2018年5月30日 星期三

「換」然‧一新



煥然
既然一早都濕晒身係熱到出晒汗!!都唔駛再等到端陽佳節就要馬上換季,雖然森伯唔係肥人,但都好怕熱尤其時冷時熱的狀態,個人好易病,所以趁呢個時候換換季,清涼一點,而且順便來一個斷、離,清一清都好既森伯果類老人家,唔會時時掉東西,但容納空間又唔夠,清得幾多就幾多~~
相信呢類毛布衫可以放入衣箱,以前的人興放臭丸,一到冬天換季就會索到陣陣臭丸味,真係幾嚇人,相對現在就多了選擇,森伯都用了炭包好多年,覺得幾好無味無毒兼環保,只要隔一排拿出來曬一曬炭包又可以再用,幾唔錯


一新
一向森伯都唔係咩走在時裝界尖啄的人,買衫慕求平實款(俗稱阿伯款),硬係覺得呢種款式先適合森伯伯個style…呢刻都冇咩閒情逸致買新衫,著返舊衫都OK!外面衫唔買新啫,裡面冇話唔買喎哈哈哈~買左兩件高領的白底衫,目的都係著面衫時見到底衫的白領,咁著睇落醒神少少 
其實呢類高領無袖的白背心好難搵,所以搵到就買,其實佢可以當背心就咁著,如果操有一雙麒麟粗臂,著起應該唔錯要操都唔係一時三刻操得到,當住底衫先囉~~哈哈

23 則留言:

  1. 我諗同你諗法差唔多,都係喜歡底衫淨色,不過我就唔喜歡冇袖!
    唔知你有冇記得7,80年代,嗰時最興係魚網背心....

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚網背心…?!聽個名好似只係啲歌星登台先會著…我真係未見過…而且仲係七八十年代…當時已經咁潮?!
      通常指的背心多數冇袖…

      刪除
    2. 我買個一次魚網背心,係廟街買的,好快爛,可能多窿唔噤著吧…

      刪除
    3. 魚網背心好少見…就咁諗魚網款的背心都應該幾易爛,唔襟洗……

      刪除
  2. 記得家父在那些年代,穿的白內衣是非常耐穿,就算穿了窿也不走線變樣,手工和品質都一流,現在的衣服是非常化學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前的消費者買東西著重襟唔襟用,所以舊時的商品質素好好多,而家的人著一兩季就可能唔要,都唔會理襟唔襟呢回事…

      刪除
  3. 回覆
    1. 森伯有啦!不過,唔著畀你睇,唔話你知啫。

      刪除
    2. 王子:只係普通返工著,要咁sexy做乜…

      一爺:幾時睇到一爺兄的留言都笑到碌晒地…你都識講森伯啦,老人家著deep V,陣間冷到個心口仔,咳幾聲就長手尾…

      刪除
  4. 就算大熱天時,我都著有袖底衫喺 恤衫 下 索汗,可避免心口同 胳肋底 濕曬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有道理…但係到天熱時根本都好難著住件有袖底衫出街,未出到門口已經周身汗,至慘就黐立立…

      刪除
    2. 傳統棉質底衫缺點好焗身,係時候破舊立新,試吓新科技研發出黎嘅創新材料,快乾排汗質料,著咗好似喺浴池浸涼水咁清爽,好似豆腐花咁順滑,好似羽毛咁輕盈,好似燈影牛肉乾咁纖薄,有啲江湖賣假藥咁誇張口吻,不過,我著緊uniqlo 嘅airism底衫, 搣除棉質嘅衆多缺點,啲科學家係花咗好多時間研,點樣可以改良人類生活,讓我們過得更舒適,佢真係爽滑輕薄,吋金呎土嘅櫃桶騰空咗一半位置畀森伯收藏寶石!

      刪除
    3. 你知森伯嗰類人好少試新嘢,唔似你哋啲後生破舊立新,打破傳統的枷鎖…有機會見到你介紹的底衫都來試,你直情好似做咗佢的代言人,到時又畀人話森blog有直入式廣告…
      而家買嘢都會考慮埋有冇位放…住的地方簡潔啲好,因為雜物太多,心緒就會特別亂,人都煩躁啲啦~

      刪除
  5. 依家日日34-35度,我真係著唔落件底衫喎:P
    期待看森兄的操練成果XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~不過都要睇外出的場所而定,戶外的就梗係唔著,但室內就要諗埋冷氣…
      森伯練唔練都係差唔多…:P

      刪除
  6. 斷、捨、離~~我十分喜歡這個概念,一生受用﹗對於我來說﹕我的生活最重要是簡樸、簡單,因為我時常覺得一旦死左,家人幫我執野都冇咁辛苦~~~~哈哈^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,人大了…反而會有種簡約主義,樣樣都想簡簡單單,煩惱唔想太多…

      相信愚老師都唔會留太多無謂嘢,最值得留為記念多數是舊相片…

      刪除
    2. 除了上班不停講外,放工後我其實不是太想聽到自己的聲音~~哈哈。不過我事實上算是健談的。

      刪除
    3. 要講書教書,講嘢真係少不免…平時要好好保護把聲~
      森源就一般啦,又唔屬於健談,又未至於太沉靜嗰類…

      刪除
  7. 回覆
    1. 我仲以為大夫有啲靚湯水介紹吓…

      刪除
  8. 近排天氣真係熱得好交關。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…五月尾六月頭已經三十幾度,仲有排熱…

      刪除