2018年12月12日 星期三

森活雜記12月...


都好耐冇寫過生活雜記,生活就係從瑣碎裡,從雜項中形成一種生活模式,至於話滿唔滿意呢刻的狀況呢?呢排雖然話忙,但係就十分充實

其實無論咩節日,都係一年比一年冇氣氛,或者同感覺時間過得快有關,中秋都好似過了冇耐,又已經要唱聖誕歌,見到處處有聖誕樹
呢排如果唔係落雨,天色都幾好,不過就幾清涼,入夜感覺路面很寧靜,特別舒服,在人人放工回家的時候,就正是我趕返學的時候
幸好讀呢個課程,唔需要咪書,亦都唔需要帶好多東西,返到去聽下導師的教學,撳下電腦又一堂,當然有筆記要抄低,畫完符再返屋企正正經經寫過,日後有機會會用到
返工就趕時間,返學就唔駛太趕,不過到放學都肚仔空空,雖然嗰頭好多食肆,但咁夜都半打洋唯有回到家中食幾塊餅乾之類都習慣了~~
在這個時候都要好好慰勞一下自己
杯抹茶雪糕係早前食,氣溫還暖暖涼涼但若然呢幾日真係冇咩可能食到雪糕,凍到九彩

28 則留言:

  1. 杯雪糕化身精神食糧,推動學習。我係路邊攤嘅熱辣辣雞蛋仔,由其是 寒風中的黑夜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…都算精神食糧,間中獎勵吓自己,而家都好少見路邊攤賣小食,若然見到都會買包頂吓肚……

      刪除
  2. 回覆
    1. 講開又講,家陣仲未攞部暖爐出嚟…:p

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢啲就叫識嘆嗱…gael兄實在太易滿足……

      刪除
  4. 雪糕真係萬人迷,曾經令我著迷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇早知齋寫雪糕啦,個個似乎留意杯雪糕多過森伯為生活打拼喎……

      刪除
  5. 有時累了,簡簡單單食少少東西頂下肚算,寧願快點上床睡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~有時返到家中都夜啦…求其食少少嘢都OK,不如早點訓覺好過…

      刪除
  6. 以前對一些節日比如春節中秋同聖誕我都會十分嚮往,但真的到了這些日子時候,又發覺沒有什麼特別,所以日子都係咁過,這可能真係年紀大啩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔止節日,生活都有很多事情都會期待,到真正來到的時候又不是什麼一回事…可能人大了心境也改變了…失去童心……

      刪除
  7. 生活就像一張網,每個人都走不出既定的範圍。
    節日如歌,各有喜怒哀樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活就好似唱機,隨著你生活,心情點選你適時的歌曲…
      又唔知此刻當下秋葉又係哪首歌呢??

      刪除
    2. 我不是屬於哪首歌,只喜歡唱一些詩情畫意和追求理想的歌,以打破沉悶的生活。近日唱唱「一朵小花」和葉楓姐姐的好幾首歌,就覺得很寫意開心!

      刪除
    3. 每個人都有屬於自己心水歌曲,總有些歌是百聽不厭,有些歌曲聽吓唱吓的確可以調劑生活…至於葉楓姐姐真係未聽過,或者搵次秋葉在網誌介紹些心水歌給我們~~

      刪除
    4. 聽或唱歌都是很私人的喜好,喜受的歌曲也比較多樣化,也不適合作為介紹。既有“下里巴人”也有“陽春白雪”,很不統一。
      我既喜歡許冠傑的通俗歌曲,因為切合世情;也喜歡藝術歌曲,覺得聲藝不凡! 建議你上youtube搜尋一下,大多數的歌曲都可以聽或看得到。

      刪除
    5. 不適合介紹??我仲以為秋葉聽開不文歌…哈哈哈,你所講的歌曲我完全不知是什麼歌,所以希望秋葉介紹一吓,可能經你介紹又多一兩首歌啱聽…
      許冠傑的歌不是森伯的心水之選,但歌曲又係香港人的集體回憶,我就邊首好聽就聽,都沒有太多揀擇…有時間都會在youtube重溫一些歌曲~~

      刪除
    6. 在youtube上找韋秀嫻的歌曲,就找到「一朵小花」了,歡迎你說說聽後的感想。至於葉楓姐姐的歌,當然可以在youtube上聽到,不過節奏很慢!恐怕你聽了會打瞌睡。所以不適合介紹。至於不文的事物也不宜多推廣,因恐怕色情、亂倫的罪案會增加。
      在幾年前黎小田先生邀得葉楓來港參加演唱會,最後大伙兒合唱她的「落花流水」,很活潑動聽!這個我喜歡。
      在youtube上可以欣賞到各式各樣的節目,黃霑的「今夜不設防」也很有特色。其實這個節目都是裝模作樣,樂而不淫。

      刪除
    7. 你講的歌名或歌星的名字,我都唔太認識,我估秋葉喜歡聽些抒情文歌類型,有機會要上youtube聽下...
      時下很多流行曲都一樣聽了使人想睡覺!!其實色情,淫穢方面的內容訊息,時下都有大把渠道接觸啦,不會因為一時的推廣,就會使人犯罪...人懂得思考,會分析,會衡量對與錯...

      以前的節目多以用心製作,有很多清談節目都可以有高質量的內容~~

      刪除
  8. 12月是期待節日的月份,期待的時間長,溜走卻很快€

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多打工仔都好期待每年的年尾…通常有假放亦有年終賞金花紅之類~~

      刪除
  9. 你嘅努力會有回報架,加油!

    回覆刪除
  10. 轉眼又12月,祝聖誕快樂!

    回覆刪除