2019年4月17日 星期三

有個湯做早餐…


平時對早餐真係冇咩要求,越簡單越好,到假期周末才可以整一個較好的早餐以前的人會食早飯當早餐,唔知何解,一諗早飯就會聯想到梅菜肉餅飯或者薑絲蒸雞飯之類,晨咁早真係陣陣飯香不過我又冇食早飯的習慣,至於早餐飲湯就更加少,除非配些西式類型的食物例如麵包,芝士,炒蛋等

既然有剩湯,就不如留少少當為早餐,有個薯仔蛋湯就梗係配些麵包,如果有時間整個麥包蛋治都唔錯,若加片芝士生菜就更正喇!!不過我冇準備太多,搽少少牛油都已經OK,當然最重要翻熱個湯,湯一定係熱先好飲!


 今個醒神早餐都幾飽飽,加上滾湯首選的薯仔蛋湯就perfect!下次若然可以加多個炒滑蛋整個三文治咁就豐富晒啦

37 則留言:

  1. 有時屋企飲剩啲蕃茄薯仔湯,我第二朝早都會整番熱嚟當早餐食,通常都整多件多士加少許牛油嚟食,除了食pizza外,平時很少食芝士,有時食麥記啲飽,我都走芝士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,通常有剩湯先當早餐,平時唔會~~
      芝士我OK...尤其有時早餐用片芝士夾在麵包裡再弄熱來食,就會覺得另捨唔同好好食!!
      如果食Pizza冇芝士,咁就失了薄餅的滋味...

      刪除
    2. 咁補邊鼠呢?!...森伯個薯頭薯腦…哈哈

      刪除
  2. 我是懶人,早餐去麵包,習慣了!發覺去旅行在酒店也經常吃麵包!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港人的早餐一般都必定吃麵包,都習慣了~~不過近來我唔食太多包,多了吃饅頭...

      刪除
  3. 喺屋企食嘅我得兩款早餐,平時食三合一咖啡/免煮燕麥片/提子乾/芝士加個生果,斷食日就2隻溏心蛋加半條香蕉,係咪覺得我好悶蛋呢!

    個滾湯好清喎!啱曬做人一樣咁清高嘅森伯。睇你都唔會煲老火湯飲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇你早餐的餐單食物都幾健康,不過三合一的即沖品就麻麻,逢三合一的飲品都加糖精或奶精,不如買咖啡粉,奶自已沖仲好...
      我仲以為你會食兩隻蛋加整條蕉,食半條蕉剩返半條擺落雪櫃第二日食??!...

      咁口乖...現今社會清高都冇乜鬼用~~森伯只是凡夫俗子咋...
      年紀大一周飲一次阿媽的老火湯都夠啦~~

      刪除
    2. 見超市半價咁鬼扺($20/42包雀X牌)咪買定一大堆畀人哋,但係,人生係充滿異數,陰差陽錯,最後,我要全數哽返曬,睇怕要食成年至清得曬。哈哈!孽隨身,有因必有果。

      斷食日限食2份生果,想三餐飯後都能嘗到甜頭,唯有咁樣,揻開放入盒內,室溫存放待下餐享用。哈哈!好怪。

      刪除
    3. 我幫人買東西或者請人食東西,有時都會預左人家未必啱,所以買之前都諗吓啱唔啱自已食...萬一要自已哽晒都哽得舒服啲~~~~哈哈哈,起碼都唔會浪費...

      斷食日可以食兩份生果??!!我以為斷食乜都唔食得!!!咁斷食後你有冇咩親身得到的益處??

      刪除
    4. 好識諗,我要學。

      全名叫間歇性輕斷食,唔係禁止食嘢呀!輕者係要食少少嘢架,健康消脂。

      研究結果話會減輕體重,促進血液循環,幫助控制血糖,降低壞膽固醇,幫助預防老痴,疏解不良情緒,減少患癌風險,增強免疫能力,修護細胞。

      禁食之所以會帶來健康效益,是因為禁食可以降低胰島素以及與癌症和糖尿病有關的另一種激素:胰島素樣生長因子-1(IGF-1)。降低這些激素可以減緩細胞的生長和發育,從而有助於延緩衰老過程,減少疾病的風險因素。

      防止小鼠患上中風、阿爾茨海默氏症和帕金森氏症,並可將其壽命延長30%

      可以讓身體合成更多保護腦細胞的蛋白質,增強其修復受損DNA的能力。

      讓全身的細胞都更強壯,加強它們對以後的損害的適應能力。

      減重以消脂為主,肌肉留失少許。

      刪除
    5. 難得一爺兄要向森伯學習喎…

      通常寫斷食的文章都係講到好好,但你係親身試過斷食,咁有冇咩覺得好好呢?!我認為唔舒服有病的時候,都唔會食太多或太飽,減少消化時的負擔,所以有時病人都係儘量食清清地…
      斷食係唔錯,不過我又未試過實行,有機會或者會試試…

      刪除
    6. 係大學嘅學術研究結果,唔係江湖賣藥噏得就噏。

      我嘅反應係肚腩細咗,脂肪肝冇咗,血壓低咗,所以,好有成功感,影響心境都開朗埋,感覺心身都健康。轉咗呢個飲食習慣後,都未試過傷風感冒,好似增強咗扺抗力。

      森伯平時都好注重飲食,冇食多咗嘢,身材標準,唔係肥人對呢個斷食法冇乜作用架,跟咗等於食唔夠嘢,仲會攪到營養不良,反而影響健康,唔啱你喎,有機會都唔好試。

      刪除
    7. 聽一樣東西好定唔好,未必會信佢講,有熟人體驗過當然會信喇…

      看你的效果真係幾好,最緊要係你個肚腩仔細左,能夠控制血壓唔易架!人的腸胃在適當時候休息下都需要!!而且仲要抵抗力好左,呢樣人人都啱…

      森伯雖然唔係肥人,但以前聽環保達人周兆祥講有關斷食,佢咁瘦都實行斷食,照理都冇咩唔適合…現代人就因為食得太多,所以抵抗力弱了和肥胖,間中畀腸胃休養生息,對人的健康都好~~

      刪除
    8. 我覺得周博士走火入魔,睇過佢啲短片,我唔多認同佢嘅見解。 佢好似啲女人減肥,減到患厭食症咁,佢追求健康生活,但係,我覺得瘦到落曬形,一啲唔健康。

      刪除
    9. 周兆祥博士嗰種係崇尚自然,唔想畀人感覺太過造作,太過城市人…所以就冇咩裝扮,睇落真係有種原人feel,唔係咁多人接受到…回歸大自然就要有些東西要放棄,換來鋼條型的體格就係佢的理念卦…

      刪除
    10. 咁森伯認同環保先峰『食生』嘅理念,會追隨佢咁做。

      刪除
    11. 完全生食一定唔會,能夠日常找到生食的就只有水果或某些蔬菜,所以每日都會食...

      刪除
  4. 早餐飲湯好似怪怪的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得怪,不過唔想浪費,清除一下D剩餘食物~~~

      刪除
  5. 麥包蛋治和炒滑蛋三文治我都like
    早餐飲清湯比較少,但會間中開罐粟米湯或忌廉海鮮湯煮麥皮

    回覆刪除
    回覆
    1. 食蛋治對好多人來講都啱胃口,若加杯奶茶或咖啡都唔錯...

      開罐湯煮麥皮?!...真係幾特別,粟米湯都OK,海鮮湯真係冇諗過,聯想起碗麥皮腥腥地...畀我會用來煮通粉~~

      刪除
  6. 知慳識儉係美德,值得俾個讚你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以食的東西,其實都唔應該浪費…

      刪除
  7. 用餐時湯配包,像西式食法,中湯配西包,應是中西式食法=P乜式都好,最緊要鍾意,食得開胃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要個湯加個蕃茄就會變成羅宋湯,薯仔又稱為洋芋所以都唔算中式湯水…正如你話食得開心、開胃最重要!!

      刪除
  8. 食早飯是自古以來的飲食習慣,現代有些人連早餐都不吃了。當然這不大好。
    我的生活很隨意,上午吃一餐或兩餐,沒一定。但是多數是一碗熱豆奶,一個水煮雞蛋作早餐,很簡單快捷。
    偶然也會以熱芝士放在麥包上吃。近日喜歡了吃寬條麵,雞蛋之外,也有加上十粒八粒小小的江瑤柱。有菜時梗係要加些菜啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信以前的人多數務農,一個早飯對增加體力好重要,所以朝早食餐飯個人都精力充沛,或者都係一個習慣,但相對現代人時間緊迫,早上都冇咩可能整早飯,有時間都寧願訓多陣…

      你個早餐唔錯喎,簡單得來又夠營養…近來我的早餐多煮薯粉,都係十分簡單而且又係熱食,加些什麼都可以,又有飽肚感…

      刪除
    2. 森少說得很對 ! 古時中國以農立國,一早起來吃個早飯,出去開田就會氣力充足了。
      如果昨晚有可口的餸菜和剩飯在雪櫃,而那一朝早比較餓的話,我就會把飯餸弄熱來吃掉;如果早上有點兒餓的話,就會喝碗熱豆奶和雞蛋。如果那朝早不想吃東西,就索性不吃了。如果有時食滯了,就要少吃兼喝消滯茶。

      刪除
    3. 對呀~農務工作,都要有氣有力,吃早飯夠飽肚做起事來都有幹勁!

      現在自己整早餐都是以簡單為原則,都不想花太多時間~通常麵包一定有,總之吃過後有飽肚感就停口…

      你的早餐很正,熱豆漿好好味…會自己磨豆漿還是買現成呢?!!

      刪除
    4. 我沒有森少的要求咁高,家中亦無買絞拌機。都係買高身紙盒的豆奶,寫明是用有機的一級大豆製造,沒有機因改造,無添加防腐劑的。
      如果自己買黃豆,也不知會不會買到一些機因改造的大豆哩。

      刪除
    5. 牛奶是時常榨取母牛的奶汁,是很不仁道的事,而且牛奶會令人敏感。我有些親戚是完全不吃牛肉的。

      刪除
    6. 家陣很多人都認為攪豆漿麻煩,所以好多人寧願買現成豆漿,實在方便…
      自家磨豆漿都唔錯,做落唔算麻煩,而且即磨即飲都好健康…若然唔嫌貴,可以買有機店的黃豆,佢都標明非基因改造…不過豆漿只是當早餐,唔會太過花巧,買紙盒裝好過…

      牛奶現在都少飲,正如你講不仁道養牛去榨牛奶,至於奶製品都會食不過只是間中…

      刪除
    7. 首先是外國鼓吹飲牛奶,說有很多的好處。當然,羊奶、牛奶都很有益處,看到羊仔和牛仔的健康成長就知道。
      可是,近日有研究報導指出,有些牛場主人會餵牛隻喝一些催乳劑,以便汁液充足,可是這些催乳劑都不是正常有益的東西,它或會帶給人們疾病。少喝或不喝為妙。

      刪除
    8. 好耐以前牛奶譽為健康飲品,但人口膨脹需求的奶類製品就越來越多,所謂的供不應求,所以奶農要大量生產才夠銷量,一要大量生產就什麼都要做出,做出各種反常態的方法,對牛或對生產的奶都添加很多東西,所以現在不應太過依賴牛奶食品或飲品,偶爾吸收都冇咩所謂…

      刪除
  9. 早餐,吃不慣蒸飯,通常我家煮蕃薯粥或白粥,再配些小吃,如榨菜或豆豉.或是方包塗花生醬.再配杯飲品

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常早餐都係食些較為清淡的好,粥品係唔錯的選擇,近來我吃粥多數配以肉包或饅頭,腸粉之類,夠晒飽肚…

      刪除