2017年11月16日 星期四

On-line Shopping…



講開網購唔知大家又活唔活躍呢種的消費模式呢?!但現今係網絡世界,或多或少都幫襯過網上買東西在過去的雙十一唔知大家又有冇份參予,每年到呢個時刻都有極龐大的消費數字...但對我來講就算有幾平都好,買東西最主要都係睇自己有冇真切的需要

其實淘佬的出現,的確改變很多人的Shopping習慣,無論要搵咩特別東西,好多人都話有冇上淘佬搵過呀最記得我第一次幫襯淘佬係買一個冷氣遙控器,打去原廠就話再冇呢個型號的遙控器賣,當時有人建議去什麼鴨寮街之類買些萬能遙控器,但買時又未必試到,再有人話可以到淘佬搵搵呢種原廠貨,於是乎真係搵到個類似,機價加運費都只不過係幾廿蚊…@@心諗又幾不可思議聽人講好多原廠的零件都在大陸生產,可以買到都冇咩出奇唔覺唔覺呢部遙控器用到而家已經係好幾年前的事了講開又講,森伯個老人家到而家都唔識在淘佬買野,都係靠自己人代勞,多數買些陶瓷擺件或者文具


一向好喜歡陶瓷,如果香港買可能會貴少少,而且現在要搵靚的陶瓷擺件,去國貨公司可能有多選擇,而且貨源大家都來自中國
呢隻筆...畫畫需要,計埋運費都有著數,所以一買都買多幾支

其實對森伯來講,網購只是多種消費模式的其中一種,由始至今都唔會在網上購買超過一千元的東西,除非係電腦就會上官網購買,至於新鮮食品就一定唔會,始終都係隔山買牛好壞參差,買貴價的東西點都要親身睇過斗過先買得放森(老人家森態)

28 則留言:

  1. 森兄隻雀手工真係又幾靚喎,係咪要幾百蚊??有冇一罐可樂咁高?
    我都係老人家心態啊,平時都好少網購,最貴只係買機票:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚴格嚟講森兄嗰隻應該係鸚鵡大好多…XXD
      如果朝早夠光影會靚啲…冇記錯好似百多元,Size有兩罐半可樂咁高…
      可能香港細細地買嘢方便,網購只是其一選擇…

      刪除
    2. 咦咦咦.....森兄隻雀靚咗又青咗喎^^

      刪除
    3. 多數鸚鵡都會用綠青色配搭,有充足光線影梗會靚啲…

      刪除
  2. 我都未試過在淘寶網購物>_<好多時質數有參差不齊,不過件陶瓷鳥擺設又靚喎,幾錢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得上淘寶買東西好複雜,又要計算運費…所以搵熟人搭單買會方便得多,係呀貨品有好壞,只是平賣平買盡量減低損失~~
      多謝!如果夠光影鳥擺設實物靚得多!冇記錯應該百多元都買了好一段時間…

      刪除
  3. 森兄,我暫時仍不怎樣喜歡網購,但我女兒在她十六、七歲已開始了,甚至還把她自己玩具拿上網賣…
    自從流行網上購物,我便發覺有一行業被衝擊最大,便是這裡的二手店,執下執下就少一間,剩下的便只有像救世軍之類的舊品店了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕兄…咁你女兒真係好早已經熟悉網絡的賣買,年青人真係醒目得多…我到而家都唔太識在淘佬買東西,好在有人代勞~~反而自己在香港網店訂購就比較多…
      哦原來會影響到二手店!!呢樣真係唔知,平時絕少幫襯二手店,都冇留意相關的舖頭……

      刪除
    2. 我哋呢度都有個本地購物網。
      除了甚麼都有得賣外,連物業放售都有得你揀…
      其中有一服務是免費的,可能冇人會想到,就是將你不要的東西送給有需要的人,好處是,有人免費給你搬走,而又不會浪費!

      刪除
    3. 物業放售都可以?!!…香港應該都有類似的物業網,據講仲可以網上睇樓,但作用性大唔大就真係唔知…對港人來講買樓都唔係買棵菜,好多買樓事情都係要親力親為…
      咁又幾好,有人幫你抬走之餘,物件仲可以reuse…

      刪除
  4. 網絡已經同人類生活不可分割了,呢個時代嘅洪流不會逆轉。

    記得早4、5年前,我有個家姐話報紙已經取消咗戲院播乜電影嗰欄,我冇睇報紙好耐都唔知已經冇咗,佢話想睇戲都唔知點算好,我咪話要上網睇囉,佢仲以為用電腦好困難,要識英文,又要學好耐先至識,我帮佢壯膽,話今時唔同往日,識睇中文字就識上網,好簡單,唔駛學架。最終,佢都買咗人生第一部電腦(係平板),仲畀我睇佢點樣上網,唔識就叫個仔教翻佢。

    我都驚網上被騙,唔會用信用卡,要貨到付款。

    因為香港購物實在太方便,其它國家地大人稀,要揸一程車先至有得購物,有啲地區勞工法例保障員工又好好,硬性規定店舖唔準假期開工,白天以外嘅返工時間又要雙倍工資,店舖都唔會開好夜,網上購物 毫無疑問 係方便咗,遲啲發展到無人機送貨,仲可縮短訂貨到收貨時間到1〜2小時就收到,又唔駛限時限刻,安在家24小時都可買嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者網購都係一種新興的生意,你話能否代替實體店可能就未必…正如你所講香港買嘢好方便,隨便落街都可以買到生活的物品,就算買些款式衫褲,頂多搭一兩程車就去到…你唔講又冇留意,報紙上的電影廣告都好似冇乜,以前都知香港有咩戲睇,而家就完全唔知…而事實香港而家所出的港產片都冇乜吸引,要睇都會揀西片睇…
      有一爺細佬親自教用平板,家姐就好快上手啦!其實現在的電子產品都以簡單易用為主,太複雜就減少很多客源…

      我都係咁,到而家都唔會用信用卡在網上交費,可以的話就貨到收款或過數!!網購可能對歐美等地方可能唔錯,坐在家裡就有人送來幾方便哩…你講的無人機送貨又幾好喎…到時畀老到唔識郁的森伯伯幾好XXXD
      不過生活所需,還有很多用品都係親身去買會好啲~~~

      刪除
    2. 你都知道嘅 航拍機, 就係無人機嘅一種, 佢可以應用喺送貨功能上。 其實送貨服務已經試飛成功, 只不過 法例上 唔容許 無人機 喺 空中飛行, 有啲偏遠地方 已經容許佢飛。森兄講中咗其中一個重點,行動唔方便嘅老人家唔駛 舟車勞動 又要拎住重揼揼嘅生活 必需品, 對未來好多 人口老化嘅國家 係好適用嘅。

      刪除
    3. 對於我嚟講 陶瓷 除咗杯杯碗碗碟碟之外 就係 福祿壽三星 同埋插花嘅花瓶, 懂得買陶瓷擺設 嘅 森伯, 有著附庸風雅 嘅文化修養,又識畫畫喎!我感到森伯係擁有斯文書生嘅高尚氣質,陶瓷要點欣賞架?

      刪除
    4. 如果用航拍機真係冇咩可能,起碼運大件的貨品都唔可以,萬一乘載力唔夠都好危險...而且政府都冇咩可能任由航拍機周圍飛...如果要做到盡善盡美,再要靠大家諗諗計~~
      基本上人到老年(好似森伯伯咁)購物慾都減低啦...仲邊會一袋二袋咁拎返屋企...哈哈

      嘩你成頂高帽笠落嚟...森伯邊有咁附庸風雅~~你唔記得森伯係粗人一個咩?!!!不識抬舉,粗口爛舌就差唔多~~~XXXD
      斯文書生, 高尚氣質...呢一句肯定係反話~~~係咪想話森伯老土呀!!!陶瓷的擺件只要自己喜歡就叫欣賞, 就好似一朵花,
      你覺得令你喜悅,望多兩眼就已經係欣賞...

      刪除
    5. 載重5lbs,10lbs 足夠㗎啦。
      地震路䧟路不通要靠飛嘅送救命食物、 清水、 藥物 、寒衣 等等 ……。
      醫療上 器官、藥物運輸 用飛嘅 唔驚塞車。
      必需品 包括 米、蔬菜、水果、油、肉、清潔液等…都好重架。

      刪除
    6. 筆錄森兄好粗,惹人愛。

      刪除
    7. 始終救災同購物運送係兩回事,可能有些飛行器能夠做到運載重物都唔怕喇…不過如果天空太多重物飛來飛去,都會構成危險…尤其香港~~

      網上世界的確可以讓人有很多遐思……哈哈哈

      刪除
  5. 係唔係可以網購呢種灰色筆? 係就好啦! 我好鍾意用這種筆用嚟寫字,有用毛筆嘅感覺,寫出嚟嘅字,感覺秀麗。可是越賣越貴。等我叫人幫我去網購多些回來,可以多用些。森少今天這個提示真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~呢種筆如果香港網購,價錢都未必平好多,而且要一盒盒買,冇得散買…但在淘X買,價錢相對較為平啲,但魚目混珠的貨品亦很多,自己就要細心挑選…呢隻筆寫字幾好,對我來講畫公仔都好適合,所以一買就買多少少,因為用得多…
      唔駛客氣~~

      刪除
    2. 先搭人買些試試,看看效果如何? 今天仔細看清楚香港買到的是~聲稱日本出品,好處多多。當然就是這些優點,使我用完又買,成為它的粉絲。 我有用它寫紀錄,寫過課程表複印。
      現在恰巧要寫喜貼信封人名,寫來就像用毛筆寫似的,顯得莊重與傳統。也幸好這種喜帖封面紙質有些吸水性,否則一抹即脫色,寫來嘥心機。若是這種情況,只有用圓珠筆(原子筆)去寫了。

      刪除
    3. 雖然比較平少少,但都要當心去挑選,而香港買到的雖然貴少少但一般都合格好用,如果只純粹貪平就無所謂…
      佢呢隻筆唔錯,墨水有防水作用,不過對於我來講一支筆都好快用到冇墨,時不時都要買,一次買多少少可以有排用…

      刪除
  6. 有一種「箱頭筆」,很多專業人士都喜歡用。我就覺得這種筆有很刺激的氣味,無論寫黑板、白板,畫畫,都要跟著呼吸到這種難聞的味道,我就是受不了。
    不過一些畫畫的人士十分喜歡它,可能只是我自已的呼吸有些敏感吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~箱頭筆的確有刺鼻氣味…對我來講都甚少用箱頭筆畫畫,可能表現一種特殊效果的畫法喇…

      刪除
  7. 講起網購, ykk還未開始!
    但最近發生一件同網購有關的事件. 兒子早年在外國讀書,為某些方便,給了他一張附屬卡。其實,他現在也很少用,只在兩月前同香港某大公司網購。
    但在前幾天, 我收到銀行查證, 說那張附屬卡剛在曰本,成功簽脹兩次, 合共5萬餘港元…….
    ykk相信此事同兒子那次網購有關!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你仲未試過網購...可能你都係要睇過實物先放心去買!!不過對於住在香港來講,要買嘢都好方便~~~

      聽你咁講,發覺現在的青年人已經好幸福,當有需要時就可以用張卡簽帳...你講的五萬多元真係頗大的數目,但係呢個數都要問問你兒子,先弄個清楚...我覺得雖然網購好方便,但因為這種方便好易讓人不自覺駛多了錢,所以現在, 我都會認清楚自己有需要才敢在網上落單...

      刪除
  8. 今日去攞第一次網購的物品,希望有好的印象喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一個印象好重要, 如果唔太好多數未必再幫襯~~~

      刪除