2017年7月27日 星期四

一條小懶蟲...

一條小懶蟲...
正所謂夏日炎炎正好眠...可能呢句說話唔係今時今日的人所講,若然比著現在的夏日相信都冇人講得出,有時唔好話訓覺,甚至平時做少少野都熱到周身汗,或者森靜自然涼,唔做就唔熱~~搞到森伯伯都變左條大懶蟲咁...

大懶蟲定大懶蛇好呢?!蛇個名聽起來都威猛少少喎...不過為配合張相都係小懶蟲Q得多...哈哈哈
外表有幾懶都好,骨子裡都係勞碌命,點都有要做的工作!!一年四季都幾怕夏季,又熱又濕最怕悶熱,有時寧願落下雨冇咁熱...



入廠...做嘢!
近排流感都幾得人驚,除左迫爆急症室,病房之外,仲話會奪命...所以大家真係要小心,雖則話森伯伯屬長者類,但都唔驚得太多,因為都好少去人多的地方,希望減少感染機會~~講開醫院,相信平時冇乜大劑事都唔想去,但最近都要去一去醫院,係與工作有關!
咁大個人都係第一次入院做野!對我來講都算幾有趣~~雖然入院的性質唔同,但唯一相同的就係想快D收工出院~~~~

32 則留言:

  1. 懶洋洋的夏日, 少不了冷氣同埋凍飲消消暑🍹🍦。
    森伯懶得咁可愛, 真係人見人愛💖、 車見車載🚙,我拍10隻馬🐎都追唔上。
    上年咪同醫院畫過啲單張, 今年 又有著落,恭喜晒🎊, 證明森伯有料到,勁!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀夏日炎炎真係冷氣唔少得,不過今年仲未飲過凍品…
      真正的森伯在外面好鬼cool架,邊講得可愛丫…嗰隻趴響CD上的狗仔就人見人愛…你謙啫,平時睇你的回應都好得意格~~哈哈
      今次做野同插圖冇乜關,只係去做埋D手尾……

      刪除
    2. 通常係有番咁上下先至要裝cool架, 因為太多人會黐埋去,令森伯覺得好煩擾。有啲人都冇乜人想埋佢哋身,冇人騷仲
      駛乜扮cool啦!我會絞盡腦汁盡量令每個回覆都係得意傑作。

      刪除
    3. 你想講有番咁上下…騎呢?!!!哈哈哈, 森伯本身好含蓄, 唔係太熟絡的人就唔會講太多野…好聽就扮cool, 唔好聽就自閉…><
      唔駛有咩特別的傑作, 總之保持一貫的作風已經好好笑~~~~

      刪除
  2. 我這邊剛好相反,夏天我勁喜歡,反而冬季因天氣關係,又凍又濕,更常有南極吹來的暴風,那就真的甚麼都不想做…
    總之就如森兄話齋好想快啲出院一樣,一到冬季我就想快啲到夏季!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁,我仲以為你那邊氣候唔錯…可能現在氣候暖化,香港冬天反而涼涼地較舒服,夏天真係熱隻小狗咁!尤其正午時候…
      其實兩睇…能有四季已經很好,有冷又有熱,不過太極端又會好易病…

      刪除
  3. 森兄唔懶得喎,快快手手搞掂工作就拎返條拉力帶出來操下肌,出身汗人都醒神好多.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講條拉力帶,都唔記得...家陣咁熱,每次keep住做下熱身運動就算,唔駛沖咁多次涼:P

      刪除
  4. 討厭夏天,汗水成災!

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同~~
      汗水都未必問題, 反而翳侷濕立先係最怕…

      刪除
  5. 今次森兄蟲森鎖院, 做了件好事, 連醫生都做唔倒, 多得森兄解救, 做得好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只是做印刷物的版面工作啫!!做野處都接觸不到醫生或病人,一點兒醫院感覺也沒有...哈哈

      刪除
  6. 哈哈! 原來只是做graphic artwok and layout, 講起上嚟, ykk同森兄是半個行家.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講又唔知,咁KK兄日後真係要多多指教…雖然工作較靜態,但可以發揮下創意……

      刪除
  7. 我最近都瀨咗嘢,病到而家都仲未好!大家都要好好保重身體啊!😷

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在今次入廠只係做野啫!!呢個時候外面又熱,室內有冷氣又凍,所以個人都易病,你要好好保重啊~身體要緊...

      刪除
  8. 某日見到森爺在如心的家為我留言,十分感謝!見到森爺在 G+上的版頭一片青蔥,很涼快! 抱歉遲來的回訪,祝頌夏安!

    回覆刪除
    回覆
    1. 先謝謝你的到訪,其實森源目不識丁,只是升斗小市民一個…絕對不能稱呼阿爺級,更何況現在政治敏感,阿爺真係唔敢亂認…哈哈
      日後秋葉阿姨要多多來到訪啊…

      刪除
    2. 森爺不用那麼政治敏感,這裡是森情小品,不是論政的地盤。不過看照如見人,阿Sam 這麼年青,難怪不肯進級做森爺。不過,伯爺伯爺,都差唔多同級啦。為何識寫博文,又會目不識丁呢? 請解釋一下,可以嗎?

      刪除
    3. 通常現今社會稱得上阿爺都應該在他的工作範疇有突出的表現,好似而家香港最受歡迎的烹飪主持鼎爺、又有周星弛星爺、仲有宇宙最強的甄子丹丹爺呢...
      論真實年紀森伯都細過佢地啦...而又未見有咩突出的表現~~所以叫番一個平凡的長者森伯算囉~~~哈哈哈
      其實森伯目不識丁,很多舊Blog友都知,不過佢地心照不宣?!!~~~全靠現在寫網誌,練習多了才敢寫,若秋葉阿姨發現有何不順的文筆,都可指正!!

      刪除
    4. 真是一語中的,我覺得三個阿爺都好好睇!星爺度嗰啲劇情好多都好離譜,好誇張,不過有啲又好好笑! 丹爺一臉正氣,好打得!好嘢。
      近日邀得鼎爺示範煮菜,一派鳳城風味,好啱我的口味,我晚晚都睇住電視來學嘢!不過睇嘅時候都係隨意的。
      *
      森源都係作大認做阿伯,阿姨叫你做“森少”就啱嘞!
      有啲人係不喜歡別人指正他出錯字的,你真係夠謙虛。其實手誤筆誤不出奇,我久不久都會糾正自己寫出來的錯字。

      刪除
    5. 若有閒時請到秋葉的家,舍下近日Po了多張網上的大王蓮,綠意盎然。

      刪除
    6. 係呀...三位阿爺都各有千秋啦!!尤其星爺的電影電視,都算係港人的集體回憶之一~閒來睇睇都幾好笑架!
      晚晚都睇鼎爺煮送,咁你的廚藝咪好了得...哈哈...咁阿恕兄同你係親戚??咁佢有冇試過你的手勢呢??
      你唔好話森伯作大呀!!冇作大認阿伯,話明森伯即是話心態似伯伯啫!
      不過可能唔知幾多年後真係成為伯伯,時間因為過得實在太快...早些講定, 到時都容易接受D嘛...哈哈哈
      有時寫blog都會打錯字,咁都好!!可以畀自己複習一下中文字...森伯自己唔叻,謙虛D好既~~
      若果秋葉阿姨發覺森老伯的文筆有問題都不妨糾正...不過口語化就唔計啦!!

      有蓮花睇,好喎!!會到秋葉家欣賞...

      刪除
    7. 謝謝森少到訪秋葉的家,大王蓮的綠葉盆上坐了小孩,坐了美人,真係好養眼,兼且詩情畫意啊!
      以前工作打了兩年的英文,現在寫博打了六年的中文,有時貪快就會打錯字架啦。請大家體諒體諒!

      刪除
    8. 恕少的母親和我的媽媽是同村同姓的人,可能是同埋一個太公,所以我們就以老表互稱了。我們未曾見過面,都是在網上見到小時有些生活習慣很相同,他說他的母親是水藤村人,這就是了!
      恕少在外國與媽媽曾經開設餐館,我怎敢班門弄斧呢。

      刪除
    9. 秋葉唔需要太客氣,大家寫Blog咪互相支持下…
      若然見到一大片荷花池,都同樣很雀躍很壯觀!
      我都時有打錯字,唯有再三複睇幾次,有錯就改!有時寫Blog都可以keep返好啲中文……

      你跟恕兄互相以老表相稱,我仲以為你們是親戚……原來未見過面!恕兄原來曾開過餐館,唔怪得煮菜有番一手啦~~在你網誌裡你做的菜也很好…很多款式呢!!

      刪除
    10. 平時我都是見雪櫃裡有乜就煮乜,都是自己一個人吃的,喜歡怎樣煮都可以啦。
      呵呵......雖然未曾見過面,能夠在網上遇到大家的媽媽同住一村,又同姓的,就是同村姐妹,有可能是同一個太公啦,就是姨表之親,真是十分難得! 所以我們竟然都有一些與別不同的兒時體驗,所以發覺了這個老表。

      刪除
    11. 前兩年我們在波士頓的陳sir網上交談,陳sir說:回港要見個面啦。我說:一同去唱 K歌啦。誰知老表說:唱歌不在行呀! 他怕要去唱歌哩。
      在澳洲的“娜拉”也說回港要和我見個面,但一聽見我要去唱 K,她又怕了起來,不再提了。原來很多人都大喜歡唱歌的。

      刪除
    12. 更正:原來很多人都“不大”喜歡唱歌。

      刪除
    13. 當然煮飯食,人越少越簡單,能夠隨自己口味就更好啦!原來你跟恕兄的認識都幾有趣喎…童年的記憶總令人回味…

      每個人的興趣都唔同,未必個個喜歡唱歌,唱得卡拉OK,閒閒地都一兩個鐘,唔鍾意都幾悶…下次你可先了解他們的喜好,再安排節目……

      刪除
    14. 唱歌是人生樂事,又可以促進健康。我喜歡的大多是舊歌金曲,都是經典的好歌。 Patti Page 嘅How much is that Doggie in the Window? 粵曲、流行曲,都好鍾意架。陳慧嫻啲「飄雪」葉倩雯的「甜言蜜語」都是我的飲歌。不唱歌唔知有什麼好講?

      刪除
    15. 培養好興趣對身心都健康,當然唱歌是其一啦……
      有時除了唱歌,都有其他方面的知識也要識少少,方便跟人打開話題…

      刪除