2017年12月28日 星期四

新年...森希望!!

霎眼間一年又過去,仲好記得上年的除夕跟元旦的時候...感到好似沒做過什麼又新一年了...
相信呢個時候又係回顧以及展望新一年的時候...

正如自己所講都好似冇做過咩又新年...都唔知要回顧什麼事~~~
或者...既簡單又求其講下有咩祈望...

睇森伯呢D長者,都係冇乜大志...哇哈哈哈
老人家的森願同個老字都係離唔開...

身體方面緊係要...
老而彌堅

工作方面...
寶刀未老

思想方面...
返老還童

處事方面...
老成持重

森博方面...
老少咸宜

心境方面...
長生不老


對森伯來講老字並不等如負面詞,用積極角度來睇原來都可以好正面...
新一年即使森老伯又再老一點,但都會繼續向前看~~~

33 則留言:

  1. 祝新年快樂 上面心想事成。

    多年前阿爸同我講過,有人喺車廂內讓座畀佢,佢覺得自己仲好後生,有氣有力,真係唔想坐落去,果陣時佢係七十多歲,未認老喎! 我會量力而某方面會適當地認老,其它就認青春。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你新年及生活都咁快樂~~仲要多謝一爺兄過去一年常常到森情老人院陪森伯傾偈...
      世伯就正正是有一顆年輕的心態,常常都覺得自己唔係大年紀,就算企下都冇問題,唔需要讓座,就係欣賞世伯呢種心態...
      適當地認老,其它就認青春........我估你響D情人知己面前梗係認青春喇...哈哈哈

      刪除
    2. 🎇🎆🎉☺放吓煙花慶新生。

      細路想快啲變大人可以自由生活,青春無敵 初出茅廬時
      扮成熟穩重等人信任自己,到老人遲暮又想重拾青春活力扮後生,外(卜卜)脆內熟。這就是人生。

      幾時認老,幾時認後生,係對事不對人。雖然你唔係我嘅情人知己,但是,我都有時喺你面前認青春架。想你聽我老點時又會認老。

      刪除
    3. 恭祝一爺兄有個精彩的2018...
      有時年紀都係一個數字,都係睇自己的心態,有些人望落已經大年紀,但佢又畀到人一種大細路的感覺,亦有人年紀唔大,已經成個老人家咁!!我生活中真係遇過咁樣的人...

      你響森伯面前有時扮吓青春,有時認老就無所謂...響情人知己面前一定要扮後生,起碼可以畀人有活力的感覺嘛...嘻嘻

      刪除
    4. 你咁叻溝女,教吓老人家點樣好自然咁扮後生啦!衣著?活動?講乜話題?………………🙏

      刪除
    5. 叻溝女?!!...何以見得呢???森伯平時好鬼含蓄~~~
      用常理分析都認為年輕啲會著數啲…你唔駛扮啦仲咁後生!!

      刪除
    6. 識得『扮後生』,應該儲備好多花招同策略。
      『含蓄』加上型格氣質都惹人愛,好有魅力。
      多謝森兄分享啲著數畀我喎!
      係咪要好似年青森兄咁要時不時『扮老成』。

      刪除
    7. 有幾多花招同策略都冇用啦…扮後生?!!外表的老氣都呃唔到人…
      你新年流流把口乖咗…氹得森大叔咁開心~~哈哈
      都冇咩著數東西,都係講個事實~
      森兄嗰種真係老成架…冇扮過~~

      刪除
  2. 有日在車上見到一班男女初中生,他們互相戲謔,猛叫女同學:阿婆!
    女學生稱呼男同學是:公公。
    原來只要遇到自己不喜歡的人,就一於叫人阿伯,阿婆,就會打沉別人的信心了。 所以不用太介意一些無謂人的稱呼。自己先認老也無不可,不過,心境保持年輕就會容光煥發。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都有好多人拿""老""來講笑,甚至拿來揶揄別人...其實當想深一層人人都會老喇~~有什麼值得咁好笑呢...他們(班初中生)
      真係好稚氣~~

      秋葉的思想好正面,心態好正確...只要心境保持住一份率真年輕的個性就自然容光煥發,甚至凍齡逆齡都唔定......

      刪除
    2. 俗語說:「莫笑他人老,自己終歸老。」可是近代人的心態很異常,不少人是以嘲諷打擊別人為樂事的。所以測試自己年齡外觀的方法,當然以醫生對你的稱呼,及檢查評估為準。
      曾經見過一些人健康的指數不佳,遠遠高於真實的年齡很多。所以虛有其表也是沒有用的。
      人總會成長漸老,若能夠延緩衰老,身體健康,那就自得其樂了。
      祝森少2018闔府新年快樂!

      刪除
    3. 係呀~以前的人識講禮義,講說話都會諗清楚避重就輕,而家就不少人喜歡窒人寸人...當然分一個個人,熟人就玩得,唔熟的人就講話客氣點...
      當人年紀大的時候,被人稱呼得後生了,反而不好意思添~~~哈哈哈
      所以個人保持年輕仲要保持身體健康無恙,咁就最理想...
      你說得對,總之人懂得自得其樂最重要,做些自己認為開心的事...
      我都祝秋葉新年快樂, 生活愉快...

      刪除
    4. 香港的窒人始祖是黃霑叔,見他在熒光幕上窒人真係唔使本! 跟住阿叻為了搵食扮認叻,從此不得翻身,想要自謙一番也不可能,曾經自嘆無奈!
      講到凍齡,相信趙雅芝、溫碧霞,真是大名鼎鼎大名,無人不識吧?
      美人竟然不會遲暮,得天獨厚! 真是人間絕色,我見猶憐!

      刪除
    5. 我又冇咩印象黃霑先生係窒人始祖,不過最近的節目文化好興挖苦人當作笑話...只要博得觀眾大笑,又冇諗到這也是一種語言上的欺凌...
      現在的人對保持樣貌身段都好多方法,做得藝人都唔想畀人一種歲月催人的感覺,可以保持就盡量保持囉...

      刪除
    6. 2018蒞臨了! 祝森少與森blog 森意綿綿,生活無憂,與網友互動殷殷,
      樂趣無窮,日日開心! 💖🎉🎈

      刪除
    7. 多謝秋葉…生活無憂呢句真係要成真~~因為森伯份人乜都憂一餐!!!!!!
      我都祝你生活愉快,笑口常開…

      刪除
    8. 森少,天跌落當被冚喇! 食少憂多會壞人,船到岸頭自然直架lar。^0^

      刪除
    9. 呢種豁達的人生觀,相信要跟秋葉學習偷師,有時聽起來容易,但做起來卻不簡單…

      刪除
  3. 森兄:甚麼「老」字最好的話語都給你講到了,但有一些別人認為好的卻又未必是好!
    現寫出來當說說笑吧,望森兄不要介意…
    臨老入花叢(夠魅力)、老而不(長壽健康)、老來嬌(返老還童)、老來得子(傳宗接代)……

    回覆刪除
    回覆

    1. 講到文采點及恕兄,當然唔介意, 就讓森伯認識更多...
      哈哈哈...你舉的例子又幾啱喎~~雖然對個老字的形容有點負面,不過在另一方面都有一個正面的含意~
      老奸巨滑(夠精靈)、老蚌生珠(仲有生殖能力)、老老土土(夠純真)......

      刪除
  4. 咁我祝福森少心想事成,萬事如意!
    我的願意是身體健康就萬事如意了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有再輸入號碼,現在回應方便了!

      刪除
    2. 多謝stella,我都祝你來年生活愉快,繼續有豐富多采的生活~~
      當然身體健康最重要喇...

      乜要輸入碼咩?!!...平時去博友處回應又冇發覺......

      刪除
  5. 祝2018新的一年, 森年快樂, 森想事成, 人老森不老, 就算認老, 都係老森常談, 老謀森算, 老當益壯, 長森不老, 開國源老, 告老歸甜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝KK一家2018新年愉快,事事如意...好似農曆年拜年~~~
      都好多謝KK兄過去一年常來支持森博,仲要諗咁多押韻字食字~~~好傷腦筋...哈哈哈
      講到開國元老...真係講到好老咁~~~我都期待告老歸甜~~唔駛做嘆世界, 先苦後甜~~~

      刪除
  6. 回覆
    1. 白雪…好耐冇見~~
      我都祝你新年快樂;生活愉快~~

      刪除
  7. 祝森兄:
    身體健康,今年勝舊年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我祝犘兄:事事如意,想嗰樣得嗰樣…

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝KaKa…一切願望,盡在2018達成~Wow…哈哈

      刪除
  9. 其實活到這年紀(我講我自己XXXD),平平淡淡過一年也是種福氣吧,新鮮衝擊大挑戰都係留返畀森兄一輩年輕才俊合適一點wakakaka.....
    祝森兄寶刀越來越堅,開心每一天^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁gael兄份人真係知足常樂,我諗森伯都要學習一下~~~若果森伯年輕就唔駛日日呻老啦!!就嚟年金都準備申請!!哈哈…無風無浪已經萬分感恩!!
      好多謝gael兄過去一年常常來支持,我都祝gael兄繼續擁有平淡是福呢份福氣…

      刪除