2017年5月5日 星期五

認領…


唔知大家多唔多遺失物品,相信有啲大頭蝦都成日有機會遺漏東西但對於森伯來講,自己的物品都會睇得緊,除非腦退化突然發作啦~咁就另當別論

有日在公司的接待處檯上見到有張$100蚊喎平時最多就係同事們的手信小食,仲以為今趟有錢攞添哈哈!再睇下張字條原來有人跌咗錢,擺在接待處檯面最好,出入一定係必經之路個個都睇到銀紙呢家嘢又無咩記認,其實人只要一有貪念都可以據為己有但每個人都係憑良心,唔係自己的東西就唔會貪!結果到放工的時候依然冇人認領 
其實公司出入的人多,唔係同事跌都有可能其他人,雖然最後唔知佢地點處置張銀紙,亦有可能會買埋郵票寄信卦

另一日就係超市買完東西,出超市門的時候,見地下有張$10紙幣,再行前幾步又見一張肯定個大頭蝦跌完又跌哈哈!因為這間超市在商場內,所以地面的東西好易見到最後趕住走都無理有冇人執起啲錢

相信唔見錢都可能時有發生,至於執到錢都時有聽聞,而家多人用電子貨幣,執到錢的機會都應該越來越少我諗執到失物最多係公車司機,林林總總都有貴重的就有人認領,至於濕濕碎碎的就應該冇咩人會領回嘞!

10 則留言:

  1. 喺街邊驚係跌錢黨太多錢唔夠膽執。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我即時又冇諗到跌錢黨呀,只係諗邊個咁懵咋…

      刪除
  2. 認領這兩個字就勾起一些童年回憶…
    那是當年去一些大型活動如工展會或教育團體辦的賣物會,很多時都會從廣播聽到有小孩子遺失,叫家人請到大門口處「認領」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈…你講開又講,唔係好明一些家長去到人多的地方,無論點都應該望實個小朋友嘛…時時都聽到有小朋友走失,叫廣播等認領~~
      相信恕兄應該未試過嘅…

      刪除
    2. 小時候,父母很少帶我去一些大型活動,記得的好次去過兩三次工展會,可能我仲細,抱住我揹著我又怎會走失…

      刪除
    3. 我諗恕兄誤了我的問題…我想話:恕兄為人家長,相信未有試過在人多的地方走失子女啫…
      細路都有個性,懂性就聽話,百厭就周圍走...好睇個細路本身~~

      刪除
  3. 如果見有商場管理員都會叫佢地執,萬人真係有人回來搵都可以交返畀佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾時都話gael兄係好市民…如果身旁有細路都應該咁教佢…
      我未必會執起交管理處,跌錢的人嗰廿蚊可能當跌散紙……

      刪除
  4. 好開心聽到森兄公司同街坊都有高情操! 可喜可賀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實路不拾遺係做人應有的態度…只要不存有貪念,已經算可喜可賀…

      刪除