2018年6月20日 星期三

搽藥粉…

可能森伯老人家啦,總會有些藥品放在家中睇吓門口,有咩唔舒服都可以即刻有得用,當然唔會乜藥品都買來放,對自己合用就會當係家庭良藥…而最近的撞傷,難免又瘀又腫,眼見好幾日都進度不大,就想起田七粉,本來呢隻粉用來外傷止血用,後來加點白酒混田七粉搽,又唔錯喎…本身用開雲南白藥,但變了藥丸裝就好少買…
呢隻田七粉係國貨,亦都相信呢種藥粉係國內先似樣…所以在大型的國貨公司買有保證些,本身田七粉係內服,但自己又唔敢亂食,所以就當為外用了…

我發覺現在有很多傳統的家庭良藥都賣少見少,好似買田七粉之前係想買止血散,舊時的止血散真係好駛得,就算去一些舊式藥房都話冇,梁財信的跌打酒都唔乜見啦…有時覺得呢類藥對一般損傷都幾好用…唔知大家又有冇一些好駛好用的藥係家居必備,而又好似絕絕地跡咁呢?!

56 則留言:

  1. 田七粉具有止血、活血化瘀、消腫定痛、滋補強壯、抗疲勞、耐缺氧、抗衰老、降血脂、降血糖、提高機體免疫功能等作用,可長期服用。
    一次2克,每日2-3次,溫開水或溫米湯送服。

    田七粉治療跌打損傷等各種出血症:
    直接用田七粉塗傷口即可,傷口較大的,塗田七粉後,再用消毒紗布加壓包紮,可迅速止血。

    回覆刪除
    回覆
    1. 「梁財信跌打酒」在中西藥房都買得到。這是很好的外用跌打藥。新傷舊患都合用。不過,如果有損傷的傷口不能用。

      刪除
    2. 秋葉的資料搜集講得好詳盡,藥用田七真係有咁多功效…或者要親自試過先知…
      如果時時有損傷,買些看門口都幾好,有需要時都幾好用。呢種傳統的中藥粉,冇乜副作用而且天然…

      乜呢隻跌打酒仲搵到咩,可能要再去問問……
      對有傷口的地方,暫時不可搽跌打酒…

      刪除
    3. 據明代李時珍《本草綱目》記述,田七「味微甘而苦,頗似人參之味」,有「金不換」之稱。 生用有止血強心,散瘀生新,消腫定痛的顯著功能; 熟用有活血、補血、強壯補虛之功效。 「雲南白藥」是以田七為主要原料製成。
      *
      此藥屬涼性, 因此有禁忌:體質寒涼的人, 或在感冒時、小孩子在12歲以下、孕婦或女子行經時都不宜使用。
      如有骨裂,不宜多動之。因為使用跌打藥去淤,是需要加大力度的。

      刪除
    4. 多謝秋葉補充咁多有關田七的資料,所以有很多中藥懂得用,其實幫助好大。
      現在有網,很多有關中藥的藥性,效用,宜忌都可以上網搵吓資料,每次買些未接觸過的藥物食品等,我都會上網做吓功課,起碼都有個初步認識嘛……
      現在藥都係輕搽為主,唔敢大力摔…

      刪除
    5. 係咯,上網找些資料,除了增進知識,又可以抄書長篇大論扮專家,扮學者。哈哈! 不過上一則留言的最後一行,是個人的忠告,並不是抄來的。

      刪除
    6. 其實我在抄網上資料給你的時候,是經過篩選濃縮,盡量簡短。

      刪除
    7. 多謝你的忠告…其實田七呢種中藥對我並不陌生,小時間中會飲田七湯,不過到現在搵吓網料,卜當為一個參考,加深對藥材的認識…

      刪除
  2. 未用過喎! 呢世人都食過一次田七汽鍋雞。
    撞瘀咗由得佢自然消失,反而擦傷流血 就搽藍藥水同 黐膠布。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可內服田七粉
      田七汽鍋雞

      刪除
    2. 一爺:
      咁證明你健康囉~唔乜駛用藥…反而我未食過田七氣鍋雞,聽個名都知唔嘢少啦~你講的屬於小傷類,用吓膠布藍藥水,大的就唔可以…

      刪除
    3. 大夫:
      睇嚟大夫幾buy田七咁喎…

      刪除
    4. 健康唔係必然,都要付出唔少,得來不易,所以,我要好好珍惜,特別係耆英,比金鑽寶石更加貴重。

      刪除
    5. 你講得啱呀~無論咩年齡層健康都重要啦~尤其一爺兄食得又玩得,又鬼咁精伶…有健康就要好好珍惜嘞~

      刪除
  3. 其實我從來未試過上述藥物,不過我記得小時侯家中有舊「狗仔毛」話是止血用,幸好從來有機會用,拆舊樓時候都扔掉,你有冇聽過或見過黃色的「狗仔毛」呀?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田七粉對現代人來講唔多認識,因為唔常用,反而雲南白藥就好多人知……

      你講的金狗仔屋企人都講過,我就未見過,聽講好得意拿走狗仔毛用,隔一段時間佢自己會生番,而且唔需要用泥用水就自動生毛……簡直奇植物@@

      刪除
  4. 會唔會呢類藥有西藥成份香港禁咗呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗王子甚少用中藥,田七好普通,而田七粉就用生田七磨粉…
      所以咪去大型國貨公司買囉……

      刪除
  5. 以前這些藥物真的有很多,但當老一脫的人少了之後就好似愈來愈少,始終依家四五十歲及年輕的人,郁親有甚麼事都話去睇西醫……

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得對呀…以前有很多民間藥係唔錯,但而家的人乜都要講求效率,有咩頭暈身熱食兩粒西藥丸,又話好番繼續返工,去大吃大喝…忽略西藥的化學成份……唔係否定西醫,最好就係中西醫雙管治療就最好……

      刪除
    2. 最好就係先找中醫治療

      刪除
    3. 我反而覺得睇西醫先,知道什麼病才可對症下葯……

      刪除
    4. 有傷患最好先看西醫,或去急症室,即時照吓x光,知道有冇骨折。
      看跌打館介紹的照X光,有些是看錯了的。
      如果知道不是有骨傷斷裂,才可以找有信譽的跌打醫師看。
      一般中醫不能代替跌打醫生。

      刪除
    5. 森少撞傷之後,應該立刻去急症室。雖然等待需時,但可以即照即知,立刻對症下藥。

      刪除
    6. 秋葉大可放心,如果感覺有咩唔妥就會去醫院急症室,就好似呢次都係啦~因為我都怕有事,當然唔會未清楚病況就亂去醫啦……

      刪除
    7. 西醫有很多的儀器幫助,對於斷症較為準確。有病應該先看西醫。
      相信這些常識很多人都知道吧。急症室是專為急症的市民而設,只是被很多的市民濫用了。也相信森少不會藥石亂投。

      刪除
    8. 你的思路都好清晰,一有病當然睇西醫先,起碼知道咩病先再去揀醫治的方法嘛…
      每個人病的時候,都認為自己嚴重,唔理三七廿一就去睇急症,可能只係普通感冒…
      森伯平時唔想幫襯醫生,一有事就大大劑要去醫院,唉!真係大吉……

      刪除
    9. 平時少睇醫生是好事!有急事要幫襯醫院也沒有辦法。總之就係健康至上架啦。也相信森少咁識得飲食保健嘅生活,也甚少看醫生的。
      雖然有時我做事會有些烏龍,不過思考重要事項都會很清晣。也很僥倖去年只係睇過一次醫生,阿彌陀佛!

      刪除
    10. 有啲人好邪門,聽到有兩個男女網友見過都絕交了。

      刪除
    11. 聽你咁講秋葉都算好好,冇乜唔舒服,講事實有邊個想病,唔駛見醫生已經萬幸,注重健康生活都係唔想太多病痛啫,身體保持健康,心境平和都應該減少啲病……

      有時在網上實在咩人都有,而上網交友的目的都各有不同,發生咩事都唔出奇,總之約網友出嚟都要小心啲啊……

      刪除
    12. 注意個人身體的健康是首要的人生大事。可能是我小時候病得多了,所以成長之後就好注重飲食健康。每年都係春秋二季看一次醫生吧了。
      去年更上一層樓,只係看過一次醫生。很慶幸,感恩!
      有時有些少不適,都係自己煮藥喝或服成藥就好了。
      六年來在網上見到不少的百態。以往雅虎同時有私人留言,有好多女網友喜歡跟我說私人事,因此我聽到不少奇怪事。

      刪除
    13. 不錯! 在網上實在咩人都有,而上網交友的目的真是各有不同吧。
      有些是為了消閒,有些是為了表達己見,有些是為了追求異性,有些是為了性,可能還有更多不同的目的。

      刪除
    14. 有時健康的生活都係講習慣,當你已習慣了注重飲食健康,身體可能在不知不覺間好起來…
      咁你現在都好好,保持住良好的體質啊~

      其實現代人網上交友,或者都係多個渠道去認識人,真實或虛擬你都要戴眼識人,點都要有自我保護意識,包括個人或金錢……

      刪除
    15. 託賴沒有三高,事情好辦得多。起碼醫生見到我會笑呵呵。
      記得我初上網是為了去旅行跌傷了,回港在家休息等覆診,無聊才開了網誌,延續我編雜誌的與趣。果然時間很容易過去。

      刪除
    16. 現今人們幾多都患有唔同程度的都市病,你沒有三高已經好好…
      每個blogger都有開始寫網誌的故事…
      我都覺時間好快就過……

      刪除
    17. 不知道森少是在如何的情況下,開始寫網誌的呢? 還記得嗎?

      刪除
    18. 記得當時寫blog是一種新玩意,初時只是寫吓文章,冇博友…其實又冇所謂,因為喜歡寫文章…兼且可以在工作期間紓緩減壓,寫吓寫吓就寫到現在……

      刪除
    19. 很多人開博初時都係冇乜博友。
      記得我開博只係通知幾個親友,主要都是以她/他為對像吧了。誰知她/他們都忙於自己的事,不大熱心來探我,幾個月只來一兩趟。
      反而外面來陌生的網友卻越來越多。雅虎網結朿之後,博友又四散流失了。都差不多七年了。

      刪除
    20. 大大話話都寫了那麼久的網誌,當中有不少回憶,唔同階段認識了不同的博友,能帶到現在亦很不容易…

      乜雅虎結束至今已有七年…時間過得快到得人驚………

      刪除
    21. 差不多七年~只是個人寫博的時間。雅虎是在2013年10月結朿的,將近五年。

      刪除
    22. 原來5年前嘞~真的時光飛逝……

      刪除
  6. 萬金油驅風油平安膏果啲算唔算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的藥類…而家仲好易搵到,唔算絕跡~

      刪除
    2. 田七我養傷果陣都有食過
      希望森兄快啲藥到痛除^^

      刪除
    3. 承你貴言~謝謝
      在治療期間,知道很多人都用田七做食療…相信都有一定療效~~

      刪除
  7. 我發覺啲越好用嘅藥膏同藥丸通常好快就會停產……

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有同感,可能有些古方藥品現在識買識用的人少了,被人漸漸遺忘…所以慢慢就淘汰……

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信每個人用藥都會睇夾唔夾,喜X妥對我來講唔太夾…都有可能田七粉都有人唔夾架……
      碌雞蛋小腫痛瘀傷就可以,嚴重的唔得,不如留返隻蛋好番用嚟補身仲好…哈哈

      刪除
    2. 用特強喜X妥外搽去瘀腫
      田七粉雞蛋內服消瘀補身
      穴位按摩行氣活血
      我們仨逛公園談心

      刪除
    3. 聽大夫咁講都認同中西療法…
      外用兼口服,雙管齊下應該好快啲…
      乜大夫鍾意逛公園談心咩?
      講起公園就諗起單槍擊案…

      刪除
    4. 特強喜X妥外搽去瘀腫
      是為針對外治
      內科病
      中西醫尚未能結合
      公園槍擊案是家族業權紛爭

      刪除
    5. 大夫所言的確係有道理…

      刪除
  9. 聽過田七粉.但未用過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗有好多人連田七粉都冇聽過…

      刪除