2017年5月11日 星期四

「煩」事兩面睇…


最近留意到一個電視廣告,內容都幾正面架!!主題大約係講凡事要多面睇,用另一角度去睇每一件事,心態唔同結果都唔同我覺得而家的人諗嘢大都係比較負面,可能或多或少都與生活壓力有關如果能夠放鬆一啲,人就可以冷靜看到事情的另一面,其實呢種正向思維唔係今日的人需要,以前的人都一樣有,唔係就唔會有──塞翁失馬呢個成語故事正好比喻凡事有兩面睇無論遇到好與不好的事都以平常心去看待! 


其實人的意念好重要,好與壞正與邪都只係一念之間,當然若要人生過得豁達,人就應該多啲正面的思維!事情或者唔到我哋去選擇,但心態就應該可以森伯本身都係悲觀派代表,有時負面嘢都一籮籮,所以都好應該培養多啲正向思維,個人都可以豁然開朗少少~~

22 則留言:

  1. 培養多啲正向思維,實際好難做到,我都學習中﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Bonnie咁快就嚟支持呀...
      講得好啱!相信唔易做到,從正面意念開始~

      刪除
  2. 有句話叫“過得人過得自己”,我相信這已是最基本的……

    回覆刪除
    回覆
    1. 過得人過得自己…問心無愧~~都係一種樂得自在的人生正面態度…

      刪除
  3. 古有 :人生不如意事十常八九, 面對咁多挫折, 出現負面思想係好 好正常啫!

    認知行為治療可以醫治抑鬱病, 唔知佢有乜嘢法寶可以將思想變得正面, 我都想學下, 執番正個腦, 踢走負面思想, 其實中、大學應該加入呢個課程為必修科目, 可以減低校園自殺率。

    記得中學時期 ,我仲著緊廉租屋,搬來個新鄰居, 佢係約4、50歲獨居阿叔 ,佢嗰句金句:「大帥都係食齋麵」, 食過咁簡單又便宜嘅公仔麵都可以變得咁矜貴, 思想非常正面, 後來發覺佢係精神病康復者, 佢個精神科醫生真係犀利, 覺得認知行為治療真係咁把炮。

    如果有人問我身體邊部份最想整,唔係面部, 唔係除斑、除皺,我會答佢係整我個腦, 變得聰明啲、正面啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好用心回應喎!!@@
      即是話古時的人,現在的人都會遇到十常八九的不如意事喇…

      其實香港生活壓力大,節奏又急速…好容易有負面情緒都唔奇!又唔需要特別修一科,反而從學習制度想辦法就真…當然呢啲重任要交畀政府…

      執番正個腦…呢啲好睇個人,若然係要鑽牛角尖都冇人幫到…所以話唔止身體健康,精神健康都好重要。若果人有病更加要有阿Q思想喇,個病都可以快啲痊癒,就好似你位舊鄰居咁…

      無端端整個腦做乜…總之生來咁樣就咁樣啦~~好多時都係境由心做啫!!!

      刪除
  4. 你個artwork都好靚,望落都好治癒^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝對作品的讚賞,覺得呢個作品好配合blog題,就post上來囉…

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 哈哈! ykk就凡事用倒轉去睇, 往往得出件事答案就快人一步! 例如, 將森伯當作森童看, 閱讀或回答網誌時,就森無雜念,只有正面,冇負面.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話好與壞都係睇自己的心態,KK兄覺得森伯係森童,呢啲又未必係關正面想法事,而係一個虛想咋喎…哈哈哈(雖然我都想…)

      KK兄的諗法相當正確,唔怪得幾時睇你的回應都有種青春愛笑的氣息喇~

      刪除
    2. 森兄:
      我想在這裡問一問Ykk,是否不再寫日誌了?不寫真的感到可惜,是因他的blog 十分正面,和我的負面可有得對比!

      刪除
    3. 恕兄想問的,我都想問下KK…能夠寫返就最好~~
      你哋兩位寫的網誌都好正面,好適合負面到爆的森伯睇,平衡吓嘛…

      刪除
    4. 森兄,我不嬲寫嘢都有點酸溜溜,而你就很四平八穩,那又怎會負面到爆?

      刪除
    5. 點會酸溜溜呢?!!...你會偶爾講吓回憶趣事, 又會人在他鄉煮番一啲大家熟悉的港式餸菜, 睇見都開心啦…仲唔夠正面?!!哈哈

      森伯啲blog, 唔係講年紀老邁就係講赤貧生活…仲唔夠負面咩!!嗚~~嗚~~><

      刪除
    6. 恕兄: 先講聲一佰個sorry! 其實,我都時時有去探訪你blog,為食嗎:) 舊年因有某些私事, 冇在你處留言, 見諒.

      刪除
    7. kk兄:你太言重了,大家森照不宣就已經很夠…
      真的,很喜歡看你的blog,你寫得十分正面而且很有內涵,看得多就會近朱者赤,近正不怕身影斜!

      刪除
    8. 哈哈! 希望森明大義. 借此處給我們寒暄!

      刪除
    9. 恕兄除咗文筆通順之外, 答覆網友也很用心!

      刪除
  7. 諗法負面唔緊要,最重要係用一種正面嘅態度去面對人生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐冇見喇~~知道你近況, 都要祝你安好……
      邊個冇負面情緒, 就算幾差都好畀返少少正面思維, 取一個平衡心態嘛~~

      刪除