2017年6月23日 星期五

買森衫,過Summer…


食過五月粽後炎炎的夏日終於到喇!!對於森伯呢類老人家來講,又要將啲冬季衫收落櫳底,攞出夏季衫每年都總有啲舊衫覺得霉霉哋,可能係時候要換換其實森伯平時出街好少睇衫,除非要買就會刻意去買~~想當年年少的時候多數去服裝連鎖店買,啲款比較年輕大路而且價錢又大眾化!但人大了,想要的是成熟穩重款望落比較合襯~~

買衫都唔想周圍去,最好就腳而且多款可以選擇呢個就係新場,啲衫都OK喎!閒日嚟仲唔係咁多人,呢類款都幾平實,簡約得嚟又幾型仔但著起森伯身上就打晒折扣!唉~><
時下好興網上買衫,但始終要親自試過先知好唔好睇,單憑睇相當然唔得,相拍得靚但著上身都可能係兩回事而且呢度試身都幾自助型式架!試完再試,試幾耐都得,可能係閒日啦!!不過當然森伯快快手喇,好睇與否一著就知喇!
 
 唔同大家講咁多,試身先……

8 則留言:

  1. 強烈求要真人示範....XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係真人示範啦...不過冇影相放上嚟啫~~~哈哈哈

      刪除
  2. 我諗年紀愈大穿的衣著其實已經定形了,就算話去揀,可能來來去去都係自己著開個幾款……

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以咁講, 人大了揀嚟揀去都係嗰幾款, 尤其男裝衫咁多年來都係差唔多, 唔係恤衫就係T恤...總之著落個身簡單自然就最好!!

      刪除
  3. 以前頸渴先飲水,上咗年紀注意健康日日飲足八杯水, 炎炎夏日一出街就飆好多汗出嚟,成件棉質衫都濕曬, 噏住好辛苦, 早2年先知道有隻 吸濕排汗快乾衫呢樣嘢, 著咗出汗少咗人都爽啲 、 涼快啲, 件衫又冇汗臭味, 洗咗又好快乾,仲好輕又薄身, 便於攜帶行李, 唔重又慳位 ,極力推薦。
    「利申:我唔係賣衫,唔係成衣製造。」

    襯番繽紛夏日我都會揀啲火紅火綠 鮮豔顏色,不過係淨色,唔係 滾紅滾綠花哩碌, 畀老人家添啲陽光氣息, 變得開朗啲。 當然 返工見客要顧及形象,畀人信心、穩重感,有時都要著得行政look。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係一篇博文@@
      而家好多衫都係呢種質地, 香港天氣濕濕立立如果啲質料難乾就有排晾, 我自己都係揀啲快乾質料, 尤其買的背心佢標明係快乾防臭防菌等,
      所以對大眾易乾都係一個賣點~~
      現在又有專家話唔需要一日限定飲多少杯水,總之有口渴就去飲水都已經OK...不過天時暑熱飲多啲水都係穩陣啲!!
      你哋啲後生著火紅火綠就得啫, 森伯通常著黑,白,藍,灰...呢四大長者色咋~~哈哈哈!!行政裝對森伯嚟講基本上都可以慳番!森伯走型格路線,簡約自然就合適了~~

      刪除
  4. ykk估計,森兄買了下圖的七間型藍新衫, 慶祝香港回歸20年.

    回覆刪除
    回覆
    1. KK真係睇得好仔細…如果慶回歸著到黑沉沉, 咁就真係大吉lu…哈哈哈

      博文所講:啲衫望落好型仔,但森伯著起打折扣…冇買呀~買了另外一些款…

      刪除