2017年10月2日 星期一

但願人長久...

好多人都覺得現今過時過節都冇咩氣氛,真係要講句一代不如一代...已經臨近中秋喇,前兩晚我先見到街上有幾個細路一齊玩拋螢光圈,相比以前的小朋友玩蠟燭燈籠的情況已經差好遠,早在中秋前夕已經有細路玩...不過現今的家長又未必會畀小朋友咁夜出街玩...
對於森伯來講,始終喜歡過中式節日,感覺上西方節日大都同宗教有關,而華人社會慶祝的節日比較貼近人多點...

到中秋都不外乎食吓月餅...賞吓月...不過到呢刻都仲未見到靚靚的月光,不如就聽住靚歌先~~
一首經典的金曲-但願人長久~冇記錯本身係鄧麗君原唱,不過今日所講的係由王菲翻唱...

*人有悲歡離合;月有陰晴圓缺;此事古難全;但願人長久,千里共嬋娟~~
 (簡直係中秋的祝願...)

好老土咁講:中秋屬於人月倆圓的日子,在呢個節日裡,你又有冇想念誰人呢?!

後註:王菲的經典歌還有很多,呢隻精選碟都收錄唔少,所以當年見到都立即買,不過自從部CD機壞了,已經好耐冇聽自己的珍藏了...

21 則留言:

  1. 到我這個年紀,真係冇想到邊個…
    但當你這樣一提,我就即時想起我父親,因為那些年時,只有過年過節才有好嘢食,而父親亦會叫母親整好多餸,因很多時候…是有親戚來我家吃飯呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 森兄,忘記跟你說一聲中秋節快樂!嘻嘻…

      刪除
    2. 對恕兄來講, 最想念的人已經在身邊喇~~唔需要再記掛其他...
      每逢節日都份外倍思親, 都會憶起很多過往的種種事情, 你講起也令我記起以前家中在過年時都會有親戚來食飯, 真係好熱鬧~~

      謝謝恕兄, 我都祝你和家人在他鄉有個開心的中秋節~~~

      刪除
  2. 連森兄都唔畫賀中秋圖,都好難有節日氣氛囉。

    以前啲人冇錢,我屋企會早一年前喺附近有信譽嘅大酒樓供月餅會,化費唔少,得來不易、自然真而重之,平時除咗3餐就係食西北風,突然有咁多嘢,點會唔好氣氛呢。依家生活富裕,有好多其它更好嘅物質選擇,當然唔上心啦!

    以前月餅盒係硬咭紙做架,唔知森兄細過時已經只識條鐵(月餅盒)呢?

    因為係月餅會,所以,有豬仔餅送架,屋企傳統係由最細兩個獨得,特權份子。

    森兄有冇見過赤貧機械式燈籠?
    係用空針線轆、煉奶罐同鐵線組合而成,呢啲都係廢物利用,好環保架,個線轆喺地上滾動帶動鐵罐旋轉,個圓罐只有一邊蓋剪開,另一邊保留封住,主燭光從一邊射出,轉下轉下,一光一暗,眨下眨下好似十字車頂盞燈。罐身會用鐵釘釘出一啲釘孔散射微弱燭光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得拋螢光圈已經算好有節日氣氛了,我覺得細路多數都係對住部電話打機過節而已.....XXXD
      咁森兄快啲買返部CD機咪可以聽返啲珍藏碟囉,依家好平三四百蚊已經有部,有空去shopping睇下!
      p.s.咁我都點首靚歌畀森兄聽:^^
      城裏的月光把夢照亮
      請溫暖他心房
      看透了人間聚散
      能不能多點快樂片段
      城裏的月光把夢照亮
      請守護它身旁
      若有一天能重逢
      讓幸福撒滿整個夜晚......

      刪除
    2. 一爺兄:

      @@...一爺的回覆好似成篇blog呀~~~~~~
      以前的人好喜歡供月餅會,對港人來講中秋過年都係大時大節,要有月餅送禮,所以供月餅會較划算,相比而家送禮較少,除非有生意來往的老闆就要送月餅,一般大眾都自己食的多~~~

      你又唔好講到森伯咁後生,可能同你同年代,我都係紙皮月餅盒年代...
      你講起豬仔餅,真係中秋不能不提,早幾年都買過...不過可能要摷返D相片檔案出來,見一爺咁捧場就post出來...就算而家冇左個豬籠, 豬仔餅都係逢中秋必吃的食品~~~

      你所講的玩意又未玩過, 雖然材料簡單, 但日後呢份回憶係最寶貴...而家的小朋友已經唔會有呢D回憶~~~

      刪除
    3. Gael兄:

      咁又係呀~~拋螢光圈都起碼有少少節日氣氛...不過就唔算熱鬧, 可能臨近中秋維園那些地方會熱鬧得多...

      而家的CD機懶得都唔想整, 因為有問題佢都未必幫你維修~~~唔用機聽都可以將大部份的歌轉為音檔在MP3聽,一樣啫~~~

      我都有諗到呢首歌,其實有關月亮的名曲,來來去去都係果幾首...總之啱聽就係好歌啦!!!
      好多謝你點呢首歌畀森伯聽,嘆下茶食住月餅又多首歌應下節...
      睇歌詞個寓意都唔錯喎...^^

      刪除
    4. 一爺兄所講的罐頭嘜走閃燈,我都有玩過。
      其實做法也不難,但很多時候罐內的燈火較易熄滅的,所以,也沒有特別喜歡去玩,玩爛了便算!

      刪除
    5. 屋企有拜神,中秋買冥鏹時會送風琴式紙燈籠,黑夜探險好易被風一吹都燒著化為灰燼,冇得玩,就攞塊碌柚用繩穿上當燈籠喺地上拖行,咁又玩得一餐。

      喺七層徙置區長大嘅,仲有一樣嘢玩,就係喺走廊欄河壆上點起一排蠟燭,同對面樓鬥多,燭光點點、好鬼靚架,好多時都要成日落街買蠟燭補給。

      刪除
    6. 掛住想當年,忘記要祝 森兄中秋節快樂,身體健康。

      刪除
    7. 恕兄:
      我覺得兒時的玩意真係很多,再多的也都說不完,但係當中你又覺得好回味很開心...畢竟也是童年的回憶~~

      一爺:
      你講起我都記得,風琴型的紙燈籠通常都可以免費得到,因為價錢經濟,細個唔喜歡呢種燈籠因為好易燒著,而家就用來在中秋頭放在屋企~
      碌柚皮燈籠我都貪得意做過,把柚皮界成三角形洞,又菱形洞...可以透出燭光好靚靚~~
      而家諗番起細個玩煲蠟,砌蠟燭好似好回憶,但當節日過後清潔工要剷蠟都唔好話容易,而且都真係影響環境...
      我都祝一爺有個開心的中秋夜,人月倆團圓~~

      刪除
    8. 森兄去過啲七層徙置區未呀!雖然係屋企外公共走廊,大家個灶頭係放喺走廊貼門窗牆邊,正式係開放式厨房,餘番條路畀人行, 晾衫就係喺走廊位天花頂同埋欄河壆外,人多屋細都會佔用呢啲公共地方,房屋署都認可我哋啲賤民咁用架,算係自己地方,所以,都會自己清番乾淨。

      刪除
    9. 如果係自家地方, 咁就要自己清潔, 以前細個又唔會考慮到清潔問題, 有得玩就玩...相對現在大家都好守己律, 望到過節後的街道都很乾淨...

      刪除
  3. 細時居住的地區, 每逄中秋佳節都會舉行舞火龍盛會. 大人多參與舞火龍活動, 而小朋友則大玩小兒科花燈parade. 倒也萬二分快樂. 在中秋節那天, 當火龍盛會完畢後, 各家各戶都不約而同, 搬出家內飯桌,電燈,佳餚於門前, 一家人開開心心在家屋外的馬路旁邊, 吃飯團圓做節, (當時該小社區像新界, 多小路而沒有太多車) , 蔚為奇觀!

    在此,祝森兄中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就咁聽你講已經有個熱鬧的畫面,而且相當有過節氣氛,兒時的回憶總係難忘兼且開心...因為每個人都只係得一個童年嘛~~
      近來政府大搞旅客生意,舞火龍呢類文化表演,仲可以睇得到...以前慶祝節日都會隆重得多,差唔多全城參予,而家唔好話火龍,連個似樣D的燈籠都好難見到...細路的塑膠燈籠除外,好怕聽到果類機械音樂聲...哈哈哈

      我都祝願KK有個開心而且豐盛的中秋節...

      刪除
    2. 想借借森兄的地方,來祝KK兄闔府佳節欣愉,身體健康,吉祥如意!
      PS:小時候我家過節,若有親戚來訪,晚飯時,因地方窄小,大多都會在門外開多一枱,是給我們小朋友的!

      刪除
    3. 森blog好隨意~如恕兄喜歡的就多來問候下KK兄...大家都係friend嘛~~

      以前的親戚都比較好客,而且人又多,每每到食飯時候都係大人一檯小朋友一檯...很熱鬧~~

      刪除
  4. 哈哈! 到此處賞森樂事, 搞吓笑,yeah! HK太平,今蕭多珍重!
    happy mid Autumn festival ah!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜KK兄當森Blog搞下笑...?? 森伯寫博好認真架!!!!!
      中秋節快樂~~

      刪除
    2. 謝謝KK,昨晚我真的做了個「今燒多珍重」!係一碟紅燒一品,和一隻香噴到未熟(過程中)都已想吃的燒雞……

      刪除
    3. 過時過節, 又係恕兄大展廚藝的時候...^^

      刪除