2019年2月13日 星期三

豬年旺相 + 豐衣足食…

對於以前的人來講,過了正月十五呢個元宵佳節才算過完年現今的人過了初三的紅假,感覺已經過完年對於年長一輩的老人家森伯伯來講,今年的農曆年好似完全沒有放過假就要返工咁總言之虛虛浮浮咁過年
港式過年習俗多數會聽生肖運程,但森伯反而睇左星座,其實唔係刻意睇,只係納到個網站標題而已,標題字寫住:一世唔會窮的四大星座,就算唔逗利是住都要睇埋先竟然森伯個星座榜上有名,哈哈哈唔需要成為丐幫弟子本來是件開心事,但反觀現實歸現實~~~
一於化悲憤為食量,趁過年點都要食得豐足一點!!
有鮑魚仔又有海蔘,話晒做節飯都會有番咁上下適逢有親人回港渡歲,有森媽煮理的做節飯真係唔錯,一定好過之前去樓家食啦
能夠一起食餐團年飯都要奏機會,食過飯後都會來個大合照,影張全家福唔知大家Blog友有冇影全家福呢個習慣?!...因為我地會update返張合照

可是到現在仍有些節日的餘溫,等埋元宵佳節,猜埋燈謎先再認真工作啦

26 則留言:

  1. 唔駛睇星座都知森兄夠上進必定一世唔會窮^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係必定架…森伯伯嗰類話窮就窮…><

      刪除
  2. 回覆
    1. 乜今次的回覆咁簡潔…哈哈
      農曆新年都想餐飯豐富些…

      刪除
    2. 又話冇時間出書,怕肥佬會扺賴。😯🙅

      刪除
    3. 要賴都唔會賴一爺兄啦...咁識得為森伯份功課著想~~

      刪除
  3. 過左初三就一點新年氣氛都沒有>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家市面的氣氛越來越淡薄…
      多來睇森博,會keep住個過年氣氛…

      刪除
  4. 森源祝你豬年順景! 萬事勝意!
    呢餐好豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也祝Stella豬年順暢,心想事成,身體安康…
      過時過節會豐富一點…

      刪除
  5. 有鮑魚仔又有海蔘,個星座運程都幾準呀^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…咁嘅人生態度就正確,命理星座嘅嘢,講得好就話準,講得唔好咪話唔準囉~~XXD

      刪除
    2. 大夫真係有見地…
      團年飯食材選好的!!!

      刪除
  6. 唔知點解鮑魚,海蔘我都唔食的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食材方面,都好睇啱唔啱個人口味…

      刪除
  7. 祝森伯:萬事勝意!龍馬精神!恭喜發財!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝man man,祝你豬年順暢,事事如意,繼續開心遊天下…

      刪除
  8. 森媽媽廚藝好功夫,連鮑魚都識整。嘩!係遼參喎。我最鍾意食海參呀!
    過年最緊要食得開心!祝你一年好過一年,日日有食神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗每個子女都認為自己媽媽煮的菜係特別好味,因為食慣了...
      這些是急凍海蔘,是否正宗遼蔘就唔清楚...可能秋葉會比較有認識,海蔘是有益食材,多食無妨~~

      謝謝秋葉,我都祝你生活愉快,身體安康!!

      刪除
    2. 急凍海蔘省了功夫。鮑魚海蔘如果是乾貨就很麻煩。要有耐性去煮才可以。
      如果是遼蔘,急凍的也不平宜。海蔘當然有益啦,它的蛋白質很豐富,又容易吸收。多食有益 !

      刪除
    3. 對呀!急凍海蔘較為方便,記得好耐前買乾品海蔘,要浸泡需要很長時間,不過海蔘味就較濃…

      海蔘的價值都講求出產的地方,不過一般家常菜,普通簡單就可以…你講得對食海蔘唔錯,聽講膠原質豐富……

      刪除
  9. 盆水仙花開得好靚。
    祝福你一切如意!
    (題外話…之前唔知點解在任何博上,包括自己個博,用盡了方法,都找不出原因何在,始終用手機都係留唔到言,只能用電腦留言,但,昨晚手機的供應商忽然叫我升級,我照做了,剛才看見你的留言,用手機入你博,忽然又看見自己博的留言圖像了,原來又可以用手機留言了,好開心呀!哈哈!)
    到言, )

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝…我都祝kaka豬年順利,事事如意…
      水仙一向都係應節花,合時宜就會長得好看…

      近排聽聞都有些博友遇有這情況,不過我這邊又沒有問題,可能我只用版面寫blog覆blog簡簡單單,我用電腦上,用手機上都冇問題…

      刪除
  10. 家人難得聚首,相片不能沒有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 數碼年代…影相話咁易~~影的相日後可以睇番!!!

      刪除