2024年5月22日 星期三

嘆番杯熱飲...

發覺都市人們都蠻喜歡閒來有杯飲品飲飲,早餐就整杯咖啡,下午茶就來杯奶茶,送個蛋撻...但好多時外面飲品可能加入很多什麼奶精、白砂糖等等,偶一飲之都冇咩所謂,但長期就可能對身體有影響...以前有一段時間會整杯新鮮果糊,但果糊吃太多亦未必健康,現在多數飲杯簡單的豆漿,翻熱後加些"好立黑"粉,簡單的沖調下就可以飲...味道淡淡地但適合自己的口味!!

有時都會買些"五穀粉"沖調,看看成份都幾好,呢隻飲品常常見公司同事會買來沖,飲過之後又覺得OK唔錯,有五種穀物粉,據它包裝上所講,包括:燕麥、小麥胚芽、黑白芝麻、黃豆、薏米)味道特別,而且加入菊糖,不過飲起來不會甜,基本上都OK!!多數用來送麵包~~把豆奶加熱後,倒入穀粉沖沖就可以飲!!

如果你好似森伯咁~~懶蟲上身,唔想太麻煩整飲品,呢種沖調飲品都幾好,不過以我個人來說,要沖就要熱鮮奶或熱豆奶,齋用滾水就幾難飲~~~~ 

37 則留言:

  1. 我未試過飲"五穀粉",估計有飽肚感,對嗎?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果一杯五穀粉加個麵包,應該都夠飽肚!!

      刪除
  2. 舊時飲品係無意識嘅,亦不注重營養只顧好味、潮流興乜。有個不成文規定,係早餐或午茶才有,屋企午晚餐係飲湯(如果有煲),水係口渴才飲。或且快餐店食飯都配杯嘢。
    未成年揀好立克呢類甜飲品,阿媽話奶茶、咖啡削胃傷身小朋友不宜,係成年人飲品,檸茶就無分齡,我大個仔後揀奶茶為主,抗抗小朋友形象甜飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無零用錢,有時唯有刻扣早餐錢,杯嘢飲係搖錢樹, 乾哽包配水。仲有阿爸個啤酒樽回樽錢$1,舊時真環保。

      刪除
    2. 我個定飲故事發生喺六、七年前某次上網,有個中大搞嘅網頁可以計到每日食左幾多鈣,我計過我點食都唔達標,佢建議每日飲2杯好立克打好個底,雖然感覺係公司畀研究費中大搞出黎,缺鈣點都要補嘅,揀佢點都好味過食鈣片,而且,睇佢成份表仲有其它十幾種維他命和礦物質,價錢合理兼低過牛奶,就當佢係營養飲品,缺鈣大件事,只好乖乖聽話分2次飲2杯,因一次過大量鈣入消化系統,條腸會趕唔切全部吸收晒。係首次有意識、有目的、有數據、有需要飲嘢。

      哈哈!話咁快我到左飲老人奶粉階段。

      近年發現阿華田嘅含鈣量都好高,又便宜,咪轉左呢隻,唔係你嘅五穀。

      刪除
    3. 好多年前個同事話飲好立克滋陰易肥,我飲左咁多年(6年)都依然保持到身段,斷食真好,唔使太緊張糖分高低。

      刪除
    4. 係呀,以前又冇講究咩營養,總之有野飲就OK,現在人講健康,因為坊間食品太多添加物,怕出事的人就會睇吓營養標籤,睇睇有幾多種化學東西在內……

      飲品冇分年齡,鍾意飲就買!!現在少飲奶類,因為易產生炎症,飲多了豆漿,就算信唔過出面賣,有時間自己磨都好方便……

      刪除
    5. 如果不需額外營養,飲清水可能仲好,仲健康!!

      刪除
    6. 驚缺鈣,就食下蛋殼粉,幾直接有用,而且相當經濟,不過處理都要用些時間,儲起蛋殼到足夠,清洗乾淨,再風乾,壓碎再放落研磨機打成粉狀,有需要時,放在食物裡易進食,我通常放在飯裡一齊食……
      亦要多些晒太陽,咁做最好!

      刪除
    7. 我每樣飲品好少日日飲,不固定,當為換口味,間中會飲藕粉,對我有助益!!

      刪除
    8. 以前老人家愛自磨豆漿和新鮮腐皮才打,依家我直接食黃豆。豆渣點算?

      刪除
    9. 牛奶、肉類、豆類等蛋白質係大分子,腸道未分解完就進入血液中,刺激免疫系統當敵人就發炎。幸好我消化力強無蛋白質導致發炎啫!唔通缺胃蛋白酶和胰蛋白酶切細成小分子胺基酸。咁要木瓜、奇異果、菠蘿含天然蛋白酵素(或保健酵素丸) 和飯前飲稀釋蘋果醋或檸檬水幫助消化。

      刪除
    10. 蛋殼含少量有毒重金屬如砷、鉛、汞、鎘等,怕中毒嘅我唔慳啦!再者甜飲滿足我欲望!森食唔少中毒好森?

      刪除
    11. 我老左食極唔厭,營養豐富揀啱唔轉,我從一而終,唔花心。

      刪除
    12. 又好少人直接食黃豆,因黃豆有種天煞毒素,如買茄汁焗豆較好,因為佢已把豆煮到稔!!

      聽講豆渣可以整薄餅……不過對一爺又節儉又不愛動的人未必啱整……

      要吸收蛋白質就吃蛋及肉,動物性的蛋白較易被人體吸收!!

      太酸的醋不應該常飲,怕胃頂唔順,檸檬汁都可以,不過森伯不能吃太酸!!

      現在食乜都有毒,份量少少的蛋殼粉影響不大,你估成噸成噸咁食咩!!一爺特別浮誇……

      始終都係加工食品,味道,保存都會加入添加劑,不會造成依賴,不會日日飲,換下不同食物較好!!

      刪除
    13. 短寫令森誤會,係直接煮豆…雜豆糖水一員。水蛇春咁長好要重。

      刪除
    14. 以前個印尼工人識加蛋、麵粉、調味料煎豆渣餅,我當餸食架,慳翻筆買餸錢。

      刪除
    15. 肉蛋白優過素,全素唔係最健康,素食其精髓係大量花喱碌蔬菜/菇菌佔半碟,肉和碳水佔半碟。211黃金比例。

      刪除
    16. 我寫稀釋醋呀!我小小一羹,醬油醋撈生食蔬菜好好味。

      刪除
    17. 毒唔毒睇人,我哋聰明都不盲從對方,各俱優良個人特色,唔使氣炸(鍋)嘅。

      刪除
    18. 我換黎換去都係加工飲品,換乜啫!森記果糊都無佢加工營養列表咁長,高營、省功夫又低廉($1/杯),窮人佳選,森錢多花款多,森哥嘅一天食物超多不同類型係正確思想。

      刪除
    19. 乜而家一爺用咁方法留言(一截截...),搞到森blog變成"何伯與新何太"咁既洗版形式~~~~~~~XXXXD

      乜黃豆可以當紅豆沙,綠豆沙咁煮法?!!通常磨下豆奶整下豆餅...磨完豆漿的豆渣掉了好嘥,煎餅又唔識整,通常豆渣磨完再磨,做多一兩杯...

      都唔一定,素食要識食,豆類最好,豆漿,菜豆富含蛋白質,當然肉類較易吸收,所以我認為食全素的人,
      都不應完全戒蛋和奶,這是動物性蛋白的來源!!

      其實在香港環境長大,對包裝食品都已經由細食到大,都習以為常,不會察覺有什麼問題,但人大了,學識反思,原來有很多野唔應該食太多,正如你之前有講,細個不為意,只知好味唔好味,以前人人都認為代糖健康,甚至糖尿病人都以為代糖可以食用,後來又有人發現,代糖仲差過正式糖多多聲,因為很多糖都經過人為加工,越加工越多問題...

      刪除
    20. 放心!就算幫你牽紅線,揾個新森太都唔會洗版啦!我想換個新模式。

      刪除
    21. 我原創,咁至有層次感,食軟又食硬, 靈感來自喳咋。呢個5穀配搭都好新穎,森哥都諗唔出黎。

      刪除
    22. 人哋話好就跟到十足十,一成不變,要探索其弱點,運用智慧孕育出新模式,超越人哋。

      刪除
    23. 忌懶惰不用腦,不可停留在慣性思維,常要挑戰固有諗法,由其是背後有龐大商業利益。

      刪除
    24. 憑一爺講句放心,就安樂晒...不過唔多like呢種新模式!!!!!!

      森伯啲老人家好少諗新口味,唔似你哋果類後生人喜歡新嘗試.......

      人地話好都未必適合自己,所以都唔需要跟著人來做...

      都係買盒五穀粉,估唔到一爺可以參透到咁多!!!!商業社會乜都係同有冇利益有關!!!!

      刪除
    25. 短言一發就出,長言發幾次才得,煩厭。
      老人也保持歷久常新。
      一爺當關,要有國際大視野。

      刪除
    26. 發短言有時都幾方便,唔駛水蛇春!!😀
      一爺大人物,視野遼闊,森伯伯小人物,著眼於眼前……

      刪除
  3. 好少飲咖啡同奶茶,多數飲柯華田同好立克、柚子茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖啡,奶茶自己好少整來飲,外邊又好少叫,多數飲豆漿!!
      原來都多博友喜歡好立黑!!

      刪除
  4. 我一直以來都是以飲白開水為主,也有買過現成的沖飲,後來是維記豆漿。標榜高鈣低糖也不錯吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實白開水最好,不過很多人還想飲有些味道的東西,若然飲品裡加了些營養素就更好,所以商家看準這商機,出產這類即沖飲品...,...買現成豆漿方便過自己整!!!!

      刪除
  5. 我都鍾意在家飲即沖飲品 , " 五穀粉 " 我未試過如見到都買來試試 , 謝謝好介紹 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時即沖飲品幾方便,配搭早餐,午茶最好不過...超市好易搵到,有機會可以買來試試~~

      刪除
  6. 如果我想飲杯熱飲,我多數沖杯淡淡哋的中國茶,因為啱自己口味,又夠快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,水或茶既方便,而且又可補充身體水份,相比即沖飲品好,但習慣了送包多數想配杯飲品……

      刪除