2017年8月3日 星期四

丁仔薯片

其實零食對森伯來講又唔屬於太熱衷,都係果句:想食就食...
至於有些特別零食,都會本著一試無妨的森態去買來試試,就好似呢包丁仔薯片咁...相信呢個品牌由細見到而家幾廿歲,點都會試過佢的即食麵,以森伯伯認為若果要食即食麵,都會首選丁仔麵...
有日經過零食店見到有呢款丁仔薯片,即時諗到呢隻薯片係咪原廠出?!個味又係咪似丁仔麵的湯粉咁呢?!相信佢裡面唔會太多,就買來試試吧!!
一拆開又並唔似一陣湯粉味喎,反而似一種久違的卡樂D薯片味道,如果唔係丁仔做封面,換上普通包裝就真係好似普通薯片咁,唔太特別!
或者佢都好過用湯粉整,到時又話係味精薯片...不過點都好,森伯伯實在N年冇嘗過薯片咯,重拾返個薯片味都好既...
咁岩又同人講開,佢話即食麵味的薯片都未算特別,佢試過億力多味薯片...即係有酸奶味的薯片,聽落又幾特別!而家商家都諗盡法寶去吸引消費者,遲下可能有HD雪糕味的薯片、有海添堂龜苓膏味的薯片、更可能有君隆驅風油味的薯片...唔好笑呀!森伯可能會買架~食薯片之餘又可以幫老人家驅下風,直情雙得啦...哈哈哈哈

20 則留言:

  1. 森兄想像力超高,搵你做番個設計總監都好喎!
    再,我這邊的薯片又真係有很多不同味道,但就有別於亞洲地區生產的濃烈口味…

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕兄實在過獎嘞...只要肯動腦筋每個人都會諗到,只爭在想出來的產品有冇銷路啫!!

      我仲以為只有日本才會創出不同的口味,估唔到崇尚自然的地方也喜歡...

      刪除
  2. 鍾意你個老人專屬嘅 驅風油味薯片…………笑死我。

    真係有隻怪味糖,佢有鼻屎味、耳屎味、臭雞蛋味、嘔吐物味、泥土味、蚯蚓味、肥皂味、青草味、臭鼬屁味、牙膏味、狗糧味、削鉛筆味、嬰兒尿不濕味、蜈蚣味、臭雞蛋、過期奶酪味、臭襪子味。 我就唔會買黎食,不過,可以係遊戲玩輸咗,大懲罰用嘅,見到 輸家 食嘅表情, 一定笑到我碌地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地D後生唔明,老人家自然即時諗到驅風油,鐵打酒之類...
      你所講的怪味糖真定假?!!最緊要多唔多人會買?!!頂多每種味買一兩粒~
      明知都係化學味,費事整蛊人啦!除非好大仇口啫...

      刪除
    2. 連我都唔信自己,不過真係有架,啲糖叫 Jelly Belly,
      拍得住 森兄嘅創意薯片。

      刪除
    3. 真係乜都有商機…唔知鈎之良品搵唔搵到呢!!哈哈
      做咩突然叫森兄咁見外呀!…有創意都唔一定行得通……

      刪除
    4. 好似係哈利波特情節。 想買要上網搜查吓,American Grocery 有喎。(利申:同我冇 華洋轇轕)
      唔抵得叫你阿伯咁後生,想叫老啲,同我一樣阿爺輩。
      依家要有創意至有生存空間,係會包含風險。

      刪除
    5. 哈利波特你地年輕一輩就知啫...你話鳳閣恩仇未了情的情節森伯可能知知地~~哈哈哈
      咩生意都有人做!呢類糖年青人買就話玩下啫,幾廿歲人買就畀人話無聊架嘞...都要睇下D創意用在邊方面~~

      刪除
  3. 哈哈! 今云森丁吃零食, 仲挑選了最高境界的殘酷一丁, 白花味薯片, ykk認真森服口服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…KK見笑~或者你都講得啱,對森伯來講一丁出品都算係至高境界…至於有白花油味的薯片,諗吓都幾驚驚……

      刪除
  4. 好耐無食薯片,如果有驅風油味可能真係會有人買,不過我諗森兄如要驅風都有好多方法不一定要食薯片吧.....XXD
    反而如果有雪糕味薯片都想一試^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係呀好耐冇食過,只純為貪得意...驅風油薯片都係講笑啫,一拆開個袋一陣陣藥油味都幾怕~
      gael兄平時食咁多咖喱魚旦,一定可以驅走風寒濕氣,更何況本身年青力壯血氣方剛呢...
      雪糕味應該大部份都接受到~~

      刪除
    2. 血氣方剛我諗唔係靠食魚旦,森兄千奇咪亂試.....XXXXD

      刪除
    3. 老人家邊敢人試自己又試丫!gael兄特別多補身秘方,閒時真係要請教吓…XXD

      刪除
    4. 豈敢豈敢,我都係跟森兄學下嘢架咋:P

      刪除
    5. 客氣..客氣..其實養生方法每個人都唔同,彼此學習囉!!
      而且我想講咖喱好有益,的確可以驅寒祛濕...

      刪除
  5. 薯片我始終都係鍾意啲比較傳統嘅味道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢隻都係普通味道, 只是包裝上以為有即食麵味啫!!
      一般的薯片已經唔錯~~

      刪除
  6. 薯片,好少食……
    丁仔薯片,應該加入麻油味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 如果包薯片加些麻油味就會比較似~~佢可能怕麻油容易變質~~~

      刪除