2017年9月7日 星期四

酒店 Gathering...

記得以前有咩大時大節屋企人都會煮做節飯,雖然來來去去都係嗰幾味例牌菜,但大家都食得好開心!!
但其後就移師到酒樓食,始終都唔需要屋企煮慳番唔少功夫,而且要叫的菜色屋企係唔會煮,就好似記得有一味叫炸鮮奶,係類似固狀鮮奶醮上炸粉來炸,係好好食...不過已經再搵唔到,食唔到!!
後來酒家小菜點來點去都冇咩特別,而且過時過節客人多,菜式服務都很馬虎...所以時至今日就會揀去酒店食,都有去過好幾間,不過最後都覺得呢間唔錯...
所以每隔一段時間就會來一來!
以下的相片是在不同時候拍攝的

當中有過時過節的,又有長輩們的生日飯~~
有森伯萬歲的Buffet...
 臨近聖誕感覺特別有節日氣氛~~
 森伯平時好少食魚生類,但在這裡都會嘗嘗,當中包括生蠔及雜菜沙律...
就因為咁一年都有好幾次去食...食...食...

我覺得香港食肆有很多很多,食完再幫襯又的確唔係咁多,而且有些試過就唔會再去,但呢間應該可以繼續再繼續~~

18 則留言:

  1. 唓!萬歲完先公告天下架!
    早啲講嘛!XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐萬歲飯係上年的事了……
      只是同屋企人去食啫~~

      刪除
  2. 自從阿coffee話同男友喺殘厠Gathering之後,呢個字有咗另外一個含義,睇個標題咁香豔,帶著又驚又喜嘅心情睇吓森伯會有幾開放咁講同人喺酒店所(獵艷)發生嘅嘢…………原來係……一本正經,食色性也。

    記得好細個時係去 醉瓊樓, 因為以前嘅客家菜出名大件夾抵食,屋企咁大棚人,人工又奀,要塞飽一家大細都好有難度。仲記得家中最細嗰幾個最鍾意爭食嘅(手短短)…………係伴碟嘅一小片嘅罐頭 菠蘿 上面半粒車厘子,係咪好 naive 呢!時代唔同晒喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈...我都知,費時講一大輪,D博友又話冇野睇既~~XXXD
      可以在森blog講得,當然係正經過正經喇~唔正經果Dgathering都唔會響度講...XXXD更何況又冇咩唔正經~~
      只不過呢度我們常來family gathering~~~

      你講醉瓊樓,個名又好熟,可能我細過都去過,始終舊式茶樓都唔係太多印象,你屋企一大棚人?!!...
      冇記錯你唔係講過,童年時你不是跟家人一齊住嗎??...細個的時候去食飯通常伴碟都擺到靚靚,小朋友見到實會爭住食,大人實會話呢D唔乾淨唔畀食...

      刪除
    2. 想睇唔正經嘅森兄喎!

      其實唔正經都係人生不可或缺嘅一部份呢!就係吾雙親非常唔正經,仲要係very productive,幾乎被邀請加入生產力促進中心, 咁先至1+1=11,一家人食飯要訂一圍枱,我個年代有5、6個仔女係好閒事,3、4個算好冷清架,我以為我屋企都好熱鬧,點知都要甘敗下風,正所謂 『一山還有一山高』,有個小學雞同學竟然係14兄弟姊妹,曬我冷, 嘩嘩嘩!應聲而倒,好厲害。咁森兄又幾多呢?

      刪除
    3. 唔止你想睇,連我自己都想睇下唔正經的自己...哈哈哈

      其實都好敬佩上一代的人, 經濟以及環境可能都好一般, 但生兒育女的職責點都會負上, 做父母的真真正正稱得上揹起成頭家, 真真正正含莘如苦揍大咁多子女, 所以以前的小朋友多數識得孝順, 因為所擁有的都唔係必然嘛...

      你地有成11個屋企人?!!...咁咪好熱鬧~~大家族喎!!
      我地父母應該係較新一代的父母, 得三個小孩咁多...即係你所講好冷清嗰類~~~

      刪除
  3. 去gathering 通常都係同啲同事,而差不多次次都係嗰幾間,因為大家都係掛住吹水,飲多幾杯啤酒,菜式好唔好都唔重要…
    不過話時話,森兄講去酒店gathering ,呢個話題都幾敏感㗎,我諗你會知我講乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕兄雖然人在他鄉,但所知道的都好跟貼我們!!當然知道喇~曾幾何時gathering這個字在娛樂版時時出現,都冇可能唔知卦~
      跟同事去通都係普通食肆,就唔會太講究~

      無法喇!博文又寫得悶,相片又不是最新,唯有靠個題目去吸引博友來睇~~哈哈

      刪除
  4. 開森hotel gathering! 源來如此, 納吓眼, 踭D被老實森兄嚇親。
    過時過節,生日喜慶, 一家人歡聚一餐,可喜可賀。
    不知今年, 森兄有乜大計呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在有KK兄幫森伯主持公道,知道森伯為人老實純情,只係普通的family gathering,唔會諗咗第二度…其實有個地方聚聚都唔錯~~
      有咩大計?!……你指是什麼大計??………

      刪除
    2. 哈哈! 其實所指的大計, 是森森一計, 想聽吓森兄今年生日會唔會大攪, 發外咭, 請埋眾blog老友呢?!

      刪除
    3. 哦...原來大計指生日,以前的人大壽先會大搞,森伯仲未到...
      至於發貼請blog友,森伯的blog友個個都咁含蓄,費事打搞人地啦~

      刪除
  5. 一間酒店gathering相信大部分人都係會諗咗去另一啲嘢度,估唔到裏面有啲咁嘅好嘢食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個就是文字的好玩之處,一個字可以聯想很多……
      就係食物唔錯 才會繼續幫襯~~

      刪除
  6. 森兄都幾經常幫襯喱間喎,係咪已經做咗VIP^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過,成日幫襯都應該入VIP,最少都有幾張八折咭丫…咁先啱嘛……

      刪除
    2. 對呀,唔知可唔可以用埋酒店泳池占room啲設施呢....

      刪除
    3. 我冇問呢類酒店的會籍呀~其實講VIP都係講笑,我地只係純粹街坊類型走去幫襯餐飲,其他又冇諗到…

      刪除