2017年4月27日 星期四

兒時玩味之-玩車車


人大了,越來越覺得玩具好似唔關自己事不過近幾年,偶爾經過一啲大型的玩具店,都會順道逛一逛可能係種心態問題,至於人老了,反而唔會有什麼忌諱,想睇就睇;想買就買以前細個買的玩具唔多,所以每件玩具都有很深印象,唔似現在的細路每樣玩具都係三分鐘熱度,玩兩玩就唔玩,大人都要把部份玩具轉贈!皆因物質太充裕了

以我記憶所及,車仔都係森伯常玩的玩具,記得細時有款小巴的玩具車,見處處玩具舖都有得賣,相信當時都幾普遍,我諗而家在一些舊式玩具舖都可能搵到(好似在葵涌廣場都見過),是塑膠製的!唔知點解細個好鍾意小巴的顏色,而且又係縮細版,當然愛不釋手啦!!之後就玩合金車仔細細架!至於現在見到有靚靚嘅甲蟲車都會買~
 當然可遇不會求(皆因唔係太熱衷嗰種),唔會網上搵見到先買雖則現在的玩具車跟以前都沒有太大分別,但手工精細了!尤其是以真比例做的玩具車~車身的漆油都好少會甩色,相對較耐擺

細時的車仔只會當玩具玩,但到人大了就會將車仔當一樣擺設,現在潮流興玩地道,懷舊!有很多模型車仔都有復古版,好似見過貨車仔同雪糕車都幾有懷舊味道,再見到都會買嚟擺,至緊要係細細架唔阻定……

15 則留言:

  1. 小時候,我收藏過約廿多架火柴盒大細的模型車。但有一天回家就不見了,原來又是我母親傑作,她愛丟棄我的玩具,就是不想我玩創個心,那便可以好好用功讀書!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得似火柴盒應該幾細架…記得以前細個都有好多呢類小型車仔,儲起餅盒就好似一個迷型的停車場咁~~你媽媽怕你玩創個心都無可厚非,做父母我就未必明,恕兄為人父母都知…緊張你即係關心你啫…

      刪除
  2. 我第一架玩具車唔係親人、同學、朋友送。等我第一次出題畀聰明森伯,估吓係乜水同我有乜關係?

    當架電動車碰到障礙物後就會自動轉方向,嗰時我仲係小學雞,覺得好神奇。雖然係話送畀我,𣎴過,都要被迫同班阿哥們分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聰明森伯就唔係嘞…聰明笨伯就知道~~估中有冇得點呀一爺破例寫Blog架?!!...照推理一爺小學應該係精乖學生,兼且仲要得意…我估係老師送?!!小學我都有收過老師的禮物…

      你講起電動車,我記起以前都有一部要用條電線牽住,好薯!好想日後有部遙控車仔,結果到而家都未買過…

      刪除
    2. 係追求姐姐嘅男仔送架,依家叫觀音兵。

      講十個寫卜嘅好處黎聽吓,不過,我係淫賤不能移,森伯都係慳番啖氣去識 插畫啲客仔仲好啦!

      我乖,老師評語係敦厚,咪唔精囉! 不過,成積好咪係聰明,唔得意 但受歡迎。

      退休無所事事咪買部車仔黎玩去打發時間。

      刪除
    3. 以前叫觀音兵,依家未叫姐夫?!!……哈哈,一爺啲題都幾難撞中…
      blog的好處唔係寫出嚟,係親身感受出嚟…插畫啲客仔唔係咁識,係用自己的作品去自薦…
      敦厚只係形容人的外表,精唔精係形容人的內在,兩者未必扯上關係

      講真而家都唔敢提退休,怕越提越快……XXD

      刪除
  3. 靚喎㗎小巴,連車門都可以開合,好盞鬼!
    咁森兄多唔多收藏Tomica車仔?影多幾張相來欣賞下.....
    遙控車我都有,記得是白色寶馬好型仔,同隔籬屋朋友仔果架波子成日一齊出走廊「鍊車」,好玩,不過好快鍊到無電XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢架小巴咪係所謂充裕小朋友玩剩的物資,畀我喱個舅父仔收留囉…有時都見到tomica啲車仔,細細部有排睇,不過冇我森水的甲蟲車,其實我唔係模型車迷冇乜收藏,有部黃色的甲蟲車早前已經post過…我只收藏鎖匙扣,日後介紹部份post出來…

      以前要用電芯的物品好麻煩,成日唔夠電,唔似家陣有鋰電池充電咁耐用…

      刪除
  4. 我從來也沒有一架玩具車,基本上小時候也沒甚麼屬於自己的玩具。記憶中,有一兩盒積木。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿摩可能比較早熟?!所以唔多玩具?對很多人來講,玩具都是童年回憶的一部份,以前的小朋友一般都唔會有太多,一兩件已經有排玩…

      刪除
  5. 細個時,最玩得多的玩具是豆槍. 其他玩具多數是自製的, 例如用薄紙條tighten在大鐡釘尾上, 當飛鏢玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個都見人玩過豆槍,我諗玩的過癮但被射中都幾痛…至於你話嘅用紙條綁緊大鐵釘就冇印象…以前細路多動腦筋,有些玩意都係自己諗出來…

      刪除
  6. 今篇網誌真係清一色係森Blog啲巴打博友來留言,女博友細個未玩過車仔嘅咩?!真有趣......哈哈

    回覆刪除
  7. 森源~~係我呀...愚。您好嗎﹖你依然好多FANS.勁

    回覆刪除
  8. 我都開始寫BLOG,有空來探我。
    cys911.blogspot.com

    回覆刪除