2017年10月26日 星期四

得閒無事剝花生…


一向都好少買零食返工食,唔似有啲同事個位總摷到一兩樣零食,可能唔係太喜歡邊食嘢邊做嘢唔好話森伯古板,工作時候又咀郁郁的確成何體統!除非肚仔餓啫而有啲公司仲會提供零食放到茶水間畀職員任食,所以有時Lunch hour都會見到有啲OL幾個去超市採購零食不過我哋公司就冇呢種員工福利,要吔嘅就自己買!一唔係就等人接濟哈哈哈

你哋都知森伯份人講禮尚往來,受得人哋接濟多,總係覺得唔好意思又要請返人哋食,或者咁都係增進吓員工感情吧!

至於今次又有乜食原來係包花生,原來係同事自己整的大家唔駛爭一人一包,今云真係可以一路做野一路剝花生~不過同事都係一番心意,烚好的花生仲要逐一包好,真係唔話得!我都已經好耐冇食過烚花生

有花生食係咪最好有杯啤酒送呢?!!...這一刻唯有以水代酒!忽然覺得森伯伯自己好文雅

55 則留言:

  1. 森兄,以前細個去士多買花生,嗰度來去都係個幾款,但到現在,除了廣東口味的如南乳肉、鹹脆、蝦子或新加坡的牛車水出品之外,原來外省的也有很多很多不同的…
    唔知你同事整的又是甚麼口味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得以前賣的花生多數散裝,一袋袋買…唔似現在統統都係包裝貨…普通花生都可以有很多口味…我最喜歡係一種叫萬里望的鹹脆花生,一食都會唔停口~~
      我冇問…但味道係有五香粉,八角味道…食落香香哋~~~

      刪除
  2. 細路時食魚皮花生多。

    呢啲烚花生喺一個中國節日有得食,父母有拜神就知道,畀森兄估吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕森伯伯孤陋寡聞唔係太知魚皮花生是什麼,有層麵粉包住嗰一款?!!
      你唔係講梗農曆七月份的節日?!!...記得以前中秋節都見有花生菱角呢類應節食品~~~

      刪除
    2. 上網查話外層係麵粉呀!

      咁都識,好博學喎!

      刪除
    3. 上網搜查?!!...乜唔係你食過咩...食過又冇理由唔知~~
      我唔係太知魚皮花生係乜, 不過估係有啲麵粉包住嗰種...

      刪除
    4. 有啲嘢食咗都唔知係乜整。

      我都食到脆脆哋嘅層皮係用麪粉,不過,覺得魚皮花生唔應該係有魚喺層皮到咩,但我又食唔到魚味喎,為咗回覆森兄咪好認真咁上網查核吓,佢話係得麪粉咋!咪誠實咁話畀森兄聽囉!

      識隻鬼係花生敏感,佢話食花生油煮菜都唔得,食咗會嚴重到抖唔到氣,氣絕身亡架,我都好驚會出事,喺大陸做野唔敢同佢試盡八方美食,淨係喺酒店同高級嘅西餐廳食,仲同侍應千叮萬囑,唔係畀人話我謀殺佢坐花廳就慘喇!👹

      刪除
    5. 咁魚皮花生我又食過,通常都係黐下人哋食,自己好少買花生…不過唔知點解又好鍾意花生醬,自從有人話花生醬儲存得唔好,好易發霉有毒…所以好耐都冇食過花生醬…

      你講你自己有花生敏感?!我覺得食物敏感西方人才會,港人較少…乜原來你都唔食得花生架?!!咁你真係要小心,睇清楚先好放入口~其實好多人都有些小毛病,每個人都總有些食物唔食得…有啲普通的食物我都係由細戒到大,有些可能是誤解,到現在才破戒,食少少…

      刪除
    6. 我係畀森兄激到吹鬚碌眼, 唔係 紅鬚綠眼 嘅鬼佬, 我話『 識隻鬼係花生敏感』,乜你當我死架。😡😨

      森兄仲叫我『咁你真係要小心,睇清楚』,睇黎呢句啱你多啲。係咪掛住睇清楚隔離個靚女,搞到森兄唔小心呀!

      刪除
    7. 係咪仲要考個英文公開試,搞到中文差咗咁多。

      激死我,要罰留堂温習中文。

      刪除
    8. 你的文字組織能力都好好啫…好到我都唔知你想表達乜!!!!究竟係邊位仁兄有花生敏感,有敏感就要乖乖戒口…
      唔好話睇野要小心,食野都要小心,講野更加要小心喇…
      你又知森伯隔離有個靚女?!!...你有天眼通?!!~~~哈哈哈

      森伯已經盡晒綿力去溫英文…除非有英文辣辣聲的一爺兄過嚟幫老人家補課~~唔係都唔知幾時考!森伯啲中文差係扮ABC(番書佬)啫!!

      刪除
    9. 『你的文字組織能力都好好啫』—— 引證老人總愛講反話。

      咁等我留堂補習吓文字組織。—— 我咁弱,所以,唔好迫我寫blog喇!

      依家技術係可以Hack入你部手機 、電腦,開咗手機鏡頭,睇吓周圍,都算係天眼通。

      搵我把鬼咩 !要識番個英文人做情人,想溝佢自然好努力學好英文,背後咁大推動力,一定好掂當。我要剝花生睇好戲。

      刪除
    10. 森伯老人家鍾意講反話,希望你哋後生仔見諒喇……:P
      一爺兄有迫害妄想症??!!...都冇迫你喎,寫Blog隨心意~

      你用咁高科技去監視個阿伯?!...今次輪到我講:把鬼咩!!!!用嚟監視你啲情人知己有冇在外邊偷食嘛~~~哈哈哈

      學英文變咗溝情人…我諗淨係一爺兄先諗得出~~~
      都唔係把鬼架~~搵一爺教英文有個極好處,就係可以令森伯六根清淨,森無雜念,看破紅塵,專心溫書~~~~咁已經底番晒啦~~~XXXXD

      刪除
    11. 森兄想咒我有精神病?其實,香港生活壓力咁大,有唔同程度嘅精神病都唔出奇,我諗我…………都係唔講。😡

      有智能手機就有呢個功能,咁普及都唔算乜高科技。

      都好多人𥄫實筍盤森,我係八卦森兄嘅感情線點走啫。

      情人講求互相,仲乜要監視咁費神,仲未試夠各色菜餚,咪分手保持單身囉。

      又迫我做你私人英語補習庸師,快要迫到我痴線。

      你當我係佛寺主持,助森兄六根清淨,帶髮出家,我冇修煉咁嘅道行喎,所托非人,你可以去寺廟揾師傅,立竿見影。

      刪除
    12. 打錯字,係互信唔係互相。

      刪除
    13. 我仲以為一爺兄講得笑…
      完全冇話你情緒有問題~~只是用個病名比喻你個心理狀況~~~
      我的手機邊有呢項監察功能,又冇玩呢類Apps~~

      你講森伯手上嗰條感情線?!...乜你都識睇掌架??即刻攤大手板先…
      我點知一爺啲情人知己的互信程度去到邊丫…我意思話的偷食係指有冇食啲三高嘢啫~~~~

      搵一爺做補課老師都好,起碼六根清淨得嚟又唔會悶啦~~~~~

      刪除
    14. 我一直以來都係講笑,乜你get唔到咩!想睇吓你有乜好創意嘅回應。

      扮睇相係摸人手仔技倆,森伯可以收手。網上有段片係個男仔扮魔術師去索油,手中放個銀仔,借意㩒落個女仔胸,然後仲要念一陣咒語,話會變走佢,最終係魔術失敗個銀仲喺到,畀佢再試多一次。

      畀你食住個位添,森兄好聰明喎!

      森兄有幾想六根清淨架,係咪好多人纏住筍盤森、色誘森兄,天生麗質難自棄, 晒命中。

      刪除
    15. 寫回應又唔係作文,冇乜特別創意喎~~都唔知你邊句真邊句講笑,get到嗰個至奇……

      咁個當時人畀個索油魔術師咁抽水法都唔知,咁佢醒極都有限…不過唔排除係識得或者佢鍾意個魔術師呢?!!!....

      偷食都有好多種嘅…哈哈哈

      所有都係你自己作,森伯又年事已高,錢又冇,又老土,最重要係人又唔靚仔…何謂筍盤?!!...要筍盤搵一爺好過,唔好搞森伯!!!!!!!

      刪除
  3. 我都鍾意食花生架,真係食花生唔係另一種。

    回覆刪除
  4. 森兄通常提供啲乜嘢零食咁呢......?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗gael兄意思係問有咩零食請番人食?!…
      多數買些盒裝穀物棒~~~

      刪除
    2. 穀物棒有時都幾高卡....

      刪除
    3. 其實穀物棒原意係畀人充饑,補充能量…當然較高熱量喇~~
      只要不是時時食又冇問題嘅…

      刪除
    4. 係呀!!…行山最啱,可以頂肚餓…

      刪除
  5. 哈哈! 講起食花生, ykk細時在街邊買的花生是烚的, 而花生是長身, 每粒花生內有三花生米.

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你咁講,以前的街頭小食都幾健康…我只記得以前有賣鹹脆花生…相比現在的包裝花生好似唔太新鮮,而且好細粒~~~
      三粒花生米又好少留意,間中先見到…

      刪除
  6. 乜又噉啱得咁轎,我都唔多鍾意吃零食,但為了簡單地充飢,只得貯備比較脆的萬里望花生。覺得“珠豆”太實,不好吃。
    最近買咗包青島大花生回來試試,好像很難吃得晒,忽然靈一觸,拿去用水烚熟,都係做唔到買回來的連壳烚熟花生好食。 最終拿去煲湯。
    最近竟然買到幾個不太甜的紅柿回來吃,真是從未試過咁淡的,掃興。
    原來我們咁轎吃的口味竟然有咁多雷同,如果是認識的就弊了,大有可能爭食而不和。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你講零食, 我又唔太多食,返工時頂多趙下香口膠~~~不過花生擺耐了變味就唔好再食, 所以你都係趁新鮮快啲食完佢~~~花生可以配搭其他食材整多幾様餸菜或湯, 咁就唔會浪費...

      其實唔駛掃興, 杮子淡不如食提子, 幾甜唔錯...

      哈哈哈...森伯粗人一個就話會爭食啫, 以秋葉咁溫文儒雅又點會~~更何況鍾意食就買多啲唔駛爭食咁失禮!!

      刪除
    2. 記得在某年的中秋節前在街市竟然見到很多烚熟的連壳花生賣,買了回來再烚一下,真是很稔好吃,應是用五香粉、花辣八角同煮,所以味道很好。 自已不常煮,就烚不到這種味道了。

      也想不到吃了那麼多年的紅柿,今年竟然吃到這麼淡的一種,也真是異數。不過,我不會放迷棄,相信甜的紅柿必然存在。
      葡提子都是甜的多,而且補血,但它的風味遠不及紅柿。

      刪除
    3. 哈哈...爭全食真係好失禮! 小時候和姐姐爭住食一個蘋果,後來共享真係好滋味。
      其實以前我們一家人對於水果都冇乜興趣,常常放到壞了也沒人去理會。 若是有人去吃了,才貪高興起哄去吃。有一次被大哥罵:“我不吃你們不去吃,要吃自己去切吧。”回想起來很有趣。現在各散東西,已難得聚首了。

      其實邊樹噉同森爺爭食嘢吖,唔怕被你啲fans憎咩! 講0下笑好啦。
      不錯,其實我是個很禮讓的人。都係得閒無事找話說吧了。

      刪除
    4. 更正第一則的錯字:「不會放棄...」,不是“迷棄”。

      水果當然是要趁新鮮吃。花生壞了會產生黃麴霉素,是一種致癌的物質,若吃了有怪味的花生,千萬不要吞下去。

      刪除
    5. 你都好!!咁細心研究怎樣烚花生,如果是我就用清水烚,一於食佢的原汁原味…

      今年可能氣候唔太適合杮子的生長,所以感覺沒有以往的甜,中秋節期間該是當造季節,但味道卻淡淡的~而我覺得, 通常提子大粒多數比較甜,以前細個有種提子細細粒但好清甜,但現在很少見,直情好似消失了…

      講爭食我都係講吓笑啫,一家人爭食先夠溫馨!!好多兒時的回憶都總是難忘,或者人大了,要珍惜大家相聚的時刻…有些事真的一去不復現~~

      唔好叫森伯做森爺真係唔敢當…森伯只係一個普通長者,寫吓Blog抒發吓心聲咋,喜歡來就大家傾吓偈囉…都冇話fan唔fans…
      你講得完全正確,所以花生發了霉千祈唔好食…

      刪除
    6. 更正:「fans也者,梗係常常來往那幾位啦!」

      刪除
    7. 花生用清水烚係最穩陣,下味是要講究份量的。口味清淡是好事,可以減輕腎臟的負擔。
      今年我都買過一啲細細粒的無核青提,真係好清甜呀! 都係檔主邀我買,話好好食,噉咪買盒回來試吓囉,原來真係好清甜呀。
      *
      又好轎呀!見到你G+個版面和我的Home page一樣樣,手機牌子又一樣,吃榴蓮吃月餅,都算是巧合了。真奇嘞,又會咁多樣嘢相同嘅。
      當然,又可能會有好多不同的習慣。就好似走入一個人生的迷宮。

      刪除
    8. 都冇當過各位友好係fans,只係當大家係老朋友,啱傾的朋友…
      其實同事好有心,但係點烚我又冇問佢,而且我未試過清水烚花生,如果要買我會揀現成的萬里望花生,即買即食…如果搵到細細粒的青提我都會買,因為好耐冇食過~

      咁又真係好轎喎!世上有千百萬人總會有太多的相近,可能呢種就叫投緣(即是:合得來啱傾),有時寫Blog都係想遇到啱傾的朋友啫……

      刪除
    9. 細細粒嘅青提都唔係時時有,都是在這個中秋節前,女檔主向我推銷,回家吃了,才知道這種細細粒圓潤嘅青提噉好食咋。以往我都係鍾意大大粒嘅提子。
      寫博都是各展所長,有人喜歡上載旅遊和攝影,有人喜歉示範廚藝,有人喜歡論政......肯閒話家常的人不多。但係大多數人都係為了寫來消遣啫。飲食口味好個人化,有時真係十人生九品,品品不同人gar。

      刪除
    10. 細細粒青提子除了甜之外, 仲冇核食起來就好方便, 可能現在還有但不多見…
      每個人都將自己興趣或所長的一面, 透過自己的網誌展示給大家看看, 還可以藉不同博友去看看他們的生活…好似你講肯認真傾偈或閒話家常真的不太多, 看看你能否遇到~~~飲食口味與性格人人有唔同, 各式其適啦~~

      刪除
    11. 識得食細粒青提的人真係唔會太多,相信因此檔主都少入貨了。人們都嫌太細粒囉。
      紅提是最有益,連皮更有益,可是我唔多喜歡吃它的皮,要去皮去核,所以嫌麻煩囉。除非係剥皮畀阿婆食。而家我都係阿婆啦,記得我teenager 嘅時候,喺醫院會剥提子皮畀燒傷嘅阿婆食。這樣我就很有耐心。阿婆燒傷咗冇人肯多看一眼,好慘架。

      刪除
    12. 我諗又未必係冇乜人喜歡細提子, 可能種植不容易兼且不耐放, 以經濟效益來講利潤又少, 所以賣少見少~~~

      聽你講相信你是個很有愛心的人, 你所講的阿婆係自己的親婆婆還是外人呢??你真是人間送暖…有你以身作則, 相信你子女都會樂於助人…

      刪除
    13. 我講嗰種細粒青提子,真係圓形好細粒架喎,只是大提子的三份之一咁小。真係唔多見有得賣。 相信愛心是很多人都會有的。
      *
      那時我住在醫院,有一晚緊急收了兩個被大火燒傷的女病人。被舖都要架起來,我剛在她們的左近。我見到除了工作的護士,沒有人肯去看她們一眼。原來被燒到皮都甩埋,真係好難看。我看了之後,難過到淚流到收唔到制,要護士Teresa來安慰。
      那個傷得最嚴重的女孩救不了;面目模糊的阿婆竟然要坐起來,我只有過去照顧一下。想起來還歷歷如在目前。

      刪除
    14. 我意思都係細細粒嗰種,超迷你有點像海葡萄,當然比海葡萄大粒啲啦,一抽抽的!不過現在真係好少見,若然見到點都要影張相放到網誌講講~
      都証明你有同情心,基本上惻隱之心人皆有之,除非真係好冷血啫!好似時下,個個人都好冷漠,可能自己畀人感覺也是,肯先伸出助人的手都唔係咁易,或者老套講句,每個人肯先踏出第一步,世界都會不一樣…

      刪除
    15. 昨天我去番嗰度啲生果檔,都見唔番嗰啲咁細粒嘅青提子。海葡萄聽過,不過冇乜印象了。係喎,若果下次買得到,真係要拍照留念啦。放上網給你欣賞一下。
      現在的人在車上,食肆裡,幾乎個個都是低頭族,都是旁若無人似的。可能熱心都是埋藏在心裡,難得實行了。
      可能,冷漠都是我們保護自己的一種手段。所以,有時我也很冷漠。

      刪除
    16. 其實我諗呢種細青提子係有季節性的,現在已經踏入秋天…依稀記得以前這些細提子在夏季最多~若我再見到都會買來影相講講…

      係呀!!記得有日放工見對面巴士,差唔多有大半乘客在車上玩手機…發覺現今的人除了玩手機都冇其他嘢做~

      平時冷漠也不打緊,最緊要是當人有需要時肯伸出援手…

      刪除
    17. 在車上看手機確是可以消遣時間,不過用來看看窗外風景也不錯,起碼對眼睛有好處。 現在大多數人,都把心思放了在手機上了。都懶得面對現實。
      其實每個人的性情都是特定的,其實我個人好“頓”,唔多識得轉彎。忽然又記得有個教練講過:見到街上有人受傷,唔好立亂去救人,留番後來救護車的人員去做。

      刪除
    18. 你講得好啱,有時都要畀自己的眼睛休吓息,始終電子產品的光線對人或眼睛都有傷害~可能正如你所講人們將自己的心思精神都放到網上世界裡,去到一個忘我的境界…

      所以都有人講出街忘記帶銀包都唔緊要,最緊要係部手機~~証明現今的人冇咗手機係…唔得!!!!!!!

      哈哈, 當然講的伸出援手不是去救人~~意思講主動去關心別人,對有需要幫忙的人去幫助他們…

      刪除
    19. 森少說的對! 伸出援手的意思很廣泛,關心也是其中的一種。
      助人要盡力而為,也要量力而為。
      我的宗旨是幫得人時就去幫,我會量力而為。
      有時候一種精神上的支持,也是一種很好的幫忙。

      刪除
    20. 係呀~~當然幫人都要量力而為,最怕好心做壞事啫~~
      精神上的幫助都好重要,關心一句,問候一句都對人家心靈上都有幫助…

      刪除
  7. 都有食過烚花生,但,烚花生通常放得不耐,要即時吃完,試過買回來的烚花生發霉了。
    很少工作時吃花生,最多是吃餅干。
    之前在家附近的小藥房買東西,買了一小袋特產花生回家吃,連家人也稱讚好好吃,雖然說明書寫明有酒味,但食落酒味不濃,只有淡淡的甘香甜味道。
    雖然吃過的花生種類不多,但這花生是我目前暫時覺得最好食的(起碼在我未吃厭前覺得好吃,吃厭了就很難說了,嘻嘻!)上星期想買,但未有貨,有機會下次
    再買時影給你看看…

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常食花生都係趁新鮮才吃,尤其烚花生…花生濕了很容易發霉~~所以為穩陣起見都最好即買即食,除非生的花生便可冷藏在雪櫃內…
      餅乾比花生好味,而且餅乾都可以頂吓肚餓,我都不時擺些餅乾在坐位…

      藥房買花生又幾特別喎,有酒味?!!...唔通用藥酒浸…哈哈!!!
      酒精用在食物上很快就會揮發,到食時已經冇乜酒味…
      咁犀利…嗰包花生就係目前食過最好味?!...咁我都想見識吓~~買到就記得影畀我哋睇吓~~~

      刪除
  8. 現在剝花生… 已有另外的解說了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過在森伯呢篇博文只係純料,剝花生食花生咋…哈哈

      刪除