2017年4月19日 星期三

開新一頁…



自從由Y-blog搬回到這裡的PChome已經又有好一段日子了,在PChome這裡令我諗起很多最初寫Blog的點滴由以前以小品文形式為主的網誌,通常都係短短幾句,又冇乜相片至到現在呢一刻的網誌篇篇都好似水蛇卵咁長,或者由後生仔寫到變阿伯,個人經歷唔少兼且又長氣唔少喇!!哈哈~

以港人的性格而言,有時喜歡獨處,但又害怕離群點都要一班人齊哇哇,先稱得為同一船人經過諗諗就想在Google Blog呢個平台寫吓日誌PChome寫博雖然跟大家唔同平台,也十分感謝好幾位博友(真森話)常常到訪

Google Blog已經建立了好一段時間,本意都係方便在各位的網誌留言,可是間唔中都會收到Google Blog管理話個吉Blog好耐都冇郁過(即是冇寫過任何網誌),唔知佢會否隨時Cut Blog…怕到時申請返又要搞一餐咁就不如在這裡試下寫森Blog!!而今次亦為這裡做了個簡單新Banner,當中有熟悉的森伯舊作品,夠晒親切喇卦!!

嚟探森伯請到以下網址:
http://sumyuenblog.blogspot.hk/

19 則留言:

  1. 森兄,我喜歡你的森banner 啊!好有青春氣息,連我也不自覺像年輕了…真心話!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝恕兄欣賞~~就係森伯個人一把年紀,所以在Blog裡面加多啲青春元素...尤其張profile相!!哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度的背景圖都幾多選擇,而且都幾靚...

      刪除
  3. 左上角著低胸衫個後生仔好型仔,係邊個呢? 隱約見到條事業線喎!呢個一定係好博!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又後生..又好型..又低胸衫..又事業線..乜好似講緊一爺嗰啲lovers咁嘅?!!
      幅插圖見幾襯個blog先放上去咋...係好blog就多啲嚟嘞!!!!

      刪除
    2. 森大叔依家喺美國洛杉磯,點解回覆個時間係19號下午6時,慢14個鐘頭?

      左上角疑似森仔,咁推理嘅話…………即係話森仔係一爺嘅愛人,查實森仔人見人愛,插圖又精美,博文內容又有深度又有趣味,令我每篇blog都忍唔住要回應,正確黎講,我哋係blog友情,May I recap in English. I 'm a lover of Sum Yuen Blog. 係咁用先至正確,你咁寫會令人有好大嘅 遐想, 唔怪得你要去考英文啦! 真係要加油X100

      刪除
    3. 我都發覺個時間唔啱,遲啲再睇下點改…

      我意思係想講你形容嗰個人…又後生又型仔~~~好明顯呢個已經唔係森伯啦!夾硬將森伯對號入座…哈哈哈!我只係諗你將你嗰啲情人們的準則投射落去……

      森伯只係普通寫Blog,邊有你講到個網誌咁精彩丫!!起呢度大家都係Blog友!!唔需要諗得太複雜嘅…若然你歡喜常來留言森伯已經老懷安慰~~
      有啲嘢可能係你曲解左或想多左,所以誤會左個英文字啫!就算唔係英文,平時做人都要百分百加油架啦~

      刪除
  4. 19/4号是一個良辰吉日 ,最適合開展新的一頁……做得好!like!
    (仍然是19/4,好!
    Ka Ka 還趕得及在這美好的日子來留言!非常好!kakakaka....)

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在只係新手咋,遲啲再校正個時間,日期準確已經萬幸…

      嚟到森伯呢度,時間已經唔係重要,因為森Blog寫的東西已經似足咸豐年代架啦…XXXXD

      刪除
  5. Welcome~~~!!^^
    有新地盤咁要勤力啲寫多啲....
    記得擺多啲森作品來欣賞下,張真人寫真會唔會在這邊upload返?
    舊果邊仲會唔會用?咁我係咪bookmark返新喱邊先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗暫時都係維持一週一篇…
      如果有較好的作品,我一定畀大家欣賞下,到時記得畀意見評語~~
      張真人相應該唔會放呢度…個Q版森伯已經可以做Logo扮代表…
      唔會兩邊走, 顧好一邊算…如果有興趣可以bookmark佢~~
      多謝gael兄時時來支持…

      刪除
  6. 歡迎你再到回歸Google blog,我都好耐無來探你﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 都希望會撞返多啲舊blog友,有時間就多啲嚟吹下水~~

      刪除
  7. 原來你再到回歸Google blog篇之後,我失去你聯絡。

    回覆刪除