2017年5月18日 星期四

慳嚟搭的士…


雖則唔係成日要搭的士,不過的士加價或多或少都有影響感覺上的士都時時加價,對上一次加都唔記得幾時其實都明白,只要樓價租金貴民生各樣就一定加加加有時都唔敢奢望薪水都加,唔炒魷都偷笑啦!所以點加都唯有硬食,有人話已經加到麻目晒,作為升斗市民的森伯伯,唯有慳慳慳

其實到今時今日,Book車的渠道都多了,有時都未必需要坐到的士,只要車費較平,個個都樂意選搭好似近來甚興的白牌車U爸」都有見過人約,而且用部手機約,就相當方便,聽佢地講車費仲平少少,唔多唔少都搶走的士啲生意喇我就未搭過~~

不過的士司機的態度有時都畀人唔係太好印象,有啲又濫收車資、禮貌態度又差、拒載、兜路等當然唔應該一竹竿啦不過若然路程太短就唔多願載,呢類情況真係時有所見!自己一個搭都冇咩但多一兩位上車就多數黑面兼藐藐咀!XXD當然都有遇過好好喇!


新車費咪錶未裝,但新收費表就有一張,數目分明兼且一目了然睇睇下原來加幅都唔少喎,不過始終都有一班的士客,加加吓都慣晒

20 則留言:

  1. 我曾有過幾年時間每天早上都會搭的士返工,這並不是份工好搵,而係第一,一程過剛剛唔使跳錶,第二我和太太一齊,計起條數兩人都係俾多五、六蚊。
    其實最大原因係我哋可以瞓晏啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!如果趕時間,搭的士唔錯~唔會好似公車要停站~地鐵都成日大排長龍啦…見到都驚~
      路程短都可能划算少少,不過最怕有啲司機對短程客麻麻地…所以而家唔太需要都唔選擇的士…

      刪除
  2. 慳黎搭的士……邊個呢?…………豪畀森上人呢! 唔係love boat 係 love taxi。滿滿的愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係乜都畀你講到好好笑…慳畀自己搭的士好奇咩!(擰晒頭…)
      而家乜都加架啦~~車費只係其中一樣……

      刪除
    2. 小森市民慳果雞碎咁多搭車, 又邊及得因為對沖油價蝕咗80幾億, 惡晒飛雞炒600人呢!簡直蚊肶同牛肶。 上流人做錯嘢, 要小職員受難 ,好森噏。

      富貴人家開幾百萬嘅跑車, 小小森慳嗰幾百坐的士, 小小市民要唱森酸的哀歌, 我哋呢啲世襲下流人, 幾時先可以攀上流過優哉游哉嘅生活呢……………………氣洩

      刪除
    3. 你講晒小小小森伯啲森聲呀!對於富貴人家…森伯所慳的是微不足道,但對森伯就覺得慳得其所~~~所以唔同的人對駛錢觀念唔同~~

      香港地有幾時唔係有錢佬,地產商話事?!!...高層做錯事,搵細嘅承擔都時有所聞啦!只係見慣不怪…

      你又唔需要洩氣,做富或貧都好,都有自己享受的生活方式!只要活得自在咪得囉…

      刪除
  3. 我就好少搭的士,唔係好知佢加價呢:P
    不過剩係慳都唔係法子,希望森兄可以開源,畫多啲森作品賺多啲外快增加多啲收入啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實每次的士加價都會有大把新聞報道, 應該唔會唔知…

      至於你話外快呢家嘢, 真係可遇不可求, 點知人家需要的是什麼…在微薄的收入裡唯有慳吓錢…

      刪除
  4. 新車費咪錶未裝,可用森算,真係一D都難唔到童森,easy job la。
    ykk好少搭的士,以電車為樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐到車裡都係想relax…仲要心算車費?!!應該做唔到…嘻嘻~~有個表就大家冇爭拗嘛…
      坐電車只係KK兄的心頭好,有時坐吓電車都幾寫意…

      刪除
  5. 而家間中都會同人一齊搭的士去近的地方,比較搭地鐵來說平均都係每個人多付一兩蚊。
    我最怕遇到啲口水多過浪花的的士大佬,搭佢一句嘴,佢回敬你十句嘴,一路揸車一路噴口水,
    不但煩人也危及安全,真想叫佢“收聲”。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!有時去近近地搭的士都方便,如果在交通繁忙時段可能仲慳到時間添…
      我唔係好怕遇到吹水司機喎!都會諗下佢地成日坐在車裡,同人傾偈都可能係工作裡的調劑…我反而怕見到司機位有好幾部電話接生意,又同的士call台聯絡邊度有生意…
      呢種情況真係會令司機分心,危及安全……

      刪除
  6. 哈哈! 慳慳慳! 的起森乾! 唔洗咁誇張, 錢多唔用好笨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 錢多…唔用好笨?!!...呢句就係KK兄的座右銘?!...KK本身富貴就話啫~~~
      相對森伯:錢少…唔慳好笨~~~~><

      KK兄你有冇留意前篇留言?!...恕兄同森兄都好想你寫返Blog喎!!!

      刪除
  7. 其實用錢 , 森錢隨意啦! 哈哈, 精或笨只有到最後一刻才知道?! 恕兄, 童森是我網上的偶像!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好一句精或笨到最後一刻先知…很有道理!!!!
      或者人到埋單先知有冇好好運用到屬於自己的錢吧…

      唔好講到森伯偶像咁誇,在網誌上都係講啱傾唔啱傾啫,我反而感激KK兄雖然冇寫Blog,但都如常來支持森Blog…

      刪除
    2. kk兄,錢多唔用好笨,這確是至理…
      而你和森兄亦都是我網上認識的益友良師啊!

      刪除
    3. 聽KK留言幾時都有得著…
      恕兄言重…我都係跟大家學習做人的道理啫,正所謂三人同行;必有我師焉…

      刪除
  8. 回覆
    1. 印象中好似冇乜搭過綠的...又唔清楚~~

      刪除