2018年2月16日 星期五

眾犬獻瑞賀森Blog…

一年真係好快到,唔經唔覺又農曆年,昨日先同人講一年過得奇快,上年過年的情景仲好記得...以一餐年夜飯就揭開食食食的序幕,港式過年都不外乎食糕,聽賀年歌,聽生肖運程,聚下賭,行街街過節...來到狗年祝大家事事順暢,路路亨通最緊要就係森想事成!
 

來年森伯可能有返學的打算,希望整體都順利順暢,只要身體唔好左痛右痛就OK…插畫事上都Never Give Up人老了,都知凡事冇得強求,盡過力就算,免得又再多十幾廿條皺紋哈哈哈
 

之前在國貨公司拍的陶瓷狗狗工藝品,拍下留到今日出Blog就最應節,有時唔知呢類生肖工藝品多唔多人買呢?!有些都好大件下,我諗起碼要間屋有多餘空間先擺放到對於森伯伯來講都係逛公司時欣賞下就算! 

來緊有幾日假期,我諗不外乎都係食,由其是過時過節,相信熱鬧時光會過得更快

25 則留言:

  1. 祝森兄新春大吉,狗年行好運,事事順心,精神煥發,學業有成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!我都祝KK兄狗年行大運,一家生活愉快幸福,心想事成萬事足,工作順利又滿意...

      刪除
  2. 新年快樂,萬事如意,身體健康,工作順利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!我都祝王子,他鄉生活繼續精彩,事事稱心又順利,工作開心又滿意~~~

      刪除
  3. 林村有棵許願樹,『森』字有咁多棵,應該勁好多,喺到 噏乜嘢應該都好靈驗。

    我又拋翻個網上寶牒🍊📜

    祝 森兄捉到竅門避開痛魔, 遇到伯樂發揮所長。

    祝 自己財富翻二翻 ,心理同生理都好健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!我都祝一爺兄,心想事成又勝意,投資亨通又獲利,愛情事業兩得意,出入平安萬事吉...

      呢類網上寶牒靈唔靈架?!!...不過都好多謝一爺的一番心意

      其實你講身心康泰咪得囉...哈哈哈!!近排呢啲祝賀詞真係聽得太多~~~

      刪除
    2. 驚陳腔濫調回應太沒誠意。

      發現森兄有個好尊重人嘅優良規舉,人家回應有幾長你就回翻幾長,個四字詞太精簡,我好似以前啲筆友咁想收到長篇回信,我咪寫得累贅啲,咁咪可以見多你幾隻字囉。😊

      刪除
    3. 咁又係呀~~賀年說話真係陳腔濫調...不過新年又唔拘嘅~~

      一爺兄真係夠晒細心...每個到訪的Blog友森伯都尊重架啦...尤其一爺兄嗰啲回應!!人地有幾長點都要回應翻咁長先得...不過森伯的回覆都言中有物架~~~

      刪除
  4. 大年初一,恭祝森源:
    身體健康!心想事成!
    出入平安!大吉大利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!我都祝願 Stella狗年行大運,事事稱心又順意,生活充實又精彩~~~

      刪除
  5. 祝森兄龍馬精神萬事吉! 春風得意好運來!
    *
    本來年初三唔去拜年,今日拜年唔知會唔會招來是非口舌。不過不出家門沒所謂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!我都祝秋葉狗年事事如意又稱心,一家開心樂融融~~

      雖則話初三赤口唔拜年,但又偏偏呢日都要等人來拜年...哈哈
      不過一年唔只見一次冇所謂啦~~

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!!我都祝KaKa繼續美艷動人,心想事成又勝意,狗年行運事事吉彩...

      刪除
    2. KaKa
      冷艷動人 好想冬眠
      孝感動天 伴親過年

      刪除
    3. 冷艷的KaKa,真係要靠暖男大夫叫醒佢~~~嘻嘻

      刪除
  7. 森源﹕祝您萬事如意,身體健康﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝愚老師,身心康泰,狗年順景,事事稱心!

      刪除
    2. 祝愚老師狗年事事順意,身體健康,心想事成...

      刪除
  8. 學無前後,祝你學有所成!新一年,天天開開心心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Amour,我都祝你狗年事事如意,身體健康又稱心...
      暫時呢刻只係諗希望可以順利開學咋~~

      刪除
  9. 森兄屬木,火生土土生金金生水水生木今年一定大旺XXD
    祝萬事大吉身壯力健,食得是福,仲要多運動,一定乜紋都無晒,青春常駐^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 五行相生都畀gael大師講晒啦…最緊要係唔好生螆、生蝨、生大食癪啫…XXXD
      謝謝gael兄…我都祝gael兄心想事成,他鄉生活早日適應,身體安康冇三高……

      刪除
    2. 咁真係要祝大夫…財息兼收~~

      刪除