2018年11月14日 星期三

放飯…


有人話做人慢活才是生活的應有態度,不過始終港人節奏快,做咩事都係急急腳,如要慢活都可能係生活裡的奢求

如果要返工的時候,早餐真係好求其食,或者有好多人鍾意返到公司先食,但係對我來講都冇乜所謂晨咁早就要起身,自家整定個Lunch Box順便食埋個早餐就OK其實帶飯已經好多年,可能自己老人家唔食得太多外邊的三高食物,高糖高鹽高脂!因為不時聽到報導話外面的餐飲糖又超標、鈉又超標~~聽到都幾興幸自己係帶飯果批至於自家製都係以清淡為主,事關整清東西比濃東西簡單,都係一個字講晒──懶!!哈哈

其實食物的濃淡都係從細時的口味開始,習慣食淡的就比較適應淡味的食物,但食開濃味的就很難改口所以有次在百貨店見到這類小朋友餐盒,其實都唔一定係小朋友,成人都可以買個帶飯,如果係Marvelfans見到應該幾開心,買個返去儲都好,日本貨應該唔係A貨卦亦因最近創作超級英雄的作者逝世,這類咁靚的Marvel餐盒或者會乘勢熱賣
我個飯盒係好平凡的不鏽鋼款,普通貨色咋,總之輕便易洗就得喇!!

34 則留言:

  1. 卡通飯合原來森伯都介紹^_^帶飯好呀又可健康又可省錢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以拿上blog講,都會傾傾...
      羊羊真係了解森伯,健康又省錢,慳番嚟買多個雞尾包做早餐...哈哈

      刪除
  2. 帶飯實惠又方便,唔駛同人逼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實帶飯最主要好處,係份量,食材調味可以自已控制...

      刪除
  3. 有人帶電飯煲返公司煮飯蒸餸,飯香更可口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋公司有蒸爐,冇人帶個電飯煲...
      森伯食得好簡單,唔會計較色香味喎~~

      刪除
    2. 苦行僧森 善哉善哉!

      刪除
    3. 唔係你估…等你仲以為森伯伯好為食…XXXD

      刪除
    4. 苦係森伯人生意義!😢

      刪除
    5. 唔係你估…等你仲以為森伯伯好幽默好好笑…><

      刪除
    6. 呢排好攰,覆我都慳水慳力。哈哈哈!

      刪除
    7. 證明你唔多了解森伯喎!其實只係苦中作樂啫…哈哈
      呢排唔係好攰…係勁攰!!

      刪除
  4. 小朋友帶飯通常冇得放入微波爐,大人帶飯有得叮一叮,選飯盒時留意埋物料穩妥些啊。不過你用不鏽鋼,都唔預算叮啦。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗現在的家長多數買個保溫飯壼給小朋友帶飯免叮,多數學校提供膳食...
      你講得好啱,飯盒的物料好重要,我覺得不鏽鋼好過塑膠盒...

      刪除
  5. 我家的大朋友都係帶飯,午飯時間唔使同人迫,慳到一的時間慢慢食自家飯盒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你家的大朋友仔就識諗,自已整飯較安全衛生,放飯時間在公司食舒服得多~~

      刪除
  6. 飯盒都係揀質素良好的有保證,因為驚返叮時會釋出不良物質

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,若然要買個物料安全的飯盒都唔易,事前都要做吓搜料功課…一般我用不鏽鋼盒,都好少連飯一齊叮……

      刪除
    2. 之前聽過好似話不鏽鋼飯盒盡量避免盛載帶酸性食物云云.....

      刪除
    3. 不繡鋼器具唔可以放酸性食,例如糖醋骨之類就唔得…至於酸嘢一向都少食,更加好少用來帶飯…

      刪除
    4. 一定啦,森兄平時都怕食酸嘢XXD

      刪除
    5. 又未必嘅…若果有日gael兄派薑醋畀森伯,都可以食少少……^^

      刪除
  7. 講開飯盒,細個時候都試過,不怎好食,因吃時會有一種像「噏咗」的氣味......
    至於慢活,其實對上了年紀的人來說,想唔慢都唔得,好似我而家喺香港,我行步路都唔敢行快,因太多人在街上,真係要好小心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起又令我記得,以前的暖壼裝飯的確有陣「除」唔好食,所以現在唔會用…相對新出的暖壼好好多,食物保持原味~~
      你在紐國太耐了,羊多過人,回來香港變了唔習慣…家陣香港唔止人多,地磚凹凹凸凸,唔為意好易click親~~睇相,覺得恕兄仲好健壯喎!!

      刪除
  8. 請問marvel飯盒係邊度有得買?

    回覆刪除
  9. 我都係帶飯,飯盒係最簡單嘅玻璃兜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 玻璃兜都見有幾多人用,不過嫌重又要小心放,所以冇用到……

      刪除
  10. 我媽都帶左飯廿多年,但她可能年紀都開始大,都有二高.高血脂與高血壓.我自己中午那餐都外面吃.感覺外面吃的.都多肉又多醬汁.又少菜.不知不覺都胖了許多.想自己帶飯.但自己中午常四周行.一時在北角.一時在尖沙咀.一時在柴灣.一時在紅磡.帶個飲盒有少許不方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實帶飯食都唔一定可以避過三高症狀…最主要係睇自己用什麼餸菜帶飯!在外面食有時都唔錯,可以每天都嘗試其他飯菜,至於話健唔健康那就後話…

      或者你可以試下買一個極輕便不太大的飯盒,用一個背包揹起,咁就可以四圍去,下午選一個適當位置便可開餐,食常溫飯都可以,只要食材揀些清淡…咁你或者會減低不必要的胖嘞…

      刪除