2017年6月29日 星期四

忙著幹...

近排公司的地方真係亂七八糟,周圍都係已入滿箱的紙皮箱,其實做了咁耐都好少遇到徹底的大裝修,不過今次遇到又係一個工作體驗,所以呢排都係執執執,每個人都有很多物資,自己的私物品當然拿回家暫放,通常都係私家杯,擺設等~至於唔要但丟了又可惜的,就放到當眼處等有人領取,都係環保做法…以森伯嗰類人就一早已經準備執拾,唔會臨渴先挖井嘛…呢點都要讚一讚自己呀!!

工作實會有點刻板,所以很多同事都會放些個人擺設緩和一下身心,森伯就會擺放植物,可是到呢個時候要逐盆拎返屋企打理…而呢個模型就係同事的擺設幾得意…外表好似一個紙模型,摸落係似膠製好硬淨!都幾型…
至於公司裝修都不外乎有幾種方案:1‧逐個部份來裝修…2‧搬到第二度辦工…3‧安在家中辦工…
三個方案,最終都係揀第三個~~相信呢個選擇大家都會拍爛手掌!yeah!唔需要日日準時返工已經當放假,因為近年來真係感到相當之疲累,在這段時間可以洗滌一下心靈,再諗諗未來方向怎樣已經唔錯……忽然間森伯好文青~~~哈哈哈!

大裝修都要一段時日,要交代的事情都交代清楚,忙完都可以抖抖,又或者呢段時間可以作為一個某年後的退休預習…哈哈哈哈

13 則留言:

  1. 超正呀可以home office....羨慕ing^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好靚呀架電單車,係咪可以自己上色?

      刪除
    2. home office輕鬆 D...不過上blog巡的時間就少左~~~
      佢塑膠製,唔知上唔上到顏料?!就咁淨白色都幾型丫~~

      刪除
  2. 係咪老闆搵咗玲玲師傅睇過風水好唔掂👹,要揼錢大裝修?

    新居入伙記得要拜四角, 咁至保佑 森伯 風生水起 身體健康, 唔健康都要食拜咗神嘅燒豬🐷, 然後再放 森伯 嘅 寶貝石頭💎 鎮壓住, 萬無一失。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你咁講好似講到森伯的工作環境係麻將館,賭場咁...又拜四角又要畀石頭鎮住~~XXD
      咁森伯平時返工著黑背心,show左青龍右白虎D紋身出來...是因公司太耐冇裝修過喇...

      森伯 D 寶貝石頭都唔會放公司啦,多數擺幾棵植物養下眼~~~

      刪除
    2. 都想睇吓行古惑嘅森伯係點樣,唔知 斯文 森伯 畫唔畫到個神緒 呢?

      刪除
    3. 真係逃唔過一爺對法眼…一睇就知森伯伯平時為人斯文老土,想扮都扮唔到蠱惑佬添……哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 輕鬆得多, 起碼可以訓到自然醒先開工...哈哈

      刪除
  4. 記得多年前在香港工作時候,做事的公司有IT 部門,會為員工設置內聯網,那時,若有甚麼特別原因,其實在家工作也是可以的呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果純以網絡與客人聯繫是可以用內聯網, 但森伯的工作要配合其他器材, 始終屋企冇咁齊備...
      在家中只能以電郵做些簡化了的工作~~

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢種仿紙模型,望落都幾有型格……

      刪除