2018年10月17日 星期三

數字屋...

唔知大家多唔多幫襯呢間數字屋買零食呢?!其實我就好少幫襯,始終都唔常去,若然出開長沙灣廣場,都會順道入去搜搜有冇咩森水嘢食…
其實講開又講,曾幾何時呢間數字屋都幾多分店,後來聽人講就因為開店過多,結果做唔掂,最後都要縮減一些店舖…若我冇記錯呢間數字屋本身專賣些日本直銷過來的零食,後來日本地震幅射的關係,就減少日本貨另賣韓國貨,所以好多時兩國的零食都見到…講到零食我又好少食喎,不過在舖內都見有好多人執成一大袋零食,可能長沙灣區有幾多工廈,啲打工仔買些零食做嘢時慰勞一吓自己把口…

在我的眼裡數字屋都算是成功,早前聽財經節目講數字屋已經易手,有新老闆收購?!...點解好地地又唔做!!~~後來有人話本身老闆過左身…都幾突然以前睇訪問個老闆唔屬於太年長…咁就逝世!世事真係無常…

有日經過呢間數字屋,裡面有間數字屋的小模型,見到有趣就把它拍下…其實並非模型咁簡單,又會是什麼呢?大家有興趣不妨估吓…遲吓開估~~
不過現今的零食市場的競爭幾大,要數算的話都仲有其他…要做到多人認識真係唔容易,記得以前有間叫優之良乜都幾出名,而家仲有冇真係冇留意嘞…
…………………………………………………………………………………………..
開估間數字小屋的模型是什麼呢?其實是一個錢罌,因為見佢屋頂位有個入錢口都幾好!送畀小朋友可以培養儲錢習慣送畀大人可以儲散紙~~不過我冇買呀...

從玄學角度睇,錢罌代表入錢,證明老闆識諗,將錢入落數字屋仔,寓意數字屋就財源滾滾啦

28 則留言:

  1. 做零食真是個大市場,記得小時候就常見一些手推的大型零食車,零食種類可不少啊,而且價錢也不怎便宜…

    回覆刪除
    回覆
    1. 你提起零食車,我諗好耐好耐都冇見過,多數買涼果~~
      以前小販多,他們鬥部手推車就可以做生意,現在時代化做生意都要舖頭做...

      刪除
  2. 篇文有乜蛛絲馬跡呢,我睇到2個重點
    1·啲打工仔買些零食做嘢時慰勞一吓自己把口…
    2·零食我又好少食喎
    推論下,森伯唔係打工仔,即係公司高層或者係老闆啦!嘩!失敬。

    咁我梗係要時時拍多啲馬屁、托吓大腳啦!

    當人老咗,新陳代謝變慢咗,食同等卡路里嘅食物,就會大肚,我就喺人生正在走下坡時戒咗零食,為咗身體健康,想未來有個好身體生活得自在舒適,好少去(包括數字屋)買零食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又唔需要失敬,森伯唔係老闆!!!通常食晏時間有很多OL去零食店掃貨,做嘢做到悶悶地食吓嘢都係人知常情啫!!

      食零食都唔係一面倒係壞事,市面上都有很多乾果零食幾有益,提子乾,西梅乾,蕃薯乾等...只要平時食得健康,偶爾貪口癮食零食都唔係問題~~

      刪除
    2. 唔係老闆都要敬老 森老伯嘛!我係乖孩子(心態)。哈哈!

      佢哋嘅出現令我坐立不安,我嘅隨意肌立馬變不隨意肌, 務必將他盡快消失喺我眼前,痛痛快快地過殺過清光,只有不存在,心情才得平復,失控點算好?

      刪除
    3. 後生仔識得尊敬老人家...好!!!
      咁你又唔好講到零食好似毒品咁,可能森老伯新陳代謝慢,又好少會因為食太多而變肥豬豬...

      老人家都唔敢太放縱...如果見腹肌變肉腩當然要忍下口啦!!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 裝糖...?!應該唔係嘞~~

      刪除
    2. 會唔會揭曉係裝乜嘢?

      刪除
    3. 我早幾日已經揭曉了…上面的綠色字是新補充的!!
      間屋仔係錢箱,可以畀人儲錢或者放散紙…

      刪除
  4. 我很少吃零食,所以很少走入零食店。但是吃過親友送我的可口糖果餅食,好想去買些回來,又不知往何處買? 因為送的親友在外地,另外老友送我的也是別人送給她的。
    曾經買過一些韓國的即食海苔,和印尼的萬里望花生,作必要時充飢之用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然有時入到零食店有很多小食揀,但唔會買得多,通常都係買餅乾類,又耐放又可充飢...
      最主要經過見到才進去逛逛,一般都係幫襯超市,始終超市都總有一間響左近嘛...

      刪除
  5. 少吃零食……
    但我有光顧數字屋……

    回覆刪除
    回覆
    1. 數字屋除了零食外,都有很多家居用品...

      刪除
  6. 我好鍾意日本零食㗎,所以以前都常幫襯。
    間屋一定係裝零食㗎啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本零食多花款,好多人都喜歡,尤其日本的即食麵...
      零食盒應該唔係...間屋仔唔係好大~~

      刪除
  7. 以數字屋的規模,它所賺的利潤算是微薄的。不過,面對超市與其他零食專門店競爭,數室屋以後來者姿態慢慢擴大與站穩陣腳,亦算是很難得的成就。

    回覆刪除
    回覆
    1. 759阿信屋由CEC國際控股(港交所:0759)
      已故董事會主席林偉駿於2010年創辦,
      截至2018年8月,該店在香港共有200間分店,
      成為香港最大規模的零食店。

      刪除
    2. Small U :
      可能就係因為佢的分店開得多,所以一下子令到間舖出名...亦都可能又係分店多而利潤分薄了~~
      有時零食又唔係咩必需品,唔幫襯呢間又可以去第二間,最緊要係平宜同選擇多...

      刪除
    3. 大夫 :
      我完全冇留意數字屋的股票,乜大夫諗住入番多少咩?!!
      好多謝大夫補充有關的資料...嘩!!原來有二百間咁多架~~~~~

      刪除
  8. 佢仲有快餐店,可惜都執埋,我有會員卡,幫趁有九折。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜有快餐店架?!!我真係唔清楚...

      佢話如果幫襯滿幾多錢就有優惠卡,每次買嘢都係雞碎咁多所以冇優惠卡...:P

      刪除
  9. 我少吃零食,但餅乾雜糧之類都不可決,所以都唔介意有多間响屋企附近

    回覆刪除
    回覆
    1. 舖頭就腳好緊要,如果買少少嘢都要山長水遠就唔會去,買小食都係去就近超市咋~~~

      刪除
  10. 少幫襯,我家樓下商場那間數字屋,做了六七年,去年也變了時裝店.但反而家附近重新裝修,又開多間數字屋.開張頭幾天好多人幫襯.跟著又唔多人.近年又見一間優X360越開越多.又係賣零食(內地富商開的).我反而常光顧卓悅化妝品裡面的零食店,價錢平些.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能呢間舖初時開得太多,難營運…所以很多都執了!不過平時我都好少買零食,頂多去到超市買東西時順便買埋零食…優X360好似未入過去…去到卓悅嗰類買更加冇諗過…哈哈

      刪除