2020年4月22日 星期三

留家工作…

呢段日子真的隨時上班,又隨時要留家工作...或者從豁達的角度看,留家作工就當為一個休息~~

大家都唔好以為呢排森伯好嘆,轉天氣的時節,又撞正風濕發作,真係痛了很多日,不過好就好在唔需要請病假...所以大家都要小心身體,呢排真係時冷時熱,記得上周好似發冷,今周又可以穿件背心,今日又感到涼涼地~~


這段風濕痛的日子,以藥丸和鎮痛膏布為伴,雖然都未必百份百有用,但有舒緩都已經好好~~

又開始要上班喇,希望自己可以頂得住啦!老人家就業真係辛苦...

香港的疫情開始有點緩和,都係好的!但眼見歐美多國的疫情都幾危急,但外國人仲可以叫當地政府撤消居家令,完全同香港人兩回事...不過都希望疫情可以快些過去,他們可以重見曙光...

40 則留言:

  1. 會唔會因為長期工作勞損?
    照計森兄年輕力壯應不會咁快有風濕痛症吧!
    疫情期間還是勸森兄热D都寧願多穿件外套或帶定一件在袋中,以備有時搭車或公司冷氣凍!咪嫌我老人家長氣囉唆喎^^!
    暫時就咪心急著背心騷肌住,第時七八月仲夏暑天仲有大把機會呢XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 先多謝Gael兄關心~~
      唔算係長期勞損,只係長期的痛症問題,就係年紀大有風濕都唔奇~~是長久戰,都習慣了!!
      唔敢嫌Gael兄囉唆,除非有必要才會帶備多件衫,一般都會著夠衫才會出門口,都唔想帶太多東西外出。相信呢段時間都幾多人怕有唔舒服,唔敢去診所或醫院等地,所以大家都要保重身體!!
      邊有Gael兄咁多肌騷丫...是因太熱的關係唔著背心就會熱到七彩~~~~

      刪除
  2. 天氣潮濕痛症特別犀利,我媽媽都一樣呀>_<家居令好呀,留在家比較安心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,天氣開始潮濕,風寒濕痺最易這段期間發生...港人知驚,所以自我製造居家令都願~~

      刪除
  3. 我呢邊都開始有要求撤消居家令嘅聲音。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話外國人唔知咩心態,好似話佢地驚冇咗份工和影響經濟生計...

      刪除
  4. 風濕發作,真係令人困擾,希望未來醫學幫助到。
    14復14,14何其多!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辦法,其實風濕痛醫學上都係當痛症科醫,有否成效好睇個人~~
      疫症當前,14何其多都冇辦法架......

      刪除
  5. 多謝暖男森哥提醒天氣飄忽,加減衣著時裝表演唔好懶,古人五月糭智慧。

    聞到呢個牌子好溫馨,我時常幫双老黐背脊,要讚自己係孝順仔。

    範圍廣及全球,太大鑊啦! 呢鋪勁呀!要疫苗面世,人人拮一針。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛森伯提醒都知天氣時冷時熱喇...哈哈~~基本上到五月都已經進入立夏,天氣都漸漸熱起來~~

      你聞到呢個牌子好溫馨,森伯聞到呢類膏藥布味好親切喎,好話唔好聽陪住成長XXXXD

      都唔希望人人都拮一針才能平息,通常疫症高峰過後會回落......

      刪除
    2. 仲諗住讚森哥係暖男會開心啲,就可以 Pain Relief,平時,森哥讚到我飄飄然,都係森哥把口甜好多,我要向森哥學習吓令人飄飄欲仙嘅口技。

      避開咁嘅天氣病,係咪可以去泰國、馬來西亞、星加坡熱辣辣嘅地方住囉!退休好地方。

      刪除
    3. 唉~~一爺兄平時都唔知邊句真,邊句假…讚暖男都係差唔多喇,冇咩特別……講起口技,邊有一爺咁勁,有時講嘅嘢,森伯都唔明,不知幾高深!!!

      森伯都習慣了,長期處於熱帶氣候對我來講,都係麻麻……

      刪除
    4. 讚你就係真,踩你就係假。
      唔明 一 咁快我腦退化到語無倫次!好驚驚?

      逆來順受, 難為了300( 谷歌語音輸入 森伯)。 希望 醫學昌明 未來能解決 300痛楚。

      刪除
    5. 呢句已經好假喇!!你係咪腦退化就真係唔知……哈哈
      其實有很多病症,西醫都冇話一定可以根治,能緩和都好好…所以好似一爺咁精靈健康活潑,好需要感恩!!

      刪除
    6. 森哥對我落咗度禁制令,唔準我讚美森哥,我都知世事艱難,不斷受到挫折嘅折磨,要努力迎難而上,繼續讚美森哥直至天荒地老。哈哈!

      暗瘡同中央肥胖都困擾咗我好幾拾年才得以解決,只要有耐心,鐵柱磨成針。以前,部電腦成間房咁大,依家單手就拎得起,發展驚人。森哥唔好放棄,不斷留意有關資訊,會有醫學新突破,他朝一定有更好方法出現,因為全球老齡化令市場大咗,會研究多啲。

      藥丸即係止痛藥呀?

      刪除
    7. 博友就唔駛成日讚,大家都係傾吓偈啫~~你都唔好講到森伯好似成日刁難你先得架!!!!!!

      我都好認同你所講,每一種病症都有可能會碰到它的剋星(解藥),或者總有一些簡單方法可以治理它,但又未必每個病者在有生之年碰到,隨機緣啦!!新醫藥不斷進步,但同時進步需要金錢去研發,那就要看看市場大唔大,多人需求就有商機,又係錢的問題...

      藥丸即係消炎藥~~

      刪除
    8. 中西方對讚賞反應南轅北轍,森哥係中式啫,唔係刁難。

      刪除
    9. 你又知森伯喜愛中式嘢…簡單讚賞又畀你講到複雜晒!!!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 中共家陣同外國勢力打緊仗,邊鼠得閒理香港人...XXXD

      刪除
  7. 保重,最近啲天氣咁鬼潮濕真係好鬼易病……😷

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝,大家都要多多保重~~可能真係要飲番啲去濕茶先得嘞!!!!

      刪除
  8. 天氣轉變,很多痛症同皮膚病都會影響好多人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,每逢潮濕季節,很多病症都會誘發出來,就算情緒都係…所謂春困!!

      刪除
  9. 相信風濕痛是由往日一些跌、扑、扭、閃,或是因為手足濕水過多所引起的後遺症。
    通常一些跌倒或無意扭傷時,在痛感過後,會暫時放緩,但是瘀血會向內走,潛藏起來,但是久不久會發出難堪的痛楚來,告訴人們它的存在。
    事實是:當跌扑扭閃的傷痛發生後,如無骨折,要盡早用老牌跌打藥擦揉它,直到痛感消失。當然最好是找到一個好的跌打醫生來按壓和敷治,如果是舊患,要吃跌打藥來消炎止痛的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的情況跟這些都沒有什麼關連,不過有時舊患都很容易形成今天的風濕痛,又有環境的因素,例如潮濕因為濕氣重就會很容易疼痛,通常瘀血積聚,是曾經有過頗嚴重創傷才會造成,所以身體每一處的傷患都不容忽視,多點注意~~

      一個夾自己的醫師或者醫生真不容易找到,通常一些普通傷患才會用上跌打酒,所以家中都有些藥酒,藥油看吓門口,以備不時之需嘛!!!!

      刪除
    2. 小時見到爸爸有個鄉親常常來信,要求我家寄給他一種古老膏藥貼,估計他是常常下田濕腳,所以有風濕病。不過我從沒有見過家人有風濕症。
      後來因為我做家務和去旅行時,偶然有跌傷的經驗,也說得上是經驗豐富。

      有一次我腳有少少痛不大去理會,竟然一年都未好,因此決定先看西醫,聽取意見,照照X光,沒事,然後吃消炎藥。這些屬於舊患。
      跟著去找個好的跌打醫生診治。當中自己開方煮吃跌打止痛藥,這樣努力去調理,想不到第十個月後,所有的痛感完全消失了 ! 這件事已經過去多年了,不說起也忘記了。
      一流的跌打醫生或會有很多的男女徒弟,分擔治病。藥很夠份量,會打個雞蛋和藥煮勻,按揉之後熱敷。而一般的跌打醫師藥量較少,是冷敷,但按揉也很到位。
      最差的醫師很懶,只是給病人開個按摩器,病人哪裡需要加重力度都不理,藥量也不多,好唔掂。

      刪除
    3. 所謂的風濕病成因都有很多種,很多時候傷患處理不當到最後就會演變成風濕,或者應該講有痛症的人才明白到東痛西痛那種苦處…
      但香港的人不需要下田工作,相信大都是舊患所造成,剛剛整傷時冇及時處理,後來不經不覺地變成長期風濕或長期痛症,那你的情況已經很好,可以及時醫治,慢慢調理便可康復過來~~

      真係適合自己的中醫師或者西醫都不易搵,而且中醫藥及療法都有很多種,很難做到樣樣都去試試,所以能醫好了病都要靠機緣巧合,尤其是對長期病患的人來講,感覺上現在有很多醫師都是學藝未精就出來掛牌行醫,真的對他們沒有太大信心~~
      我的情況只要多休息就問題不大,謝謝你的關心呀!!!

      刪除
    4. 除了一些名符其實的大醫生之外,也見過一些政府醫院門診部的年青醫生,都有很英明的診斷,一點都不遜色。不要盲目相信一些江湖郎中,和與之掛鉤的小型私家X光室,他們可能硬是說你是「生骨刺」,這是一個不能斷尾的病症,這樣可以令到病人長期消耗金錢的方法。

      當我腳患痛了一年,跌打骨醫指示我去照X光,說明我是生骨刺。但我深信自己是意外弄傷的舊患。所以我預約看政府的街症門診,想要照X光,看看是不是有骨刺,又恐怕是有痛風症 ?
      那位年青的醫生很英明,他看看我的腳就說:並不是痛風症,也不是生骨刺,不需要照X光。只需要穿一些健康鞋。後來證明他說的話完全正確 !
      當然那些舊患我仍得找好的跌打醫生去處理,就在10個月後完全不再痛,已經痊癒了很多年,不說起也都忘記了。絕對不是什麼的生骨刺,這些經驗希望你可以作為參考。

      刪除
    5. 在網上找到一個調理風濕骨痛的湯水,可以給你作為參考煮食。

      粉葛一斤或斤半; 老桑枝五元(或買二両)
      黑豆一両;果皮一塊;排骨頭一斤。

      粉葛去皮切細;黑豆要浸一小時。全部材料都要沖洗乾淨。
      排骨頭可以汆水,或只沖洗乾淨。全部材料滾後,,收細火煲2個半小時。
      飲湯吃料。

      刪除
    6. 我都相信每個人求醫的時候,都會遇到好醫生,不過正式遇到過的醫生大部份都是不過不失,一些私家的醫館或診所都甚少看,始終對當中的醫生沒有多大的信心,隨時遇到個延診醫生,仲可能有排幫襯……

      照計生骨刺跟痛風是兩種病症,痛風只要配合飲食就可以舒緩疼痛症狀…你算好,兩樣病症也不是,可以放下心頭大石,只要換對健康鞋便可,我早前都買了一對健康彈力鞋塾,用了都不錯,話可以減少腳部行走時的壓力……有時不要以為這些用品浪費金錢,如適合自己用的確唔錯,而且可以幫自己解決一些疼痛症狀都好~~

      不過有時我都相信,去治病都要靠點自己的恆心,因為不會一次見效,要信自己同自己揀的醫生,當然亦要配合有個好醫師有方法,精準用藥,才能藥到病除,謝謝你提供你的經歷~~

      刪除
    7. 多謝秋葉提供的湯水,我現在多飲滾湯為主,少飲老火湯,而且有些中藥材都會小心食用,因為藥性未必適合自己~~
      這個湯有粉葛幾好,聽長輩講話粉葛有去骨火作用~~

      刪除
    8. 森兄真是很小心,桑葉是育蠶取絲的食品,整棵桑樹都很有藥用價值。
      坊間一味「夏桑菊」即是夏烏草、“桑葉”、菊花三樣合成的清熱去感冒茶。
      「桑枝」一向都是用來醫治風濕骨痛,是很平和的藥。
      還有「桑白皮」:清肺消腫,止咳平喘。
      「桑子」即是桑椹:味甘酸,性寒,滋養補血。

      刪除
    9. 秋葉見笑嘞……食在肚子的東西真是要小心,所以對食材都會選擇一下,尤其現在的化學食品……
      原來夏桑菊可以去感冒?!……等我些夏桑菊沖劑看門口,初時以為夏桑菊只是去下熱氣……
      桑子的鮮品好少見,通常會買乾品,它稱為桑椹子我網誌都有介紹過~~

      刪除
    10. 並不是見笑,只是讚賞吧了。夏桑菊的沖劑,可能只能作為預防劑。
      如果要消除感冒,當然要及早吃藥啦。往日當我有感冒初起,都是去煮一包自擬的草藥,或是以一包夏烏草、桑葉、菊花朵煮來喝。後來都費事煮藥,改喝一包檸檬熱飲就好了。
      我也很少煲老火湯,至於我推介的粉葛黑豆老桑枝湯,是民間很著名對付風濕
      骨痛的療效湯水,相信都不會飲壞人。
      小時我們幾兄妹都是喝母親開方的中藥長大的,我的兄姐到現在都好少病痛,我也不用天天吃藥,可見得中藥也不是那麼神秘可怕。

      刪除
    11. 這就謝謝秋葉讚賞,通常茶療都是作預防用,真正的不適就要靠藥療~~
      記得好耐之前,有什麼傷風感冒,會用到盒仔茶,仲記得這盒茶叫欖沖茶,飲完焗汗就會好返,現在好似冇呢隻感冒茶了~~

      檸檬有維他命C,有祛感冒的作用,現在的人懶了,甚少煲藥,要飲都係靠沖劑,一沖即飲好方便,但成效唔知有冇影響...

      以前的人病了,都係靠一些藥方,湯方去調理身體,現在的人吃西藥多了,可能越吃越弱...反而多飲湯水,人都肥壯些~~

      刪除
    12. 盒仔茶的欖沖茶,我聽過,這個應該都是以前用來作家居備用的中草藥。
      中或西式的家居看門口藥品,能夠長久出售的,大都是有療效,信得過。
      可是近日一些加強版的西藥,就不是人人都適用。病情較輕的,千萬不要用。
      人的體質各有不同,有些司機的太太,會時常煲些羅漢果水,或夏烏草水給先生及孩子飲用,以清熱除煩。但都建議看清楚藥效才可飲用。

      刪除
    13. 以前呢類中草藥茶包好盛行,相信當時有生意,但現代人對中藥未必個個受落,而且又要煲,因為煲過的藥才有功效,試問那個會花時間?!...

      大家都喜歡有些成藥放在家,外傷藥一定必備,口服西成藥就沒有,有事就去見醫生~~

      係...加強版的藥唔好亂食,可能副作用唔少!!通常每個食療方都會少少試吓,若然適合才會多飲...

      羅漢果水好少飲,聽講唔錯!夏枯草以前家中會煲,目的下火清熱,中藥都係一兩味簡單最好,太多的藥材可能會反效果~~

      刪除
  10. 天氣乍暖還寒,小心身體,保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這刻大家都要小心身體,尤其在這種轉天氣的時候……

      刪除