2018年5月2日 星期三

街頭小食--雞蛋仔

近排雖然忙忙碌碌,但仍舊工要照返,堂要照上,飯要照0也,涼要照沖,Blog要照寫...
香港人擅忘,費事隔太耐冇寫又唔記得森伯伯係乜水...><

上篇先講完集體回憶居住篇,相信都勾起大家唔少回憶,可能老人家常常懷緬過去,乜都回憶一番...
記得早陣子附近商場先開了一檔雞蛋仔,有好幾種口味可以選擇...其實綜觀咁多口味,始終原味都係最受歡迎...其實數算經典的街頭小食,相信大家都會即時諗到雞蛋仔,對大家來講呢種小食都冇邊個未食過...現在有很多口味都係為創新而創新,新口味得來又夾硬...
見到有椰香芝麻味,當然係首選啦~~雖然食落都係差唔多,對森伯來講都算有少少新款~眼見雞蛋仔材料簡單,製作器具又唔難搵,玩下手成set野幾百蚊可以淘返來...岩晒森伯退休後搞D小生意~~

而家都係時候諗下有咩新口味...準備定先嘛~~~

26 則留言:

  1. 如果森兄遇著我就弊傢伙,我諗你都幾難做到我生意,我諗從我細路仔開始到而家,吃雞蛋仔次數我相信加埋都冇超過十底!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我吃雞蛋仔次數相信加埋都超過十底,原本外脆內軟又香噴噴的雞蛋仔是不錯,可是我曾吃到有少少苦澀味後,就沒有再吃了!

      刪除
    2. 恕兄:
      恕兄未免太睇低森兄嘞…可能森伯創到一樣新口味啱恕兄呢?!哈哈你咁講真係好少食~~就算出名的小食都唔代表人人都啱~~森伯都係食過少少臭豆腐,之後都冇再掂~~

      Stella:
      超過十底都正常,其實我自己都唔係時時買,好間中先會買來食,食雞蛋仔只係當小食唔係太飽肚…如果遇到小小問題就唔食…實在有點可惜~~

      刪除
  2. 森兄開檔記得話我知喺邊喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話埋我知喺邊喎^^我會來幫趁架^^

      刪除
    2. Geal兄:
      如果森記雞蛋仔開檔一定會在森博買吓廣告~~

      Stella:
      實會在森Blog大事宣佈啦…到時買一底送一底畀Stella又點話…

      刪除
    3. 係咪聽者有份先?.....XXD

      刪除
    4. 到有機會先啦!到森伯退休都唔知仲有冇精力搞一大壇雞蛋仔檔…XXXD

      刪除
    5. 邊有gael兄咁fit…森伯查實好潺!!!!

      刪除
  3. 如果森兄開店舖, 個名是否叫"好友森雞蛋仔".

    回覆刪除
    回覆
    1. KK兄此言一出,即刻令森伯諗到整啲心形雞蛋仔…取名為森森相印雞蛋仔,肯定好多有情人會買…

      刪除
  4. 回憶中找到:入夜寒天半工讀生嘅精神食糧同鼓勵,撐到10點才食晚飯。
    上堂偷食,亞Sir可憐莘莘學子隻眼開隻眼閉。
    暖在心、 毅力 、艱苦、汗水、 堅韌…………

    回覆刪除
    回覆
    1. 望一望以為第二個的留言…咁正經嘅~~
      原來當年一爺為進修學習都下過苦讀之功喎!!!或者一包雞蛋仔份量少未夠飽,但起碼可以頂下肚~

      刪除
  5. 我有個明火雞蛋仔模因為依家間屋係電熱板露頭,用唔到,入咗冷宮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果你第時有機會同幾個鬼鬼朋友一齊去燒烤可以帶埋佢,畀佢地試吓香港啲地道美食…

      刪除
  6. 我都好喜歡食,不過只限原味﹗介紹給你,如果有機會去大澳,有一檔是炭爐燒好好味,好脆的,是一位伯伯自己整的,真係好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一講到炭爐燒就一定好味啦,感覺特別香特別脆…不過就真係好少機會入到大澳去買雞蛋仔!森伯呢類消費者冇咩要求,加啲椰香味就已經幫襯…哈哈

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然夾餅同雞蛋仔材料差唔多,但夾餅一定要搽花生醬先好食。
      我都揀夾餅會襟飽啲…

      刪除
    2. 工照返
      堂照上
      飯照0
      涼照沖
      Blog照寫
      口味新夾硬

      刪除
    3. 大夫有留言照留
      森伯見到留言照覆…哈哈哈哈

      刪除
  8. 回覆
    1. 其實唔駛多口味…原味已經好好~~~

      刪除
  9. 看見製作人把麪粉+蛋液倒在鐵模內,又立刻反轉使勻循一下,烘幾烘就弄出,入紙袋,吃得啦! 哈哈,雞蛋仔好吃呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能溝的蛋漿好唔好, 就係整雞蛋仔的關鍵…有時在家整好難搵模具,反而做夾餅較易,因為有夾餅機幫手~~

      刪除