2018年1月25日 星期四

森伯個龜密好友…



近日睇到有單元朗八鄉的新聞,搜到一間村屋有很多的珍稀動物,相信大家都可能覺得有趣其實森伯好耐以前真係有諗過自己住的地方養好幾種寵物,不過就唔係咩特別寵物當人越大越唔敢亂咁養,始終養寵物都要有一份責任感

其實同大家Blog友認識咁耐,都好似冇真正介紹過森伯隻龜密好友,數算一下呢隻龜都養了五六年買的時候是小型龜,到現在都係小型龜我懷疑係唔會再大,可能係品種問題~~

養開龜的朋友可能會認識,但冇留意開就感覺跟普通龜一樣其實佢有名堂叫西非側頸龜來自非洲的一個龜種~咁又何謂側頸龜呢?可能會諗到蛇頸龜,但側頸龜係冇長頸架!!普通龜來講:龜仔個頭伸出伸入成直線但側頸龜就做唔到,龜仔個頭只能打側,就算睡覺都係一樣,所以無論點樣你都能夠睇到龜仔個頭同眼,因此而得名呢度真係要長氣咁講明龜仔個頭,冇得簡稱,費是又聯想起其他東西喇…XXXXD室內養要注意日照需要,間中要晒下十令分鐘的太陽燈對健康有幫助

因為本身係水龜,都好易養冇咩持別需要,我會用魚糧餵飼,若然自己食開白飯魚都會給牠一些,蝦及白飯魚佢都鍾意食,夏季活躍期,冬季在港有假冬眠,唔需要點理!!所以都算係懶人寵物

龜唔可以長時間在龜兜裡面,間中都要放牠到窗台,若然放地上可能易唔見,在窗台就冇走失,佢把窗台當佢自己的小天地,互動性就係可以跟住我的手行過來,可能畀慣食物畀佢都得意嘅~~

都市人可能需要一些生活調劑,若然自己夠承擔力,養寵物都係一個唔錯的選擇,唔需要著重名種或稀有,就算好普通的寵物也能為你帶來歡樂有機會再同大家講下龜經

44 則留言:

  1. 我覺得養龜最好,可能是長壽襟養,唔需担心見到百年歸老啲傷心事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多人都咁講…寵物的壽命一般都唔太長, 見牠們離逝都會幾傷心…不過養龜或者大型鸚鵡就長壽得多~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 一爺兄好少冇聽書架喎…我講咗佢會假冬眠, 懶郁唔會食嘢…頗長時間訓覺~基本上唔駛理…

      刪除
    2. 畀森兄捉到上堂發白日夢。😊
      冇法啦!老人家都視力衰退、記憶力差,絕對再犯,唔準罰呀!

      刪除
    3. 唔緊要啦~~冇聽書就等森sir講多次...再冇聽0既, 就出去門口罰企!!!!XXD
      你咁後生就視力衰退,記憶力差...係咪夜生活太多呀!!!!!XXXXXXD

      刪除
    4. 罰老人家企咁陰公! 好狠心!

      冇夜生活都咁差, 敵不過 歲月 摧殘。

      刪除
    5. 哈哈…都唔算狠心,邊個叫一爺同學上堂發白日夢……
      唔可以話歲月催殘,有時間去郊區做下運動,望下遠景…

      刪除
  3. 多年前我家人在未重建的沙田車公廟外的大水氹釣咗兩隻草龜回家,原來是一雄一雌,幾年後母龜生過兩次蛋就沒有再生,龜蛋要天然孵化,結果都是浪費,因此我試吃了一枚龜蛋,煮熟的龜蛋蛋白是半透明狀。
    公龜養咗十幾年離世,因飼養母龜家人也離開,我將母龜放入龜池,牠會有很多同伴了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我們試過開門納涼,母龜也試過走出家門,我們貼出街招,結果又有好心人送回,很感謝!

      刪除
    2. 你這樣的經歷令我想起以前養草龜, 牠們也是一公一母, 母龜也不時產蛋, 不過就冇吃(唔敢吃…)買些魚缸沙來孵化, 結果當然孵唔出, 可能跟家居的環境有關, 若果是天然都可能孵到…當時年少無知, 唔係太識養龜, 所以都養死龜, 諗返都好後悔架!!!!之後買些龜苗來養, 可能現今的龜苗太冇抵抗力, 養親都瓜…@@心諗: 龜唔係好粗生咩?!!...最後只係呢隻可以養到而家…

      你都好好彩, 走失的龜都會有好心人送回……難得!!!!!

      刪除
  4. 森兄介紹喱個新非洲朋友仔又幾可愛,望落好似好迷你版,有冇5蚊銀咁大隻?
    細個時都有養過綠色殼果種龜,主要餵紅蟲,食龜好似方便過養魚,同埋可以出缸散下步幾開心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係得gael兄讚隻龜仔可愛咋...當然冇五蚊銀咁細, 龜個殼約有10厘米長, 不過都唔算大~~據資料講呢種龜會去到20cm...

      以前好多地方都有水族店買龜糧, 現在買定一包乾魚糧或龜糧會方便少少,係呀,養龜方便過養魚得多...

      刪除
    2. 天氣咁凍有冇同你龜密保下暖先.....佢會唔會冬眠呢?

      刪除
    3. 其實養水龜一般都唔駛保暖,龜唔係溫血動物,凍得滯自己就唔活動進入睡眠狀態…gael兄有興趣可以養隻,唔多功夫…除咗做Blog友外仲可以做埋龜友…

      刪除
  5. 六年了! 真高興森兄的小竉物找到好龜叔. 個人認為喜愛小動物的人, 心地也很善良!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多謝KK兄咁講...現在自己心態都有改變, 養得寵物就唔好當玩物, 要畀多點責任心, 所以唔敢養太多~~
      KK兄成日來探森老伯都係個心地善良的人啦!!

      刪除
  6. 有個好「龜蜜」,生活有樂趣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡的就當樂趣, 唔喜歡的就嫌打理麻煩...哈哈

      刪除
  7. 記得以前有朋友送過一隻小綠龜給我,都很長壽。
    有次遊青松觀,吃完齋菜後,有位園丁在園景池裡,撈了一只小龜送給我,也養了很久。
    後來小龜歸了天,我去水族館店買過另一售回家養,可是次次都養不長,我都服了,不買了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正: 應是"另一隻",不是一售。

      刪除
    2. 龜一般都很長壽,所以當寵物都幾耐養…
      我常常覺得住在寺院的龜應該幾有靈性,只要畀心機養,龜都有唔錯的互動性…
      而家的龜苗真係唔耐養,可能用藥水令牠們睇落生猛,養冇耐時間就歸天,曾幾何時買到怕怕…

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 多謝KaKa讚賞森伯隻龜密…
      可能佢以為我餵食物畀佢, 所以眼仔碌碌望住……
      我諗KaKa細個養嗰隻可能係忍者龜…又跌落街, 又爬大門, 又曉禽窗口~~簡直煉得一身好武功…我諗好多人細個都養過龜…尤其是巴西龜!!!

      我都試過, 明明見到, 再入過去睇就消失了~~奇怪, 可能係G-blog的問題!!!

      刪除
    3. Ka Ka嘅龜蜜偷走跌咗落街

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 大夫:
      可能Ka Ka是住一幢獨立屋呢,跌落街都唔驚啦~~~

      刪除
    6. Ka Ka:
      就咁睇…Ka Ka同大夫越來越夾,對世事的領悟,對人生的參透…
      越來越有見地!

      刪除
    7. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    8. KaKa:
      可能大夫呢個結都係時候要搵個佢信得過的人幫佢解解~~

      刪除
    9. 大夫 without 心
      without結得解
      大夫解得開KaKa的心結

      刪除
    10. 大夫能打開KaKa心結…相信佢聽到肯定好開心…

      刪除
    11. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    12. 我都話KaKa聽到好開心…睇嚟真係喎!!!!!

      刪除
    13. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    14. KaKa的心結是未中六合彩,同埋未環遊世界!
      中$20六合彩,同埋環遊世界...
      take it easy

      刪除
    15. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    16. 大夫真係幾了解KaKa啲心事…又知中咗六合彩會環遊世界~~
      所以好多人都話買少少,當買個希望囉…哈哈

      我都認同KaKa所講,有時做嘢做到又煩又悶的時候,睇番啲Blog友的回應真係好好笑,當放鬆吓!!或者呢樣就係寫Blog的好處…

      刪除