇性地不戒奶…尤其近排整傷啲骨,需要補充多少少鈣質,又唔想食鈣片,從食物裡吸收係最穩陣…
所以呢排都飲多了高鈣奶,以前好少特別買高鈣的,眼見而家咁情況,唯有揀些對的食物才是…
呢個就係近排常常食的早餐,除了有奶有麵包之外,仲有黑芝麻粉,芝麻都係一種幾唔錯的補鈣食品,將芝麻粉+麥包+麥餅,最後加奶就食得……呢個早餐都好豐富,平時趕時間就咁塞個包就算,相當求其…
單係吸收鈣都唔得,早上見有少少陽光都落去曬一曬,都係一陣咁啦,實在又熱(個太陽)又濕(成身汗)……

45 則留言:

  1. 我這邊兩公升普通鮮奶係三個幾紐元,但加了鈣就貴多三分一…
    想同你講下笑,貴的原因是這裡多老人,而另一的就是個鈣字側邊有個金字呢!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,鈣字旁邊有金,貴啲都唔奇…啲生意人好醒目,無論加鈣,加味,無脂,無糖都要貴少少…都係捉消費者的心理啫……
      紐國老人多,咁做老人家生意都幾好喎,其實吸收鈣都要趁後生,到年紀漸大效用就冇咁好……

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑芝麻
      曬太陽20分/日
      07~10
      16~19

      刪除
    2. kaka同stella,兩位美少女食嘢梗係講賣相啦…但對森伯呢類麻甩仔嚟講有益最緊要,何況芝麻粉多數放落飲品食……

      刪除
    3. 大夫:每日要曬廿分鐘太陽,咁我記低先…

      刪除
    4. 期待森兄會變成古天樂咁....XXXD
      十字牌好唔好飲?未飲過喱隻呢

      刪除
    5. 森伯出事仲要畀gael兄挖苦…><
      家陣仲唔夠黑咩…
      十字奶聽講係本地生產,味道跟其他品牌也差不多…

      刪除
    6. 晒下個人都精神啲健康啲嘛^^

      刪除
    7. 情況許可又碰啱天朗氣清都會曬曬……

      刪除
    8. 要呀~呢段時期醫生check得密些…

      刪除
  3. 綠色蔬菜和豆腐都可以加鈣架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時都有食菜和豆製品,但好少早餐食呢兩樣……

      刪除
  4. 回覆
    1. 我諗都有好多人一直未戒奶…哈哈

      刪除
  5. 大奶-色誘我唔到(賣相差矣)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常賣相味道差的食物,都係有益嗰類…

      刪除
    2. 咪係話人醜就係有益嗰類呢!我咪好有益囉!哈哈!

      人體對鈣質的單次最大吸收量約500毫克,分開二、三次適量食。

      刪除
    3. 我只係話通常賣相味道差的-食物…
      乜一爺兄係食物咩?哈哈

      我唔係成支奶一日飲晒,分幾日食~~你當森伯生大食癪?!……

      刪除
  6. 成碗杰撻撻,都好特別吓喎。我寧可天天飲黑芝麻豆漿,食板豆腐。
    聽聞雞蛋殼重多鈣質。打碎雞蛋殼落啲餸菜度一齊煮,吃了更多鈣質。不過我未試過,不知口感如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯又絕少早餐食板豆腐…其實呢碗麵包奶望落杰撻撻,食落都幾好味,加點蜂蜜更好,都唔係咩特別嘢,都係講食唔食慣……
      有機會你都試吓…可能會喜歡~

      刪除
    2. 蛋殼含鈣質,我好早已經知道,以前用蛋殼粉餵寵物,好讓牠們多吸收鈣質,自己唔知啱唔啱,暫時冇試…

      刪除
    3. 板豆腐大多數都係蒸魚,或者煎來做餸。好少話做早餐。
      早上我會蒸一碗豆漿,或者黑芝麻豆漿,加個蛋。麵包會蒸一蒸才吃,除非是新鮮出爐的。
      有時肚餓,會用一杯滾水,浸軟了餅乾才吃。個人如果吃乾的餅乾,會有乾燥的感覺,十分不妥。
      其實我也不喜歡吃乾硬的食物。如果你將麥包另外用碟蒸軟就很好!

      刪除
    4. 目前你不方便郁動太多,就這樣做是很方便的早餐,食落順喉就好了。

      刪除
    5. 哈哈哈…真係好啱啵,我都係一樣,若時間許可的話,我都會蒸包來吃,蒸過的麵包會回復軟熟,易入口…
      以前很喜歡用熱煉奶浸克力架食,在我眼裡都係一樣好好味的東西,當中包括埋回憶…

      刪除
    6. 咁奇? 森少都係喜歡蒸過啲包才吃,浸過餅乾才食,真係有咁啱,得咁轎了。有啲人唔鍾意咁樣食法,說這是太過姿整!
      *浸克力架都有回憶...係咪諗起以前拍拖啲甜蜜回憶呀?

      刪除
    7. 其實好多人都喜歡咁食,好似有隻黑色圓餅乾,廣告都話可以浸牛奶食呢…可能小朋友喜歡卦~
      以前拍拖的甜蜜回憶…?!一齊浸克力架都好唔浪漫啫…哈哈,我講係回憶返細時咁食~~

      刪除
    8. 以為森少在少年時,在去會佳人之前,肚仔餓,於是擒擒青,開杯熱煉奶,浸件克力架頂吓肚先~咁咋...

      刪除
    9. 秋葉知道森伯年事已高,特登考一考森伯嘅邏輯思維,話明擒擒青,仲邊有時間攪杯熱奶慢慢嘆克力架丫……

      刪除
    10. 又唔係要煮個麵,開杯熱奶都係唔花好多時間啫。咁又要講邏輯思維?
      為求豐富劇情,要加些戲劇性架。

      刪除
    11. 哈哈…咁樣的情節都畀秋葉諗到,唔怪之得戲劇有如夢工場啦…
      若然真係要擒擒青,通常吔幾塊餅乾就算…

      刪除
    12. 咁就唔知啦,都係編出嚟嘅啫,我又未試過,求其憑空想像咯,可以超時空,超乎平常嘅!

      刪除
    13. 我諗秋葉阿姨本身的工作都係做創作嗰類…

      刪除
    14. 我做過的工作都好踏實! 打字打了兩年。一人獨力編過會刊,文字與美術並用,每次都不會相同,是需要創意的,很享受這種有創意的工作。
      並不是天馬行空,生安白造的,與說笑胡謅不同。唔使驚!

      刪除
    15. 咁同秋葉的工作性質都差不多,不過我間中要畫插畫放在出版物裡…而編書我就不需要,編書的工作繁複得多,秋葉真的能者多勞…

      刪除
    16. 不同的,我不畫畫已久,我說的“美術”是作版面編排的意思。多數都是安排照片,與文字配合定位。其實與做blog有點相似。
      請你看看一本坊間的雜誌:每一篇主題或訪問稿,會有一個訪問員的文字紀錄、加上拍攝的照片,然後交由美術部去作版面美術的配置。
      最後才交由編輯去作審視和修訂,才叫大功告成。
      *
      因為我做的期刊篇數不多,也不屬於任何機構,只是受人所託,我一個人包辦了,為朋友省了很多錢。不過,因為那些是我找來珍貴的歷史圖片,當時各大傳媒和廣州的著名學府都有收藏。

      刪除
    17. 你的工作係刊物編輯,要編輯一份刊物雖然唔容易,但有成功感…這種就是工作中的樂趣…

      刪除
  7. 回覆
    1. 味道唔錯,若加少許蜜糖,仲好食有益…

      刪除
  8. 少飲奶.每次飲都肚瀉.我應該是對牛奶過敏.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果飲了有不適,可能真係對牛奶敏感,轉飲豆奶,營養都差不多…

      刪除
  9. 森源﹕你係好番晒﹖你的早餐健康。我會食麥片+脫脂奶,因為我肥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未完全好番晒,有心呀愚老師…
      如果純係怕肥,把脫脂奶轉為豆奶更好,不過味道冇牛奶咁好…

      刪除