2017年8月17日 星期四

時光倒流幾廿年之-小農村

其實身處的地方,又有幾多人知道這地方的歷史,舊有的風貌呢?!!...相信很多人都未必會探究~就因為藉著睇下展覽,自己又再對生長地有多了點認識...

一見到個門面就好似坐時光機返到舊時...唔知點解見到呢個門面令我聯想起過時過節,上面應該掛一串炮仗準備過新年...
呢啲真正叫做簡約家居...
話明農家,點少得農具呢?!!
同場亦有一些香港以前的稻田模樣,正所謂粒粒皆辛苦,而家又有幾多人真正食過made in H.K.既米?!!
見到呢部機,應該係最開心的時候,豐唔豐收都係睇佢忙唔忙~
對於現在香港人,大家的著眼點都是放在建屋上,唔理什麼地方,最緊要起樓...起樓...再起樓~以前的新界真的有農田,有牛睇...
相對而家來講,有地都是起屋至上,想睇番以前農村,唯有靠博物館的佈置尋回昔日的舊貌。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 新界菜當然仲有,但港產米就好少,通常咩假日農虛先見到…

      刪除
    2. 牆上個井形木架有乜用?

      刪除
    3. 以前廚具一般都較大,好似煮大鑊飯咁…井字形那個該是蒸餸架~~

      刪除
  2. 香港地現今唔會仲有人咁辛苦去種米呀?!
    有地都留番嚟賣喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦!如果有地的話,賣地好過種米!種十幾年米都未必可以搵到咁多$$……

      刪除
  3. 森兄,現實上,香港的不斷發展…和發展不斷的,都使很多舊貌失去,就算是在新界,環境也不復往日……
    多年前,我會間中回去年少時生活過的地方,但現已卻成了高樓大廈,復憶那時情景,真不禁有些唏噓!覺得這樣的「發達」社會…是得多呢還是失多?我不知道……

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者香港地方細而且人又越來越多,總有一日會發展到新界農地,遲吓可能用埋郊野公園…總之有地都唔好嘥……

      記得以前搭車入元朗,好明顯感覺唔同市區,見到有菜田農地,有時見到牛都唔奇…相比現在都好耐冇入元朗,只知很市區化…

      刪除
  4. 森兄他朝會唔會去歸園田居?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔會嘞,城市生活應該比較適合長者森多啲…

      刪除
  5. 睇完呢篇文章有啲掛住以前住喺薄扶林村嘅日子……

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常寫這類回憶昔日的文章,腦海裡總浮現很多畫面,包括過去的景物……

      刪除
  6. 香港輸入的人口越來越多,住屋的需求越大。農田荒地越來越少了。
    在香港的花展埸上,也見過那部打穀機,好像已經成為古董了。見到木製的用品特別開心,像藤椅這種用手工做的傢具,也充滿著天然物料的風味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真的說出個問題的癥結,香港地方細,人口又快速增加,就算本身唔係住屋地方都要來起屋住,將來想親近吓大自然都幾難……
      有時睇展覽,展品來來去去都差不多,可能互相借用……我都喜歡木製傢具,總給人一種溫暖感……

      刪除
  7. 也許數十年後,香港的農地都變成高樓大廈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想不用多十年八載,現在已經滿是高樓大廈,讓人透不過氣來…

      刪除
  8. 看過介紹圖片,森森感受到社會變遷。不過,這正是社會進步的代價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說得對,一個地方要進步要發展總要付上代價…但一味講求創新改變,又會失去舊有的價值……

      刪除