2017年12月21日 星期四

Hea住過聖誕...

一踏入十二月,公司都有好多同事放年假,因為冇得將餘下的假期帶到出年,所以成個十二月公司都係冷清清,往年放假前夕個人都好Hea下,其實呢種放假心情係最開心,忙得來又冇咩壓力,而且即將又有一個長假...但係今年完全相反,臨放假反而多左野做...變左將假期用來返工,幸好到最後都可以放假...不過就唔多假,總好過冇得放...

今年發覺市面上唔多聖誕佈置買,我冇買亦都冇乜佈置家居,擺幾日又要拆,而且現在的人多講環保,多數裝飾都會循環再用...

今個聖誕最有趣就係收到一個唔識的人的聖誕卡,據講佢係跟名單派送,當中仲包括以下兩粒糖,相信係今年收到最有氣氛的小禮物,過時過節都不忘祝福身邊唔認識的人,真係唔係個個人都做得到...

時間真係過得好快,中秋都好似先剛剛過完,又話到聖誕,就算森伯冇為意,身邊的事物都在話你知聖誕已到...

唔映又唔知喎...乜原來聖誕老人的絕配係雪人咩?!!...從映來的兩張相發覺聖誕老人的旁邊就係雪人...呢個真係世紀大發現XXXD

既然咁Warm就祝大家今年有個至暖意窩森的冬至、聖誕、新年...雖則話放假但森伯都不時會上來同大家吹下水,感受一下在Blog裡的聖誕氣氛...

24 則留言:

  1. 祝聖誕快樂 老如松柏 !

    我覺得報置又裝又拆好麻煩,都係慳水慳力聽吓聖誕歌感受吓氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你聖誕快樂, 過個開心的假期...
      good!!!!老如松柏好啱森老伯, 承你貴言~~~

      我都係咁諗, 要睇聖誕佈置度度都有, 自己就懶得搞~~

      刪除
    2. 不過,如果為咗森森仔就算幾煩都會佈置,所以有細蚊仔嘅家庭會熱鬧溫馨又繁又累,愛森滿滿。

      刪除
    3. 咁你又講得啱呀,家中有小朋友的人就多數會佈置...睇嚟一爺都幾鍾意小朋友喎...
      為人父母責任實大,你唔覺佢地好易老咩?!...哈哈哈

      刪除
    4. 有子女好易老???莫非…………森……伯…………你……你……我知喇!我會幫你保守呢個秘密。😂

      刪除
    5. 好多謝一爺兄幫我保守呢個秘密喎👌唔好咁大聲爆出去…😏

      刪除
    6. 打出黎係冇聲架!

      不過,森兄講到好想我傳開去咁咩!我係一個可以保守秘密嘅正人君子,抱歉喇! 幫你唔到。😁

      刪除
    7. 真係逃唔過一爺兄對法眼~又知森伯想你傳開去~~~哈哈哈
      我仲以為一爺兄把口好疏~~~~XXD

      刪除
  2. 我都曾佈置家居,擺十日八日又要拆,之後咪攪啦!
    祝賀聖誕愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...商場, 寓所, 商廈都好揼本佈置, 不如在外邊感受下氣氛重好啦...
      最主要過了節後, 又唔駛自己執番手尾...

      刪除
  3. ykk特然想起, 聖誕老人同森兄有一共通點, 大家都自稱是老人伯伯, 但表現就像英勇少年般! 話時話, 聖誕老人年年駕駛鹿車周圍各處飛行順豐, 展現出人未老森不老! 現向青森直說, 祝聖誕有個開森假期!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...森伯就唔係太想做聖誕老人派禮物, 想收禮物多啲~~不過最好就係每年開工得幾日, 平時就養尊處優享受生活......
      我都祝KK兄一家有個歡欣的冬至, 兼且有個開心的聖誕節...

      刪除
  4. 以下前都幾鍾意係屋企搞下聖誕節嘅佈置,現在就出街睇下商場嘅聖誕佈置好過囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能家陣大家都費事搞太多節日佈置, 賣飾品都好似比往年少...擺幾日就要拆不如出街先感受氣氛......

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝, 我都祝man man有個開心的聖誕節~~~

      刪除
  6. 一年容易又聖誕啦! 森少在上面放的節日照片顏色豐富悅目,第三張也很好看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭係啦,霎下眼一年就過...我仲以為秋葉趁假期去了外遊...
      都係影些有氣氛的聖誕相片放上來, 多謝欣賞~~

      刪除
    2. 外遊最好在10月前後。早說了是家事繁忙,不會變了去了外遊哪。
      一個有美術基礎的人,眼光自是不同,太差的照片都不會貼上。

      刪除
    3. 外遊揀初秋出發的確舒服得多...希望你能順利完成你的家事, 繼續享受天倫樂...
      謝謝秋葉讚賞, 我只是簡單手機拍攝, 都冇講究拍照技巧, 見唔錯就放上來~~~

      刪除
  7. 森兄:聖誕及新年快樂!
    我覺得在屋企佈置聖誕樹是一種樂趣,也可以增添聖誕氣氛。
    ( 希望呢次啲留言不會再消失喇!:P )

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝KaKa,Boxing Day大豐收, 新年進步......當然繼續靚爆鏡啦~~~
      佈置有人覺得係麻煩, 有人又覺得係樂趣...所以唔同人有唔同感受~~
      G.blog我都試過留言消失, 完全唔知咩原因...

      刪除
  8. 覺得日子過得快,證明森兄應該都活得幸福開心了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呢個邏輯咩??!!正所謂開唔開心日子都係咁過…都冇咩分別!!!

      刪除