2017年6月8日 星期四

食肆化…


當很多人都認為工字不出頭的時候,做生意又係咪一條出路呢?!假設現在真係有個機會去做生意,又有邊行生意至好搵?!我諗一定係食肆!睇吓有幾多食肆開到成巷成市就知啦~~

都有一段少時間冇來長沙灣呢個商場,呢日碰啱有事辦順道要來,以前呢個商場有幾多唔同類型的店舖,點解今日來到發覺有咁多食肆,真係有啲呆了眼,畀我感覺好似食街不出兩步就有一間,相信嚟掃場都會幾滿足,可惜森伯吔開住家飯,而且掃場都唔係森伯嗰杯茶,不過約人來食就好啱,咁多食肆可以慢慢揀

其實以前呢度都有很多小商舖,買吓電子產品,玩具模型,衣飾鞋褲等,有間幫襯開的鞋舖都難逃迫遷,因為有幾多長者款(俗稱街坊裝)的鞋幾啱森伯,所以每次經過都會睇睇,不過以後就變成“想當年”了
趕走小商戶就當然有些大集團入駐啦!又真係估唔到有咁多有名的品牌會在此出現啵始終呢度係工廈區,一到食晏見到嘅人流,你咪話唔驚,間間食肆都坐滿人

現在去到大型商場你都會感到熟口熟面,一式一樣的舖頭至於小型商場就會見到很多食肆就足已證明港人加自由行旅客都同樣咁有「食力」!

10 則留言:

  1. 十幾年前我就已有一個疑問?
    裝修一間像樣子的食肆動輒便過百萬,如果一個經營不善那便血本無歸,況且業主往往盯著你的生意而增租…
    再加上競爭大,利潤自然便少,所以我都唔知那些小店怎樣能夠生存?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一向以來做生意都要預唔少錢,又其是要搞得好好睇睇,除非諗住做走鬼檔!就算同係飲食業,有人撈到風生水起,亦有食肆生意吊鹽水…好講地區位置~

      尤其時下地主話事,話加就加租…所以有些特色小店越來越難生存~滿街都係大集團的連鎖舖,可能呢啲就係港式景象啦~~~

      刪除
  2. 始終食店最多生意.....任何人都可以係顧客

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀~無論年齡大細, 男女老幼, 個個都要食架啦……

      刪除
  3. 有食肆畀米芝蓮頒咗星級後,畀業主狂加租,結果咪係要執笠,做得好都要死,都咪話唔難做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁米芝蓮咪幫手倒米?!!……哈哈哈~~其實我覺得一些小本經營的食肆都係賺辛苦錢,由朝做到晚上上下下一腳踢,唔係易捱架……

      刪除
  4. 唉! 現在香港地商業都冇乜生意好做, 成條街都係做同"口"有關生意, 60%是食店,其如,如藥房,電訊,牙醫,出入口成衣等等. 唔知下一代點樣生活.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…你話把口都有幾多商機,呢啲真真正正靠把口搵食……係喎,家陣嘅電訊公司都幾多,梗有幾間響左近…
      環境都不停變,下一代有他們的生活模式…

      刪除
  5. 而家個社會越來越商業,已經好少再有啲有人情味嘅小店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前的士多辦館仔老闆會跟街坊打成一片…但現在的店舖好商業化沒有了個性特色的小舖…

      刪除