2017年9月27日 星期三

永生傳說(下)

相信這個永生傳說的展覽對科學館來講,都算係隆重其事,場內都有幾多的古埃及的佈置,更有大螢幕介紹古埃及人的生活日事,不過係動畫形式,可能畀一家大細都可參與的一個展覽...
這個展覽除了參觀木乃伊之外,還有介紹少少古埃及的人民生活,看了眾多令人沉重的展品裡,卻有一展品令人感到溫馨...若果冇記錯這展品名為母愛,可能係屬於父母與子的一個雕塑...
原來古時的埃及已經懂得製作麵包作食糧,不過當中的展覽品不知是真定仿真,麵包都冇咩可能留到今天...不過現場真係好暗,要拍攝得清楚都唔易...
之前的博文錯過晒都唔緊要,呢一段大家都要瞪大對眼睇...係講古埃及在製作木乃伊所用的防腐材料,當中見細圖有:泡鹼、木糠、蜂蜜、洋葱、地衣、乳香...而裡面就有蜂蜜同洋葱係食得,又易買得到~長期食咪可以永保青春?!!可能食得多會畀人問句:你食左防腐劑呀!!憑呢句真係幾多錢都買唔到...不能不佩服古埃及人的智慧...又唔知點解呢個板面個個都爭住影,唔通大家都想偷下師...好難先影到呢張咋!!
同場亦有部電腦斷層素描儀(CT Scan),通常在醫院先會見到,最主要作檢查身體用,在這裡展示是用來了解木乃伊的內在情況,可看出性別、年歲,身體、骨骼的大概狀況,在木乃伊旁就有介紹板講解...
每每睇完展覽後都會去場館內的紀念品店逛逛,可能都搵到有些主題精品選購,但係今次主題精品唔多,只見這類模型,和一些書刊...
如果有興趣都可以前去香港科學館參觀,好似至到本年的十月中!
相可以任影,但不能用閃光燈,如有咩查詢或幫助場內的職員都幾友善~

看過展覽後,就會覺得古埃及人的精神好正面,製作木乃伊都係一個希望...生前要有希望,就算離世後都要抱著一種希望精神,寄望復生、來生會更好...

18 則留言:

  1. 冇相冇圖都想搶梳化……第一名😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝一爺兄的鼎力支持……^ ^

      刪除
    2. 傳說話:『埃及奴隸睡着了,發明了麪包。』
      約公元前2600年左右,有一個為主人用水和上等麵粉做餅的埃及奴隸,一天晚上,餅還沒有烤好他就睡着了,爐子也滅了。

      夜裏,生麵餅開始發酵,膨大了。等到這個奴隸一覺醒來時,生麵餅已經比昨晚大了一倍。他連忙把麵餅塞回爐子裏去,他想這樣就不會有人知道他活還沒幹完就睡着了。

      麪包烤好了,奴隸和主人都發現那東西比他們過去常吃的扁薄煎餅好多了,它又鬆又軟。也許是生麵餅裏的麵粉、水或甜味劑(或許就是蜂蜜)暴露在空氣裏的野生酵母菌或細菌下,當它們經過了一段時間的溫暖後,酵母菌生長並傳遍了整個麵餅。

      古埃及人繼續用酵母菌實驗,成了世界上第一代職業麪包師。

      個故事話有時偷吓懶瞓覺都好架。

      刪除
    3. 聽你講呢個埃及人的麵包故事, 可以做為呢篇Blog的註解喎~~

      原來酵母菌係咁樣發現架, 你唔講又唔知~~~
      其實現場的介紹板都唔係講得好詳盡, 當中有人講埃及人的牙齒冇咁好, 都可能同食了麵包有關...事關當時的人冇刷牙的習慣~~

      一爺兄D富貴一族就話可以偷下懶啫, 森伯呢類赤貧一族日日做到冇停手~~~~><

      刪除
    4. 算係意外嘅成果,亦可以啓發倒人唔好一成不變。

      係呀!真係要好好保護手齒,老咗冇乜牙只可食軟嘢好慘架,唔知森兄唔唔會寫下呢方面呢?

      赤貧森扮窮係咪想拎綜援。一係賭錢或吸毒爭落人周身債。鬼叫寫到自己咁窮,一於作大佢, 踩到賤過地底泥。😥

      刪除
    5. 世界上都有好多發明係無意中產生嘅,做人最緊要係腦筋轉得快,又要識得靈活變通,咁就某得輸啦~

      你個一爺兄仲好意思叫森伯寫呢啲…寫嗰啲…要寫都寫同班外星人鄉里響火星研究一爺份報告啦………哈哈哈哈

      又吸毒又爛賭…爭人周身債咁粵語長片feel嘅…森伯雖然窮,但窮得有骨氣
      嗰類,唔似你哋有錢人用有色眼鏡去睇森伯嗰類窮人,唔係賭仔就係債仔,一唔係就吸毒仔………唉~~~

      刪除
    6. 咁快啲出報告啦!我好期待。

      雖然有好多寶石嘅森兄騙我又窮又老,但是,我又好開心喎!呢個先至係重點。

      刪除
    7. 研究一爺份詳細報告,可以用8個字總結晒……就係……比地球人更地球人!!!!即係冇乜特別囉~~~~哈哈哈…可以close file…兼且送返地球過中秋……

      森伯唔識呃人架喎,只識講事實……

      刪除
  2. 最後果張照片內的古埃及人,我覺得個樣都幾漫畫化,如果由森兄去畫就一定更靚!
    以前讀聖經,說三王來朝也是帶備黃金、乳香、沒藥來尋訪耶穌的,那就知道在古埃及,乳香與一些藥料是多麼被重視。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝恕兄的抬舉...畫人像係我最唔擅長的...所以平時都甚少畫人像~~
      我估計模型中的人物是埃及的法老王和圖坦卡門...因為這兩位王帝是有名的~~如有錯誤請指教...
      你對聖經故事都很熟悉, 講得冇錯, 以前乳香,沒藥等是珍品, 很多儀式祭典都可能用得著~~

      刪除
  3. 森兄最懂養生,家中一定早已有很多蜂蜜和洋蔥,長期可抗氧化^^

    回覆刪除
    回覆
    1. gael兄有所不知, 洋蒽我唔可以食太多, 至於蜂蜜就時時有...

      刪除
  4. 看第二幅圖還以為是“圖坦卡門”與他的同父異母的姐姐妻子。不過一般“圖坦卡門”頭面的形像都是作法老王的樣子。
    洋蔥除了抗氧化,還有增強人體免疫力,和抗癌的作用,多吃有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實石像的大概情況我唔知, 只係睇睇旁邊介紹板的資料, 憑記憶寫Blog~~當場都冇做到筆記, 因為燈光實在太暗...
      能在參觀前做些資料筆記, 會對個展覽或展品認識多一點~~
      我間中都會食下洋葱,青葱之類, 很有益的!!!傷風感冒都少些~~

      刪除
    2. 據說他們習慣近親結婚,所以子女出生時,都發覺有些毛病。圖坦卡門也不例外。他雖然也做了法老王,可是18歲就拜拜了。所以樣子頗為年青。

      刪除
    3. 以前都睇過輯記錄片講圖坦卡門,因為太年少就離世,所以就惹起現今好多考古學者的關注同查考……其實埃及的歷史都唔係太留意,所以好多資料都係一知半解…

      刪除
    4. 據網上資料說,現今的科學家對“圖坦卡門”仲好有與趣! 仲喺度研究他的病和真正死因。 我也是一知半解。

      刪除
    5. 始終是埃及的歷史事件,就交由歷史學家考古學者去慢慢考究……

      刪除