2018年5月23日 星期三

濕森記...

上回就講到森伯Dry Dry地......個荷包,今回就講到濕晒身......

話說...
近排同人傾偈,首要話題總離唔開講天氣,講溫度等......
無辦法喇,五月份天氣就熱成咁,未食五月粽都已經早早將寒衣收埋晒~其實一年四季最怕就係夏季,無奈現在的夏天好似特別漫長...


所以背心一年四季都可以著,可能森伯特別怕熱兼且汗多,出到街走一走已經全濕...有時真係諗下要唔要好似d細路仔夾條毛巾仔響背脊汲下汗...哈哈哈
家下五月都有成三十幾度,去到七,八月就可想而知...現在反而期待冬季,始終都比較乾爽涼快!!

望到外邊景色好晴朗,但酷熱的陽光總教人有點望而生畏(忽然覺得森伯好有文采...),呢一刻反而想落下雨降降溫... 講開又講,唔知大家有冇覺得近來比較少落好大場雨,就算有落都唔太大...好在香港$$多可以買外來水,如果靠從天而降的甘霖,真係唔知我地港人飲乜...哈哈哈

相:是我朝早返工途中所影的...太陽的光已經好似正午~~~

20 則留言:

  1. 森兄,想同你講下笑,觀音菩薩灑楊枝甘露聽過,但落雨就好似是叫天降甘霖。所以,我唔知你係想淋雨吖定係想飲番杯呢?嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,其實甘露都可以形容雨水,辭解有話…甘露既降,朱草萌芽。不過露水始終都係少量…係應該形容為甘霖…是比較多量的雨水~~~謝謝恕兄指出問題詞句!!! 已更改…

      刪除
  2. 今年都好似無左春天潮濕,抽濕機只開左兩,三日就收埋,我都有發覺今年兩水偏少,我記得落大雨行雷閃電我實攞部相機去捕吓影相,今年都影過﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在四季不分明,春天秋天非常短暫...農曆年過後就開始暖~~至於今年咁早熱可能雨季時間會長點...
      影雷雨相片唔容易,尤其捕捉閃雷的一刻~~

      刪除
  3. 颱風季節又來,唔知森記風濕骨痛預測準唔準呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲老人風濕邊有你講到咁戲劇性,有時話嚟就嚟冇得預計......

      刪除
    2. 濕森身 滲 男人味,貼森衫 現 子彈肌,森度誘惑,以森降妖

      刪除
    3. 想像的東西,永遠是美麗的…哈哈!
      咩子彈肌你都知…?!森伯聽都未聽過…

      刪除
  4. 係喎.海水化淡廠起唔起得成呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有水買, 唔會諗海水化淡, 成本高而且要耗用能源~~~

      刪除
  5. 森兄有冇煲返啲消暑海帶綠豆沙飲下先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔識煲海帶綠豆沙,簡單買個西瓜食就算…

      刪除
  6. 今年的天氣真係好熱﹗我雖然係辦公室有冷氣,但都覺得熱氣從窗外滲入﹗不過我晚上還未開始開冷氣睡覺,風扇就夠了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年好似比以往早熱,五月時份就已經好似七八月,唯一消暑方法都係最直接開冷氣,至於森伯老人家唔受得太多冷氣,一般都係靠吹風扇…

      刪除
  7. 今年真係熱得交關,大人細佬都好難受呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以大家都期待下雨,變得涼快少少…冇咁悶熱~~

      刪除