2017年6月1日 星期四

甩皮甩骨…



記得細個都有試過買些玩具模型砌砌但當時只係小朋友有冇砌過一件似樣啲的模型都唔記得,因為好多時候砌砌吓當中的散件就會唔見了,人大了真係好少再買模型拼圖回來砌,一來會認為浪費時間,二來辛苦完成的模型冇咩地方放所以一不做二不買三不砌……但有時經過一些拼圖專門店,都好想睇睇有冇咩森水畫買回家砌,不過諗吓呢個漫長的消遣,未必有咁好森機維持更何況一件花時間的模型擺設,更加冇諗過要買!

相信如果有些Blog友好記性的話,我都曾經出過呢隻蠍子的post,記得都買了好一段時日,當時砌好後已經好好放在櫃桶裡,免得封塵兼碰散,殊不知一拎出櫃桶就見到散修修,一碰就甩~可能太耐了模型的嵌入位都好似森伯咁老化~~哈哈!!軟膠模型有個唔好處就係擺耐了會有硬化跡象
隔了好一段時間都唔記得點砌返,初時張模型藍圖都消聲匿跡漸漸發覺寫Blog有另一個好處,就係可以搵返post過的相出來跟住砌,又砌又黐又黐又砌只能用白膠漿作輔助,唔可以用超能膠黐,黐錯咗就冇得掹~~結果隻蠍子王又再重現~~一個字型丫!!

忽然又學到做人道理,唔理平時點樣甩皮甩骨,畀心機執執,都可以變返肆肆正正

12 則留言:

  1. 講起砌模型,小時候我也砌過一些,比如跑車、汽船,坦克及飛機等等…
    後來有些模型散了,但那些萬能膠又沒有剩下。怎麼辦?那時剛好有朋友仔教我怎樣自製,之後,學識了卻發現到…這些膠水是不能用來黐塑膠模型。何解?原來那些膠水主要成分是天拿水,因此,用它來黐模型就只有愈黐愈爛(𢲡到爛),搞到本來好好的模型都變成千瘡百孔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 砌坦克飛機嗰類真係好犀利!!我覺得呢類模型要砌就要好放心機,冇得半途而廢,不過砌出來的成果又很有成功感…尤其有些軍艦模型,散件好精細都要幾花精神去慢慢嵌,慢慢黐…冇一定的耐性都唔敢開始砌!
      咁你當時的朋友仔好大整蠱喎!哈哈~就好似現在的超能膠相信都有天拿水成份,一黐錯咗件模型就花斑斑!!影響外觀…所以我呢隻3D蠍子模型都係用白膠漿,若然黐錯都有得補救…

      刪除
  2. 森伯放咗蠍子王入去暗黑劏房櫃桶都差唔多有3年,憧憬獨立360°環迴無敵玻璃屋全幻滅,想親近吓森伯見多你幾眼又好少機會,嬲到振佢咪一拍兩散,粉身碎骨,話散就散,好彩有樽神奇修補白膠漿, 真係黐黐哋嘅,憑著森伯愛心將裂痕修補。等我借題發揮 亂噏一通 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好一個森伯與蠍子的故事…忽然間諗起老人與海添~~哈哈哈
      創作得唔錯,不過有少少資料上要更正返,呢隻蠍子王買咗已經有五、六年時間,就算我唔塞佢在劏房櫃桶,佢都好易甩架啦…係本身的物料問題!!

      故事結尾…
      經森伯一輪用心去修補後,讓蠍子王得到重新,從此森伯與蠍子就快快樂樂生活在一起嘞…呢個結尾都算Happy Ending卦…..

      刪除
    2. 查番你刊登日期係14年10月29日,距今有三年喎, 確實年份無從稽考。

      乜有6年咁耐,呢啲叫 「七年之癢 」預備篇…… 佢想同森伯來個 身體每寸任撫摸, 極親密接觸, 渴望你的慰藉。

      威武蠍子王后個面口係應該黑口黑面㗎喎! 點睇都冇笑臉迎人啦 一啲睇唔出面上浮現一絲絲的快樂, 現實生活中嘅公主王子嘅童話式婚禮都未必係 happy ending, 英國咪係一個好例子囉! 你咁童話㗎,要down grade 叫一聲 森童。

      刪除
    3. 呢個3D模型係在中央圖書館的禮物店買,數算都有五、六年前,真係時光飛逝到得人驚…放在櫃桶唔見光,都係想保持住佢的原色……其實隻蠍子王都係模型嚟啫…唔需要有咩任撫模的親密接觸嘅…不過對於森伯嚟講件件模型都係鍾意先買……

      啲人喜歡蠍子都係鍾意佢cool啫!鞋口鞋面係正常喎~蠍子的性格都好似森伯,平時扮Cool唔乜講嘢,熟落咗就會多嘢講…

      雖然童話故事都係呃細路…但係在森Blog裡點都要講happy ending喇!係人都想…你所講的森童,係想講森伯稚嫩…定係充滿童真咁呢?!!......

      刪除
  3. 哈哈! 起初以為森兄咁早吃大閘蚧潻.

    白膠漿黐黐地,比較容易收復,森郁郁都唔怕蠍爛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 森伯食蟹的場面,應該唔會在森Blog出現,森伯唔食蝦蟹…
      呢類模型都唔可以黐得太多,應該買一個陳列盒安放較好~~

      刪除
  4. 修復版好靚,像真度高!
    我好少砌喱類,家裏只有幾個L字品牌果種積木咋!
    森兄最懂保養之道一定會keep得肆肆正正XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢類模型,基本上像真度都很高,咁先吸引消費者購買…
      L字頭的積木記得細個時時玩,人大了就好少再買來砌~
      gael兄用到保養兩個字,即係話森伯好老嘞!要靠保養先見得人…唉~~

      刪除
    2. 我用詞不當,好似用養生之道貼切啲...:P

      刪除
    3. 其實都唔係用詞不當,我諗你都係有感而發啫…

      刪除