2017年11月23日 星期四

8年新高…



我講的八年新高,唔係講森伯的收入只係講最近有新聞話香港的貧窮人口創8年新高唔好話唔緊張,青年人長者的貧窮人口有上升的趨勢~當然青年人就唔關森伯事,但長者就點都有少少辣到森伯卦,有人認為可能計算上有偏差,我都唔理政府點計,總之關乎到冇錢與有錢的話題,相信大家都會關注下,錢銀幾時都係同每個都市人息息相關~

身為打工仔的森伯,唔想窮就真係唯有慳!不過慳咗亦唔見得有錢喎XXD
要儲個錢都唔易,講到投資──森伯唔識~賭馬──唔識~過大海搏一鋪──唔識~偷厄拐騙──更加唔識如果呢個年代仲有穿膠花的話,森伯必做!起碼都靠自己雙手嘛(解釋下穿膠花係乜先,驚有啲真正年輕的博友唔知係乜該是五六十年代的家庭手作,把所有配件穿成一朵膠花便可,當時的人靠這些手作來幫補家計咁當然要廠家畀貨你做先得~~~

以上資料有誤請指教因那些年森伯應該未出世~~~當然而家的工廠都冇呢類手作分發畀人做而且感覺上而家的人冇上一代的人咁捱得,個個為求賺快錢,最好唔駛做就有錢落袋,你睇個股票市場就知喇玩股票除咗考眼光之外,仲要有承受風險的能力~~可惜森伯兩樣都欠奉呢

有時經過超市後欄,都見到一車二車紙皮,又無人看管,有時真係好有衝動去>>>>影張相啫!不過都唔排除想成車拎去賣番十元八塊幫補家計 


不過唔知家陣嗰班業界傾掂未,仲收唔收香港紙皮…?!!

35 則留言:

  1. 森兄一講就露底,原來五六十年代還未出世,咁即係話俾大家知,你是七十後的小伙子…

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕兄…我諗我寫得含糊令你誤會, 我講五六十年代穿膠花就知, 再之前有冇穿膠花這行業就唔知嘞, 因為我未出世~~~~~

      刪除
    2. 五十後是小伙子.....七十後是小伙子......都是年青人。

      刪除
    3. 你的人生觀好正確,直到七、八十歲都係小伙子…不過啲風濕唔爭氣呢~~~哈哈

      刪除
  2. 寫成咁樣,即係話退休後森兄要拎綜援過活,咁你要睇開啲啦!😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生梗係要睇開啲~~樣樣太過認真盞辛苦自己…認真都要睇在咩事上…

      刪除
  3. 若然仲可以靠雙手,當然唔希望攞綜援啦…不過將來的事預計唔到,唯有為未來做定打算…><

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都踩到自己貼晒地,無銀又無賺錢能力,好似友人將會問森兄借錢咁嘅口脗,又似見緊社工申請綜援咁樣,唔打算等政府救濟都唔得啦!

      想知赤貧森有乜具體打算?

      老人總愛講反話,等我用逆向思維亂猜一通。

      正所謂財不可露眼,想隱藏財富係怕賊匪標森。

      抑或同前高官何志平一樣,有著唔見得光嘅收入,要盡量低調行事。( 係偷呃拐騙以外,避重就輕唔寫)

      有錢仔扮窮人睇吓啲朋友嘅真心。

      刪除
    2. 我邊有踩到自己貼地?!!...只係講返升斗小蟻民森伯的森聲…
      成篇blog有啲係認真講, 有啲係語帶幽默來講~~唔需要太過介意!!
      我仲以為你會同我講返笑添……

      普通市民最關心係咩呢!!當然係退休生活…冇工作的時候都要為自己打算吓~~
      而且將來很多事都難以估計,趁呢個時候諗吓有咩儲$$方法都好正常!!!只是為將來老咗打算下~~

      都係嗰一句啦, 有錢人有有錢人的開心同擔憂;冇錢人亦有冇錢人的開心同擔憂…係好公平啫~~~

      刪除
    3. 貧苦大衆都咁慘,仲要講笑,唔通森兄真係『笑貧不笑娼』。

      仲想偷師學吓森兄嘅退休打算,點知內容咁空靈(零),西遊於雲霧霾,唱吓林峰🎼就算怎麼伸盡手臂,我們亦有一些距離🎼。見到一堆,抓不到一絲。

      如果森兄細過時穿過膠花,最後生都要係61~62年出世,要6~7歲先至識得穿, 加埋已經係69年,到70年代好似少咗呢個散工。森兄依家係55歲,踏入退休階段。

      刪除
    4. 點敢好似一爺講到攞貧窮來講笑丫,自己都係貧者一族....只是生活迫人;苦中作樂;扮睇得開啫......

      你都好年青喎,聽林峰的歌,森伯仲聽梗譚炳文的舊歡如夢咋~~~~

      本來講穿膠花,無端端講到森伯個年紀?!!......以森伯的年紀應該屬於安享晚年弄孫為樂的階段...
      就因為仲要為口奔馳,先唔敢咁快享青福住............:P

      以上的回應係森伯真心講,但信不信由你......

      刪除
    5. 森兄生活拮据,又扮睇得開,會鬱到有精神病,(投森所好),睇怕要見下社工扶你一把, 勉勵你窮途未必會沒路,真係唔得就打23892222,橋到船頭自然直。

      你係乜邏輯架!咁我都聽周璇啲歌,咪老到要剃前額紮起辮仔?(投森所好)

      刪除
    6. 森兄講乜都要信,信者得益。

      刪除
    7. 你個一爺兄~拮据又唔得…睇得開又唔得…仲畀埋啲咩熱線森伯打去,真係畀你唱到森伯窮到褲穿0隆咁…哈哈哈
      只不過講下新聞一則,乜你唔會留意時事咩?!
      周旋嗰個年代的歌幾有特色,我都喜歡聽…有次見到輯錄成雜錦CD,始終認識的歌唔多,冇買…可惜…

      刪除
    8. 森伯幾時都值得信, 因為唔識講大話…

      刪除
    9. 政府都出力扶貧啦!拮据係唔得。

      你話『扮』睇得開,引致精神病喎!當然唔得啦!森兄咁叻,係社會嘅損失,要醫番好。

      刪除
    10. 真係唔識,咪成日畀人拆穿。

      刪除
    11. 好心一爺把口收籢收籢下啦…唔通森伯呻下窮都唔得咩?!...
      年尾流流畀你把口講過,真係大吉過你呀………XXXD

      你想指拆穿啲乜呢!!!......

      刪除
    12. 想我收口,要掩口禮喎!哈哈!
      真係好難捉森理,不如森兄教吓我點講至合森水。
      講吓就算係架哪!咁我要拎呢啲珍貴預知能力去賺好多錢,然後,捐部份錢去慈善機構。

      刪除
    13. 你亂咁講嘢…送返個禮畀我就差唔多…
      哈哈…森伯好單純同簡單,你講下森伯有內涵、靚仔、大方得體、知書識禮…相信都冇人唔合心水卦~~~不過要一爺開口讚森伯又好難嘅…見諒!!
      唔好浪費你所謂的珍貴預知能力…一於預測吓六合彩~~~

      刪除
    14. 係乜道理呀???
      哦!我知喇!亂咁嗡嘅議員畀蛇齋餅禮物,森兄都揾唔少著數。
      口甜舌滑係得人鍾意啲。
      呢個能力有規範,係 『好嘅唔靈醜嘅靈』,咒你就得啫,駛唔駛我出招吖!

      刪除
    15. 雖然唔係好知你想講乜…不過所謂的蛇齋餅都冇享用過,何來著數…
      太過口甜舌滑又會畀人話假~~~
      咒人就得?!!...咁你去鵝頸橋擺檔,應該幾多生意…

      刪除
    16. 啱啱睇返一爺兄的留言回應,原來都幾多喎,差唔多佔大多數…
      如果森Blog呢壇係生意…咁一爺兄就已經入咗VIP……哈哈哈

      刪除
    17. 哈哈!唔講又冇留意,呢篇文章嘅留言畀我撐住半天邊,名符其實係口水多過浪花。

      係阿DoDo姐電台嘅節目名,如果阿媽生得我把聲靚啲可以去做DJ。

      刪除
    18. 我諗你一個鐘頭的節目,可以up夠兩個鐘~~~~
      多嘢講都有三種情況,一係言之有理…二係廢腑之言…三係唔經大腦~~~咁就要睇一爺個節目係屬於邊種~~~~哈哈哈

      刪除
  4. 要時光倒流先得喎森兄,依家可能無乜人插膠花,所以都唔駛再穿....XXD
    依家咁多人玩app或者手機打機,咁不如提議森兄客串去寫下app或者手機game好過啦,肯定幫森兄戶口賺到水滿唔駛去執紙皮咁麻煩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯咪講若果現在仲有穿膠花呢行,森伯必做囉......哈哈哈
      而家雖然多人玩手機的遊戲程式,但唔代表人人(包括森伯伯)都識製作呢類程式。唯有再諗計,再諗將來點打算...
      都多謝gael兄的提議啦......

      刪除
  5. 貧也好,富也好,家家有本難唸的經。窮有窮開心,富有富傷心。
    年年25歲睇開啲,必有快樂的人生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉幾時都有豁達的人生觀,或者不要把得與失看得太重,人生才會自在~
      都唔需要盲目當自己幾多歲,做返真正的年紀最舒服……

      刪除
    2. 我想認老都唔得呀! 久不久畀人質疑我講大話,話張身份證係唔係報大數喎。有次意外入了醫院,日日有不熟識的見習姑娘仔來問我幾多歲? 真係好煩呀! 老唔緊要,最怕少年亡。其實我遇險多次,幾乎死過好多次! 大難不死,必會長命百歲。我阿爸都有90歲才仙遊。阿彌陀佛!

      刪除
    3. 哈哈,做人畀人質疑樣貌大過真實年齡就話驚啫,細過真實年齡應該開香檳啦…如果森伯冇估錯的話,秋葉個人應該係個樂觀人,都唔會積怨太多…呢啲都係保持年青的方法,唔好話年年廿五,年年廿二都得呀…
      生死有命,我們作為凡人都管不到什麼…珍惜每日最重要~~~

      刪除
    4. 哈哈! 我都想年年廿二歲呀! 不過又離譜一啲。我都算得係幾樂觀,都捱得吓風浪,面不改容。
      說得對呀! 生死有命,富貴在天。天道酬勤。珍惜每一天,好好的快活,好好的慢活。不嫉妒、不整人、安於本份。

      刪除
    5. 所講的相由心生,只要心境保持年輕氣息,樣貌都可以保持年輕~做人捱得風浪好重要,面對順逆境一切都可以處之泰然…亦都是一個人成熟的表現~
      做人的確很多事情都唔到自己控制,認真出過心出過力便是了…

      刪除
  6. 起初看到標題時, 以為森兄升了級, 八年薪高, 真的可喜可賀.

    點知睇睇吓…要穿膠花… 不過, 這只是森兄關心時事, 替現今年輕人就業擔心. 其實, 大家不用太憂慮. 古云: 船到橋頭自然直. 最緊要是,自己先做好自己本份. 好似森兄, 就 ”雙安 ”無事: “安居樂業; 安枕無憂啦”!

    回覆刪除
    回覆
    1. 八年薪高…邊有咁好!!!只不過同大家講吓一則新聞而已~~~

      現在時移勢易仲邊有膠花穿,睇怕森伯想賺點外快都冇…哈哈
      家陣的年輕人唔駛森伯擔心,有佢地父母嘛~~反而擔心長者們的生活,有如自己的切身問題……當人活到一把年紀,好多事情都經歷過~或者都要思維正面少少,無論咩難關都可以捱過…

      刪除